Milloin tinderistä eroon?
Olen tavannut tosi ihanan miehen tinderissä. Olen sitä tyyppiä, joka ei herkästi ihastun, ja nyt tuntuu että olen parien treffien jälkeen ihan lääpälläni - harvinainen tunne siis.
Mies on kuitenkin tänä aikana lisäillyt kuvia tinder-profiiliinsa, pitääkö tämä tulkita niin ettei ole minusta yhtä kiinnostunut? Saattaa olla toki liian aikaista tehdä mitään tulkintaa.
Miten olette ottaneet deittienne kanssa näitä asioita puheeksi? En tahdo ihastua kovempaa, jos mies aikookin jatkaa vielä matkaansa.
Kommentit (10)
En uskalla heti käydä kyselemään, jos pelästyy. Toisaalta rassaa kun on niin ihastunut olo. Ap
Kannattaa kysyä, mutta toisaalta itse ahdistuisin jos joku mies alkaisi tenttaamaan tuollaista parien treffien jälkeen jo :/ Kuvien lisääminen silti kielii, että mies ei varmaan ole sinuun yhtä ihastunut, ainakaan vielä.
No jos tosiaankin vasta parit treffit takana, en näkisi muiden tapailussa mitään ongelmaa...
Ei siinä mitään ongelmaa olekaan, totta kai on ok tapailla vielä muita. Tajusin vain etten oikeastaan tiedä, millaista seuraa hän etsii. Kunhan koitan suojella vähän itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen ihastunut, niin en itse käy tinderissä enää.
Olen nyt tapaillut yhtä miestä pari viikkoa. Ekojen treffejen jälkeen hän poisti minut tinderistä. Olin hämilläni, koska oli mennyt hyvin treffit. Ollaan pidetty yhteyttä muuten ja treffailtu. En ole kysynyt miksi poisti.
Hyvä puhua asioista. Onko ok tapailla muita jne.
Oletko varma että poisti sinut (pareista), vai poistiko koko oman käyttäjänsä?
Kysy suoraan onko hän vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tapaillut yhtä miestä pari viikkoa. Ekojen treffejen jälkeen hän poisti minut tinderistä. Olin hämilläni, koska oli mennyt hyvin treffit. Ollaan pidetty yhteyttä muuten ja treffailtu. En ole kysynyt miksi poisti.
Hyvä puhua asioista. Onko ok tapailla muita jne.Oletko varma että poisti sinut (pareista), vai poistiko koko oman käyttäjänsä?
Sitä en tiedä onko poistanut koko sovelluksen.
T:1
Nykyisen miehen tavattuani minulla oli myös Tinder käytössä. Kun tapailu muuttui vakavammaksi noin kolmannen kerran jälkeen poistin koko tilin! Käytin sitä tapailumme alkuaikoina myös ihan muuten vaan ajankuluksi, mutta en sopinut treffejä kenenkään kanssa.
Hyvä puhua asioista. Onko ok tapailla muita jne.