Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako ketään jos mies pukeutuu "liaan" mallikkaasti?

Vierailija
20.06.2016 |

Siis tosi hyvin, laatuvaatteet ja aina katsoo vaateasiat tarkasti. Kauppaan ei lähdetä jos ei kuteet sovi yhteen jne. Kengät huolletaan kerran kuussa täydellisesti ja moni takki tai kengät maksaa satasissa, ei kympeissa/yksi sata euroa.

Jos mies on "näyttävämpi" kun pariskunta on kävelyllä niin haittaisiko sinua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, en ymmärtänyt kysymystä? Yleisesti ottaen en kauheasti tykkää liian täydellisistä naisista tai miehistä. Olen omallekin miehelle sanonut, että jonkun verran pitää muotia ja omaa aikaa seurata, mutta että onneksi ei kuluta aikaansa peilin edessä. Miehen pitää olla mies, rento. Ei mikään mallinukke, omaa peilikuvaansa rakastava...

Vierailija
2/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, en ymmärtänyt kysymystä? Yleisesti ottaen en kauheasti tykkää liian täydellisistä naisista tai miehistä. Olen omallekin miehelle sanonut, että jonkun verran pitää muotia ja omaa aikaa seurata, mutta että onneksi ei kuluta aikaansa peilin edessä. Miehen pitää olla mies, rento. Ei mikään mallinukke, omaa peilikuvaansa rakastava...

Miksi omaa peilikuvaa ei saa rakastaa? Kai sitä ihan aidosti saa olla positiivinen miltä näyttää ja ylpeä? Vai meinaatko, että naisenkin pitäisi surkutella peilin edessä rumuuttaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä se "neitimäinen hintti"-ajatus tulee. Imeeköhän kongolaisia merimiehiä satamassa?

Vierailija
4/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ei varmaan haluaisi olla minun kanssani koska en jaksa olla noin tarkka kun muoti ei kiinnosta, enkä jaksaisi kuunnella urputusta omista vaatteistani.

Vierailija
5/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Kaikki pröystäily on vastenmielistä.

Vierailija
6/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Kaikki pröystäily on vastenmielistä.

pitääkö siis elää silittämättömissä, huonolaatuisissa ja keskenään sopimattomissa vaatteissa?

Vierailija
7/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ei varmaan haluaisi olla minun kanssani koska en jaksa olla noin tarkka kun muoti ei kiinnosta, enkä jaksaisi kuunnella urputusta omista vaatteistani.

Juuri näin. Iloitsen kyllä kaupungilla tarkkaan pukeutuvista miehistä (ja naisista), mutta on mulle ja heille parempi elää omia elämiään erillään :).

Vierailija
8/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, tykkään tyylikkäistä miehistä enkä minkään ihan tyylittömän resupekan kanssa voisi ollakaan.

Oli tyylisuunta mikä hyvänsä, niin kyllä täytyy sen verran itsestään huolehtia, että pukee puhtaat vaatteet ja katsoo värien ja materiaalien mätsäävän yhteen sekä leikkauksien omalle vartalolle.

Vierailija
9/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tosi hyvin, laatuvaatteet ja aina katsoo vaateasiat tarkasti. Kauppaan ei lähdetä jos ei kuteet sovi yhteen jne. Kengät huolletaan kerran kuussa täydellisesti ja moni takki tai kengät maksaa satasissa, ei kympeissa/yksi sata euroa.

Jos mies on "näyttävämpi" kun pariskunta on kävelyllä niin haittaisiko sinua?

Ei haittaa. Pidän siitä että mies huoletii mitä pitää päällään.

Vierailija
10/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutten haluaisi seurustella dandyn kanssa. Ko. miestyyppi ei ole minua varten.

Mitä tulee miehen pynttäytymiseen, vähempi on enemmän.

Vierailija
11/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista ja kengistä huolehtiminen on fiksuutta ja rahansäästöä pitemmällä aikavälillä.

Vierailija
12/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse muiden pukeutuminen. Itseäni ei kiinnosta muoti, enkä tosiaankaan mieti mitään kauppareissuasuja :D, mutta silti, ei häiritse jos joku on kaiken vimpan päälle miettinyt, eikä myöskään häiritse kånken, converset jne. mitä näitä nyt on monissa ketjuissa haukuttu.

Mutta...poikkeuksena tuohon: jos tapailisin miestä, joka kovasti olisi kiinnostunut ulkonäöstä, pukeutumisesta jne, se häiritsisi. En usko kyllä, että tapailisimme kovin kauaa, koska arvot tod.näk. sitten muutenkin liian erilaiset. Ja häiritsisi, jos mies vaikkapas vinkuisi minun vaatteistani jotain :D

Vierailija
13/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aika lailla tuollainen. Huoltaa vaatteensa hyvin, ostaa laatua, vaatteet on yhteensopivia ja tyylikkäitä. On suomalaiseksi mieheksi poikkeavan värikäskin. Itse olen arkena neutraalimpi mutta juhliin pukeudun viimeisen päälle. Itseäni ei miehen tyyli haittaa, olen päinvastoin ylpeä hänestä. Sen sijaan esim. miehen veljelle tuntuu ottavan koville tuo tyyli. Vähän väliä saan kuulla että mieheni on milloin suomenruotsalainen purjehtija, milloin hintahtava... Ihan sama mulle, rakastan miestäni ja hän minua eikä meistä kumpikaan häpeä toistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän