Lähes seksitön suhde - mitä tehdä?
Seurustelen miehen kanssa, jota rakastan ja hänen kanssaan on hyvä olla. Ikäeroa meillä on reilu 10 vuotta (mies vanhempi). Olemme juuri muuttamassa yhteen. Yhdessä olemme olleet n. puolitoista vuotta.
Mies kuitenkin voisi elää suurin piirtein kokonaan ilman seksiä, häntä ei tunnu asia kiinnostavan eikä jaksa nähdä vaivaa. Minä taas haluaisin joka päivä, välillä montakin kertaa ja jotain muutakin kuin pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajaa. Turhaudun suunnattomasti kun saan ehkä kerran kuussa vastahakoisen pikapanon jonka jälkeen mies rientää tupakalle. Kaikkea olen yrittänyt ja tuntuu että nyt loppuu neuvot kesken.
Onko ainut vaihtoehto "jätä se", vai onko jotakin vielä tehtävissä? Vai olenko vain suhteessa ihmisen kanssa, jonka seksuaaliset halut ovat täysi vastakohta omilleni?
Jos halut ovat noin kaukana toisistaan niin tuskin pääsette tilanteeseen, jossa molemmat olisivat joten kuten tyytyväisiä. Halujen kohtaaminen on niin yksilöllistä. Mä olen suhteessa, jossa saan kerran viikossa, jos teen aloitteen. Se ei ole huonosti, mutta toivoisin saavani useammin ja toivoisin että vaimo olisi aloitteellinen. Näin ei vain ole. Olen "ihan tyytyväinen" koska ymmärrän että paljon huonommin voisi mennä ja kaikki muut suhteen osa-alueet ovat hyvässä jamassa.