puhelinliittymä suljettu, saanko uutta liittymää jostain?
muuton takia laskut menivät vanhaan osoitteeseen (oma moka, tiedän, enkä syytäkkään tästä ketään muuta kuin itseäni ja tyhmyyttäni) ja tänään pätkäs puhelin. maksoin heti pois kaiken ja soitin asiakaspalveluun mutta pika-avaus ei kuulema onnistu, pitää odottaa kunnes maksut näkyy heillä eli todennäköisesti menee useampi päivä.
En todellakaan voi olla ilman puhelinta niin kauan töiden ja perheen takia ja koska olin aikeissa vaihtaa yhtiötä kuitenkin nyt niin saanko jostain muualta toimivan liittymän heti tänään? jos vaan marssii liikkeeseen ja sanon haluavani liittymän x tänään toimintaan? voiko jotain muuta tehdä?
Kommentit (4)
Mulle kävi kans nuorempana noin, siis omaa tyhmyyttään en vaan niitä laskuja ajallaan maksanut... Sit kun meni liittymä kiinni, niin maksoin pois, aukes seuraavana päivänä onneks! sulla on ilmeisesti netti kuitenkin toiminnassa? onko älypuhelin? Jos on niin yhdistä kodin wifiin, niin voit joidenkin ohjelmien kautta soittaakin! Esim whatsapp tai viber, varmaan monta muutakin.
on älypuhelin ja netti löytyy kotoa koska ei siis ole mun nimellä vaan puolison. Koneellahan voin näin tietysti olla ja yritin jakaa modeemin nettiä langattomaksi mutta ei toimi, ei näy oikeaa yhteyttä wifi-listalla. Ja tietysti joka paikassa ei ole langatonta nettiä saatavilla, muuten se whatsapp olisi kyllä riittänyt pariksi päiväksi. Yritin myös saada whatsappin tietokoneversiota toimintaan mutta eihän sitäkään saa jos ei ole nettiä puhelimessa kun pitäisi saada se koodi siitä vahvistukseen.
osaako joku sanoa minkä suuruinen prepaid pitäisi sitten ostaa että riittäisi pariksi päiväksi? tosiaan ihan peruskäyttöön, muutamat puhelut ja viestittely whatsappilla.
Hae R-kioskilta prepaid, saat saman tien käyttöön.