Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö maito?

Vierailija
20.06.2016 |

Tiedäm, tiedän, näitä aloituksia on varmaan miljoonia. Mutta silti minulla on epävarmuus siihen että saako vauva nyt tarpeeksi rintamaitoa vai ei. Elikkäs. Minull3 syntyi ihana poika vauva 13.4.2016. Syntymäpituus oli 51cm ja paino 3380g. Viime tiistaina eli 14.6 oli viimeksi neuvola ja paino oli 4989g ja pituus 59.8cm. Onko ok painon nousu? Pissaa tulee paljon. Yli 6pissa vaippaa päivässä. Kakkaa tulee n.joka toinen tai kolmas päivä. Vauva on ihan ok tyytyväinen itkeskelee välillä mahakipuja. Onko se normaalia että rintani tuntuvat tyhjiltä? Vauva nukku n.4h päikkärit putkeen päivisin ja ei minun rintani tule siinä välissä kovinkaan pinkeiksi. Vauva syö heikosti oikeasta rinnasta joten vasemmasta rinnasta saa suurimman osan maidosta. Sitä vaan ihmettelen että miksi ihmeessä vauva alkaa n.10-15 min syömisen jälkeen tunkea nyrkkiä suuhun? Ei hamuile sitä nyrkkiä vaan tunkee sen vaan suuhun tai jonkin muun esim lelun jos olen antannut sen hänen käteen. Kuolaa tulee paljonpaljonpaljon kun hän laittaa nyrkin tai lelun suuhun. Johtuuko tämä nyt että jäi viellä nälkä vai mistä? Mua stressaa ihan hirveästi se että mun vauva ei saa tarpeeksi maitoa. Luotto rintojen maidontuotantoon on 0%

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys; vauva syö 2tunnin välein(yksi väli on 4h kun nukkuu ne 4h päikkärit joka päivä) syö n.5-20min ajan

Vierailija
2/3 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittä se! Käypä fb:ssä imetyksen tuki sivuilla, saat luoton tisseihisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti riittää. Vauva on vaiheessa, että tunkee nyrkkiä (ja pian kaikkea muutakin) suuhunsa tutkiakseen maailmaa, nälän kanssa saillä ei ole mitään tekemistä, kuolaaminenkin kuuluu asiaan . Rinnat tuntuvat latteilta, koska elätte tilanteessa, jossa kysyntä ja tarjonta ovat tasapainossa.