Kaveri ei halua minua matkaseurakseen koska saan aina turistiripulin
Eihän se tartu?
Saan kylläkin tosi usein matkalla mahataudin, mutta se johtuu herkästä suolistostani, eikä ole mikään tartuntatauti.
Kommentit (9)
Ehkä se ei pelkää tartuntaa, ei vain muuten tykkää mahavaivaisesta reissukaverista. En mäkään haluaisi matkalle sellaisen kanssa, joka ei voi syödä missään, valittaa ja pelkää ja makaa haisemassa ja ripuloimassa yhteisessä hotellihuoneessa. Mitä iloa sellaisesta matkakumppanista on?
No ehkä jos otatte omat huoneet hotellista niin sen ei tarviisi haistella sun ripulia.
Miksi kukaan haluaisi matkakumppanikseen sellaista, joka saa joka reissussa ripulin?
Miten paljon tuo vaikuttaa lomaan? Jos joudutko makaamaan hotellihuoneessa useampia päiviä toisen hoivattavana niin kyllähän se tehokkaasti sen matkakumppaninkin lomasta osan pilaa.
Mitä iloa sinusta on matkaseurana jos vaan istut hotellissa vessassa? Samahan kaverin on liikkua yksin
No en minäkään haluisi.
Olen niin empaattinen ihminen, että omakin loma olisi pilalla jännittäessä toisen ripulointia kesken esim. bussimatkan.
En muuten itse matkailisi ollenkaan, jos takuuvarmasti saisin aina ripulin. Mutta minulla sellainen rautavatsa, etten saa edes jostain pakistanilaisesta hanavedestä :D
Kannattaa ostaa maitohappobakteereja ja imodiumia tuon välttämiseksi
Ehkä olet rasittavaa seuraa ja matka pyörii sinun suolistosi ympärillä. Ei voi tehdä muuta