Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka seuraavat Mistresses tv-sarjaa?

Hero-kanavalla
20.06.2016 |

Seuraatteko tätä Herolla menevää sarjaa? Mitä mieltä?

Neljä naista, jotka joutuvat itse rakastajattariksi tavalla tai toisella, tai miehensä ovat joutuneet rakastajattarien kynsiin. Ei mikään Sinkkuelämää-pintaliitosarja vaan maanläheisempi. Naisissa löytyy terapeutti, juristi, kiinteistövälittäjä (joka juristin pikkusisko) ja sisustusliikkeen omistaja.

Katsoin aiemmin Ruotsin kolmoskanavalta, mutta siitä on jo toista vuotta, nyt katson niitä Suomen puolelta mutta voin sanoa että tämä paranee vain seuraavaa kautta kohti :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloutin tänään katsomaan sarjaa, kaksi jaksoa takana ja jo jäin koukkuun. Yllättävän hyvä sarja.

Vierailija
2/5 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa! :)

Siinä kohtaa repesin kun se pitkäjalkainen blondi meni hissiin minihame päällä, ja vierellä seisoi äiti pikkupoikansa kanssa. Lyhyt pikkupoika yritti kurkkia tämän hameen alle ja äiti tokaisi blondile paheksuvasti että "Hanki pitempi hame!" johon tämä blondi vastasi topakasti että "Hanki itse pitempi lapsi!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras sarja, katsoin että tästä olisi jo tehty neljä kautta.

Vierailija
4/5 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kuulostaa lupaavalta :) Äsken tuli mainos ja piti googletella löytyykö kokemuksia..

Vierailija
5/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sarja! Viaplaystä katoin kaksi kautta. Nyt oottelen että millonhan kolmas kausi alkaa pyörimään.