Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun ei-luuserit neuvoo luusereita...

Vierailija
20.06.2016 |

Sitä iänikuista "hymyile, urheile, katsele elämää valoisasti" paskaa... No eivät ei-luuserit tietenkään ymmärrä millaista on olla luuseri koska he eivät siihen kategoriaan itse ole pudonneet. Jos luuserin ongelmat korjaantuisivat hymyilyllä, veikkaan että yhtään luuseria ei enää olisi. Ei-luuserille kaikki on ollut elämässä helppoa ja hei eivät ymmärrä millaista on elää muille kelpaamattomana.

Jos joku ei-luuseri edes omistautuisi lähemmin luuserin auttamiselle ja esimerkiksi alkaisii ystäväksi, mutta ei, neuvot ovat vaan tuollaista pinnallista paskaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mikä "huvitti" mutta rivien välistä löytyikin luuserin itkua!

Ota itseäsi niskasta kiinni kitisevä vätys.

Vierailija
2/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyviä vinkkejä taloudellisiin ongelmiini ei-luuserilta. Sanoi että minun kannattaisi hankkia sellainen työpaikka jossa saan parempaa palkkaa. Todella hyvä vinkki, en älynnyt aikaisemmin että kannattaa tehdä töitä 3000 euron kuukausipalkalla sen sijaan että raataa 1000 euron palkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tuohon luuseriuteen, voin kertoa että raivostuttaa ja loukkaa kaikki neuvot joita en ole pyytänyt, etenkin jos ovat sellaisia alentavia ja toisen älykkyyttä loukkaavia asioita, joita ihminen yleensä aina ensiksi kokeilee.

Esim. joku kysyy mitä olet tänään tehnyt, vastaan että olen väsynyt kun en ole saanut nukuttua kunnolla.

Sitten se toinen nostaa itsensä yläpuolelleni ja luettelee kaikki ne ilmeisimmät neuvonsa kuin vähä-älyiselle idiootille; rentoudu, rauhoitu, pimennä huone, ota rennosti..jne jne jne.

Vierailija
4/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä iänikuista "hymyile, urheile, katsele elämää valoisasti" paskaa... No eivät ei-luuserit tietenkään ymmärrä millaista on olla luuseri koska he eivät siihen kategoriaan itse ole pudonneet. Jos luuserin ongelmat korjaantuisivat hymyilyllä, veikkaan että yhtään luuseria ei enää olisi. Ei-luuserille kaikki on ollut elämässä helppoa ja hei eivät ymmärrä millaista on elää muille kelpaamattomana.

Jos joku ei-luuseri edes omistautuisi lähemmin luuserin auttamiselle ja esimerkiksi alkaisii ystäväksi, mutta ei, neuvot ovat vaan tuollaista pinnallista paskaa...

"Sitä iänikuista "hymyile, urheile, katsele elämää valoisasti"" - tämä sinusta heijastuu ulos muille, kun  olet sisäistänyt eli löytänyt tämän posiitiivisuuden ja sopusoinnun sisältäsi ensiksi. kaikki se voima ja viisaus odottavat sinun löytäväsi ne, sinun tulee ymmärtää ja ilmentää ne - valjastaa ne arkipäiväiseen käyttöösi.

Vierailija
5/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tiedän tunteen...Itsellä on vaikea psyykkinen sairaus ja olen saanut tälläkin palstalla vaikka mitä neuvoja. Koko ajan oli akuutti tarve psykoterapiaan, mutta ei, eihän sitä tartte, kun vain ottaa itseään niskasta kiinni. Lopulta onneksi pääsin aloittamaan psykoterapian ja sairautta ollaan saatu vähän hallintaan jo. Ei olisi yksin onnistunut, millään tahdon voimalla, kun kyseessä on SAIRAUS.

Vierailija
6/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ne tulee arvioimaan: Onpa nätti paita. Mistä ostettu? Onko tokmannilta? Näin kaivoksessa kuvan! Varmaan täydellinen paikka sinulle!

Vierailija
7/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvät neuvot ovat tosiaan raivostuttavia ja varsinkin, jos ne tulevat joltain vähän läheisemmältä ihmiseltä. Jos se kaveri tosiaan pitää minua niin tyhmänä, etten niitä neuvoja ole itse keksinyt, niin miksi hän edes viettää aikaa kanssani? Säälistä?

Toisaalta aloituksen esimerkkiin viitaten sekin on totta, että kun yrittää suhtautua asioihin positiivisemmin, niin yleensä myös saa siitä takaisin positiivisuutta. Ei sillä elämää käännetä päälaelleen, mutta jos on voimavaroja yrittää olla positiivisempi, niin sillä voi huomata hyviä vaikutuksia yleisesti omassa mielialassa ja pienten vastoinkäymisten kohtaamisessa.

Vierailija
8/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin juoksukisassa jäis viimeiseksi ja sitten itkis että oon niin huono. Sitten se ekana ollut tulis siihen sanomaan että just ton takia hävisit, kun on noin huono asenne, oisit juossu kovempaa hei!

Vierailija
9/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitä iänikuista "hymyile, urheile, katsele elämää valoisasti"" - tämä sinusta heijastuu ulos muille, kun  olet sisäistänyt eli löytänyt tämän posiitiivisuuden ja sopusoinnun sisältäsi ensiksi. kaikki se voima ja viisaus odottavat sinun löytäväsi ne, sinun tulee ymmärtää ja ilmentää ne - valjastaa ne arkipäiväiseen käyttöösi.

Se "löydttävä "voi olla toki niinkin syvällä että siihen tarvitaan terapeutti kuten ajatuusvääristymät etc... Lääkkeitä ja lääketeollisuutta en henk koht kannata enkä suosittele.

Vierailija
10/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "löydttävä "voi olla toki niinkin syvällä että siihen tarvitaan terapeutti kuten ajatuusvääristymät etc... Lääkkeitä ja lääketeollisuutta en henk koht kannata enkä suosittele.

Niinhän se voikin olla. Mutta kun kaikilla ei ole varaa terapiaan niin sitten ollaan ilman eikä siihen silloin auta ulkopuolisten sanomat asiat.

Vierailija
11/11 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on tämä "on niitä työpaikkoja, katsokaa vaikka mol.fi". Huoh. (En ole enää työtön, mutta ihmetyttää, miten iso osa porukkaa luulee, että nuo paikat olisivat jotain työvoimapulapaikkoja). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän