Paras ns paratiisiranta, jossa olet lomaillut?
Turkoosi meri, valkea hiekka...
Olen itse lomaillut Mexicon Cancunissa, jossa em.puitteet, mutta kauhea turistirysä, eikä omaa rauhaa.
Nyt hakusesssa maanpäällinen paratiisi, mukaan lähtee lapset 1v, 10v, 13v. Eli nuorimmaisen vuoksi ei mikään takapajula kuitenkaan,rli terv.hoitopalveluita pitäisi olla saatavilla.
Kommentit (67)
Puerto Ricoon kuululuva Culebran saari Karibian merellä, siellä mm. Flamenco beach, tosin sekin oli aika turistyrysä mutta vesi oli täysin käsittämättömän väristä, samalta saarelta Zoni beach, rauhallinen paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Meksikon Tulum ja Malediivien aika monikin saari
Samaa mieltä. Jos ap tykkäsi Cancunista, on Meksikossa turistivapaampiakin (ei autioita) kohteita ja kuitenkin amerikkailaisia varten ylläpidetään kunnon sairaalat jne (muista hyvä matkavakuutus!).
Kävin Hawaijilla kuusi vuotta sitten. Olin Oahun saarella, jossa sijaitsee myös pääkaupunki Honolulu. Kaikki sanovat, että kauneimmat rannat olisivat Mauilla, mutta itse tykkäsin juuri Oahun saaren rauhallisemmassa päässä olevista rannoista kuten Turtle Bay. Uskomattomat rannat, maanpäällinen paratiisi :) Kuitenkin täysin ajomatkan päässä Honolulusta, jossa kaikki palvelut.
Aitutakin laguuni, Cookin saarten yhteydessä. Upea hiljainen paikka
Tokoinranta Kalliossa. Upea paikka.
Menkköö sinne TURKKII!..