Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei halua minua matkaseurakseen koska saan aina turistiripulin

Vierailija
20.06.2016 |

Eihän se tartu?
Saan kylläkin tosi usein matkalla mahataudin, mutta se johtuu herkästä suolistostani, eikä ole mikään tartuntatauti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet rasittavaa seuraa ja matka pyörii sinun suolistosi ympärillä. Ei voi tehdä muuta

Vierailija
2/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei pelkää tartuntaa, ei vain muuten tykkää mahavaivaisesta reissukaverista. En mäkään haluaisi matkalle sellaisen kanssa, joka ei voi syödä missään, valittaa ja pelkää ja makaa haisemassa ja ripuloimassa yhteisessä hotellihuoneessa. Mitä iloa sellaisesta matkakumppanista on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jos otatte omat huoneet hotellista niin sen ei tarviisi haistella sun ripulia.

Vierailija
4/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ripulointi!

Vierailija
5/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi matkakumppanikseen sellaista, joka saa joka reissussa ripulin?

Vierailija
6/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon tuo vaikuttaa lomaan? Jos joudutko makaamaan hotellihuoneessa useampia päiviä toisen hoivattavana niin kyllähän se tehokkaasti sen matkakumppaninkin lomasta osan pilaa. 

Vierailija
7/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa sinusta on matkaseurana jos vaan istut hotellissa vessassa? Samahan kaverin on liikkua yksin

Vierailija
8/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään haluisi. 

Olen niin empaattinen ihminen, että omakin loma olisi pilalla jännittäessä toisen ripulointia kesken esim. bussimatkan. 

En muuten itse matkailisi ollenkaan, jos takuuvarmasti saisin aina ripulin. Mutta minulla sellainen rautavatsa, etten saa edes jostain pakistanilaisesta hanavedestä :D

Vierailija
9/9 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa maitohappobakteereja ja imodiumia tuon välttämiseksi