Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38v ja 69v

Vierailija
20.06.2016 |

Olen itse 36v ja en voi sitten millään käsittää, että miten tämän ikäinen voi olla 69-vuotiaan kanssa!? Miten ihmeessä pystyy harrastamaan seksiä noin vanhan kanssa??
Ei kukaan voi olla niin tunteeton ja kylmä, että vain rahan takia oman elämänsä "uhraa". Pakko olla edes hivenen oikeasti kiinnostunut siitä vanhasta, että voi sen kanssa olla ja elää. Mutta miten ihmeessä tuollainen roikkuva vanha nahka voi nuorta kiihottaa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001204208.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä jo luulin että Jenni ja Sauli.. no en mä ymmärräkkään. Mutta olkoot.

Vierailija
2/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet vanhemmat. Molemmat todellakin yli-ikäisiä saamaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä jo luulin että Jenni ja Sauli.. no en mä ymmärräkkään. Mutta olkoot.

No vaikka Jenni ja Sauli. Tuli vaan taas mieleen tuon uutisen luettuani.

Sauli on kyllä 10v nuoremman näköinen kuin rokkielämää viettänyt Ronnie.

Vierailija
4/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 22-vuotiaana yhdessä 66-vuotiaan kanssa. Ei se minua juurikaan iällisesti häirinnyt, mutta se nyt oli sellainen lyhyt suhde.

Vierailija
5/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh.

Vierailija
6/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehilläkin on raja, jonka jälkeen ei kannattaisi lapsia tehdä eli n. 50 v. Rikkaan miehen kanssa on tietenkin eri asemassa, koska voi papparaiselle hoitajan palkata.Rod Stewartilla taitaa olla lapsia 60-luvulta alkaen joka vuosikymmeneltä.

Vierailija
7/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miehilläkin on raja, jonka jälkeen ei kannattaisi lapsia tehdä eli n. 50 v. Rikkaan miehen kanssa on tietenkin eri asemassa, koska voi papparaiselle hoitajan palkata.Rod Stewartilla taitaa olla lapsia 60-luvulta alkaen joka vuosikymmeneltä.

Lapsia ei välttämättä kannata enää kovin korkealla iällä tehdä, mutta ei vanha ihminen silti ole aina muuten kunnoltaan välttämättä raihnainen. Minä tiedän erään miehen, joka vielä pitkästi yli 80-vuotiaana oli oikein hyvä liikkumaan, ei mitään ongelmia liikkumisen suhteen ja muutenkin hyvässä kunnossa. Liikkui tuolloin vielä paljon metsässä ja muutenkin teki pitkiä lenkkejä. Enää hän ei elä, mutta kuoli rauhallisesti ns. suorilta jaloilta. Päivääkään ei joutunut kitumaan tai olemaan toisten hoidettavana.

Jokainen voi toki olla mitä mieltä on, ja kuoleman vertaaminen on oikeastaan aika julmaa, mutta omasta mielestäni tuollainen lähteminen toiseen maailmaan on melkeinpä paras mahdollinen lähteminen. Onhan se toki järkyttävää ja surullista, että sinänsä hyväkuntoinen ihminen oikeastaan yhdessä yössä kuolee, mutta sai elää terveenä elämänsä aivan viimeiseen loppuun asti.