Heikki Lampela myy kesämökkiään ja poseeraa itse myyntikuvissa
Kuvitteleekohan se tuon omien kuviensa vaikuttavan jotenkin positiivisesti myyntiin?
Kommentit (65)
Kova on hinta tuollaisesta mökistä. .. Posketonta pyytää tuollaista hintaa! Ja etenkin kuvat on ... N o l o t!
Voi voi Heikki!
Mahalaskusi kestää vielä pitkään mut likapyykin peseminen julkisuudessa vois jäädä jo unholaan. Maine ja arvostus mennyt. Oliko edes sen arvoista??!
Heikin pukeutuminen on jäänyt vähän puolitiehen. Tuohon raitapaitaan olisi sopinut joku merikapteenin hattu, housutkin voisi olla pitkälahkeiset.
Onhan siinä iso tontti ja venekin tulee kaupanpäälle. aivan ihana maisema. Heikki on vaan haksahtanut ihan vääriin naisiin.
Raitapaitainen raikulipoika möksällä.
Musta hinta oli halpa. Pitää kai vähän ravistella pikkutakkia, sieltä saattas tommonen pikkuraha tipahtaa taskunpohjalta. Ei viittis ihan pankkiin asti vaivautua kesämökin takia.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä huono karma, en ostaisi.
No jaa, mietitäänpä muita suomalaisia mökkejä tai koteja. Aika useassa paikassa on rajustikin mellastettu, mutta ne eivät vain ole päätyneet julkisuuteen.
Kaunis paikka. Aamut ovat varmasti upeita, aurinko nousee, merellä usvaa, lokit kirkuvat, meri tuoksuu.
Ei pysty olemaan vahingoniloinen. Surullinen tuo Lampelan kohtalo : (
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty olemaan vahingoniloinen. Surullinen tuo Lampelan kohtalo : (
No siihen sen "kohtaloon" se on kyllä suurimmaksi osaksi ihan itse syyllinen.
Onhan mökissä ns. Lampela lisää. Siellä on sattunut ja tapahtunut.
Niillä varmaan huonoja muistoja sieltä ja eivät viiti siel enää viettää aikaa. Sisältyyköhän kirves tai kärpäslätkä kauppaan? Mitä tuolla saaressa muuta tekee kun ryyppää kännit ja menee saunaan.
Tuskin tuolla jaksaa selvinpäin olla. Sauna päälle ja pullo auki.
Ahhahha ei oo todellista!! :D Tuosta puuttui vielä kuva jossa makoilee kutsuvasti sängyllä..
Ei ollut mainintaa hajonneesta saunan ovesta. :(
Vierailija kirjoitti:
Ahhahha ei oo todellista!! :D Tuosta puuttui vielä kuva jossa makoilee kutsuvasti sängyllä..
Juu, alasti ja ruusunlehtiä ripoteltuna ns. strategisten paikkojen suojaksi, ruusu varsineen poikittain suussa.
Kaunis merimaisema, mutta en tykkää männiköistä. Rehevämpi ja puistomaisempi pitsihuvila Ruissalon malliin on enemmän minun makuuni.
Hauskoja kuvia ei mun mielestäni mitään vikaa niissä.
Ei kyllä saanut mitään käsitystä millainen se mökki on mutta ehkä se on sivuseikka Heikin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä saanut mitään käsitystä millainen se mökki on mutta ehkä se on sivuseikka Heikin mielestä.
Ei sillä ole niin väliä.
Joo, tasaraitaa ja unikkomuki kokoomuksen väreissä. Ihan hirveän hassu ilmoitus. Heikki kyllä potkii suomalaista juristi-imagoa vastaan kaikilla toimillaan. Eiks tää julkisuushinku alkanut danitasta?