Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvanpoistohelvetti

Vierailija
20.06.2016 |

Noniin, nyt näyttää uhkaavasti siltä, että hellehän se sieltä paukahtaa juhannuksena! Ihana juttu muuten, mutta itselleni lämpimät ilmat yhdistettynä tärkeään tapahtumaan tuottavat aina paniikinsekaisen oivalluksen: sääreni on saatava esittelykelposiksi. Se ei ole mikään maailman helpoin juttu, sillä säärikarvani ovat paksuja, karkeita, mustia ja teräviä. Lisäksi ihoni on maailman herkin ja räjähtää pienimmästäkin käsittelystä. Hurmaavaa. Kävin kerran sokeroinnissa, mutta ihoni ärtyi niin pahasti, että kun punaiset pilkut katosivat, niin karvat olivat jo kasvaneet takaisin... :D Sheivaus ei tällä kertaa ole vaihtoehto, sillä se jättää mustat karvantyngät näkyviin ihon alle. Omistan epilaattorin, ja sillä olen saanut välillä kohtuullista jälkeä aikaan, tosin iho ärtyy enemmän tai vähemmän. Ajattelin nyt turvautua viimeiseen oljenkorteen eli av-mammoihin: löytyykö täältä muita apinaihmisiä kärpässieni-iholla? Kuinka poistatte karvanne mahdollisimman vähällä vahingolla? Auttaisko sinkkivoide epiloinnin jälkeen? Entä desinfiointi, vai voiko se ärsyttää ihoa vielä enemmän? Tavallinen paksu kosteusvoide karvanpoiston jälkeen on kokemukseni mukaan huonoin idea ikinä.
Kiitos avusta jo etukäteen!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jään seuraamaan vinkkejä, mulla sama ongelma.

Vierailija
2/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi pinseteillä karva kerrallaan :) yks tuttu tekee niin, itse en jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sokeroinnissa, välillä on iho kuin kärpässieni, mutta kyllä se rauhoittuu aika äkkiä. Olen jo käynyt kauaaaan, joten iho vissiin tottunut.

Vierailija
4/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne karvat pitää ajaa?

Miettikää sitä edes hetki, kenen vuoksi sitä tehdään?

http://cdn3.gurl.com/wp-content/gallery/vintage-body-hair-standards/sop…

t. Ihan tavallinen 30v mies

Vierailija
5/19 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi...! Tässä nyt ei ole kyse mistään söpöstä pienestä töyhtöstä kainalossa! :D Naisen jalat voi olla tasan yhtä karvaset kuin karvasen miehenkin, eli siis pitkää mustaa paksua tiheänä kasvavaa karvaa säären pituudelta ja vielä reidet lisäksi. Juu, ei ole kenenkään pakko sheivailla, mutta ihan ymmärrettävää jos pitää turkkiaan epäesteettisenä. Tampio.

Vierailija
6/19 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi...! Tässä nyt ei ole kyse mistään söpöstä pienestä töyhtöstä kainalossa! :D Naisen jalat voi olla tasan yhtä karvaset kuin karvasen miehenkin, eli siis pitkää mustaa paksua tiheänä kasvavaa karvaa säären pituudelta ja vielä reidet lisäksi. Juu, ei ole kenenkään pakko sheivailla, mutta ihan ymmärrettävää jos pitää turkkiaan epäesteettisenä. Tampio.

Tämä! :D Minulla on ystäviä, joilla kasvaa säärissä vaaleaa harvaa vauvahaituvaa, ja sitten he naureskelevat olevansa karvajalkoja, kun eivät ole muistaneet sheivata. Mitäköhän tapahtuisi, jos täräyttäisin oman koipeni esille samaan tyyliin ja naureskelisin että "hehheh kun on sheivaaminen unohtunut"? Tasan ei käy (karva)onnen lahjat. En minäkään varmaan jaksaisi usein rasittaa ihoani, jos karvani eivät edes näkyisi minnekään. Mutta kun niin, nyt on kyse vähän muusta kuin parista hassusta haituvasta.

Ap

Vierailija
7/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn sokeroinnissa, välillä on iho kuin kärpässieni, mutta kyllä se rauhoittuu aika äkkiä. Olen jo käynyt kauaaaan, joten iho vissiin tottunut.

Itse sokeroin kotona. Iho ärtyy kyllä jonkin verran, mutta rauhoittuu myös aika nopeasti.

Vierailija
8/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tapahtuisi, jos täräyttäisin oman koipeni esille samaan tyyliin ja naureskelisin että "hehheh kun on sheivaaminen unohtunut"?

Tuskinpa yhtään mitään.

Vierailija
9/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän tapahtuisi, jos täräyttäisin oman koipeni esille samaan tyyliin ja naureskelisin että "hehheh kun on sheivaaminen unohtunut"?

Tuskinpa yhtään mitään.

Eli sua ei hätkähdytä musta säärikarva naisen jaloissa? Mielenkiinnon vuoksi, koska viimeksi näin sellaiset sääret a) julkisella paikalla b) muualla?

Vierailija
10/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näit

9

Vierailija
11/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa yhtään mitään.

Eli sua ei hätkähdytä musta säärikarva naisen jaloissa? Mielenkiinnon vuoksi, koska viimeksi näin sellaiset sääret a) julkisella paikalla b) muualla?

Ei hätkäytä. En kiinnitä huomiota koko asiaan. Omia sääriäni en ole sheivannut vuosikausiin, eikä mikään muuttunut, paitsi se, että aikaa jää mukavempiin asioihin eikä säärien iho ole ärtynyt. Ei ne muut ihmiset ole kiinnostuneita teidän jaloista, ja jos on, niin ikävä reaktio kertoo pelkästään reagoijasta eikä teistä.

Vierailija
12/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa yhtään mitään.

En ole tuo, jolta kysyt. Mutta näin todella mustan karvaiset koivet jollakin nuorehkolla naisella viime kesänä. Oli pukeutunut hameeseen. Ilmeisesti nainen oli jonkin tason kehitysvammainen muusta olemuksesta päätellen. Kyllähän se vähän hätkähdytti. Itse en ikinä lähtisi ihmisten ilmoille siten.

N33

Vierailija
13/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa yhtään mitään.

En ole tuo, jolta kysyt. Mutta näin todella mustan karvaiset koivet jollakin nuorehkolla naisella viime kesänä. Oli pukeutunut hameeseen. Ilmeisesti nainen oli jonkin tason kehitysvammainen muusta olemuksesta päätellen. Kyllähän se vähän hätkähdytti. Itse en ikinä lähtisi ihmisten ilmoille siten.

N33

Mikä siinä hätkähdytti? Onko muuta syytä kuin kulttuurinen oletus siitä, että naisen kuuluu sheivata? 

Vierailija
14/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee myöhässä, mutta itse olen saanut sääret loistokuntoon, kun aloin kuoria ihon säännöllisesti oliiviöljy-sokeriseoksella. Ensin kuoritaan sääret, sitten suihkussa (tai kylvyssä) huuhtelu vedellä pois ja heti perään sheivaus. Öljy liukastaa ihon, eikä terä tee tuhoja. Se myös kosteuttaa tehokkaasti, kun ei hinkkaa saippualla pois! Kuorinta kerran viikossa pitää ihon kunnossa, eikä sisäänpäin kasvaneita karvoja enää tule. Öljyä (myös rypsiöljy käy hyvin) voi käyttää muutenkin ennen suihkua ja sheivausta, jos siltä tuntuu.

Omatkin jalkani ovat aivan jäätävän karvaiset ja olleet vuosia huonossa kuosissa, kuivat ja helposti ärtyvät. Mutta ihan jo ensimmäisen kokeilun jälkeen lopputulos oli aivan toista kuin normaalin sheivauksen ja kosteusvoiteen kanssa. Kannattaa kokeilla! Kun ihonalaiset karvat häviävät, sänkikin kasvaa heikompana takaisin, joten heti seuraavana päivänä ei ole edes kamala karhea karvapeitteen alku. :)

Vierailija
15/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap:n kuvaama tilanne :D Vitivalkoinen iho ja mustat paksut karvat... Erittäin hyvä yhdistelmä!

Yleensä vaa tyydyn sheivaamaan ja sit häpeilen ihon läpi näkyvää sänkeä (näkyy parhaiten 20cm levyisellä alueella nilkoissa). Joskus vahaan ja nypin pinseteillä mutta tämä vie tuhottomasti aikaa ja jälkeen jää kasa punaisia näppyjä. 

Arvatkaa kuinka kade olen, kun samanikäisellä ystävälläni ei kasva sääri- eikä kainalokarvat.... :<

Vierailija
16/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa yhtään mitään.

Ei hätkäytä. En kiinnitä huomiota koko asiaan. Omia sääriäni en ole sheivannut vuosikausiin, eikä mikään muuttunut, paitsi se, että aikaa jää mukavempiin asioihin eikä säärien iho ole ärtynyt. Ei ne muut ihmiset ole kiinnostuneita teidän jaloista, ja jos on, niin ikävä reaktio kertoo pelkästään reagoijasta eikä teistä.

Onko sun säärikarvat siis oikeasti tummia, paksuja ja runsaita? Se, jos ne vähän erottuvat, on aivan eri asia, kuin mistä tässä ketjussa puhutaan.

Vierailija
17/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Mulle tuli heti mieleen meidän kissankarvahelvetti ja tulin kieli pitkällä ketjuun lukemaan vinkkejä:-(

Vierailija
18/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi ja kookosöljyä sen jälkeen. T: entinen kärpässieni

Vierailija
19/19 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna karvojen olla. Ihan naurettavaa hankkia itselleen joku ihotulehdus kohtuuttomien kauneuskäsitysten takia.