kylmä totuus, miehet tykkäävät hulluista ja villeistä naisista
olen nätti, meikattuna jopa kaunis mutta hiljainen ja introvertti. menin naimisiin exän kanssa kun olin parikymppinen, erosimme muutaman vuoden päästä enkä ole sen jälkeen seurustellut! olen vääränlainen, en kelpaa kuin korkeintaan seksiin ;(
olen vuosia seurannut vierestä, miten ennenaikojaan rupsahtaneet mutta äänekäät ja spontaanit pubiruusut saavat miehen toisensa jälkeen. parisuhde-status hyppii " kihloissa, naimisissa, eronnut, kihloissa, raskaana, eronnut.."
miehet tuntuvat arvostavan naista, joka päättää liftata keskellä yötä Inariin tai ostaa hetken mielijohteesta netistä tatskavehkeet! naista, jonka ääni kuuluu korttelin toiseen päähän. naista, joka on niin erilainen kuin minä ;( naista, jollainen en koskaan voi olla..
Kommentit (18)
Voi kyynel. Hommaa itsetunto ja katsellaan sen jälkeen.
T. Mies
Olen eri mieltä, haluaisin loppuelämän parisuhteeseen juuri hiljaisen ja introvertin naisen.
Vierailija kirjoitti:
olen nätti, meikattuna jopa kaunis mutta hiljainen ja introvertti. menin naimisiin exän kanssa kun olin parikymppinen, erosimme muutaman vuoden päästä enkä ole sen jälkeen seurustellut! olen vääränlainen, en kelpaa kuin korkeintaan seksiin ;(
olen vuosia seurannut vierestä, miten ennenaikojaan rupsahtaneet mutta äänekäät ja spontaanit pubiruusut saavat miehen toisensa jälkeen. parisuhde-status hyppii " kihloissa, naimisissa, eronnut, kihloissa, raskaana, eronnut.."
miehet tuntuvat arvostavan naista, joka päättää liftata keskellä yötä Inariin tai ostaa hetken mielijohteesta netistä tatskavehkeet! naista, jonka ääni kuuluu korttelin toiseen päähän. naista, joka on niin erilainen kuin minä ;( naista, jollainen en koskaan voi olla..
Tuoko on sitten jotenkin tavoiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Hommaa itsetunto ja katsellaan sen jälkeen.
T. Mies
:D
Vierailija kirjoitti:
Tai olisko vaan niin että sosiaaliset naiset joilla on aktiivinen seuraelämä niin he pariutuu nopeasti. Itsekin olet näköjään kelvannut jollekin jos ihan naimisissa olet ollut. Vai olitko nuorempana hullu ja villi?
ex oli myös aika hiljainen ja sellainen "outolintu", ei käyttänyt alkoholia eikä juonut kahvia, ei myöskään katsonut telkkaria! en tiedä rakastimmeko koskaan toisiamme vai oliko se vain tarvetta saada joku.. 4v seurustelua, sitten naimisiin ja kitkuttelua ennenkuin oli pakko myöntää "tämä ei toimi".
a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olisko vaan niin että sosiaaliset naiset joilla on aktiivinen seuraelämä niin he pariutuu nopeasti. Itsekin olet näköjään kelvannut jollekin jos ihan naimisissa olet ollut. Vai olitko nuorempana hullu ja villi?
ex oli myös aika hiljainen ja sellainen "outolintu", ei käyttänyt alkoholia eikä juonut kahvia, ei myöskään katsonut telkkaria! en tiedä rakastimmeko koskaan toisiamme vai oliko se vain tarvetta saada joku.. 4v seurustelua, sitten naimisiin ja kitkuttelua ennenkuin oli pakko myöntää "tämä ei toimi".
a.p
Ja nyt tekis mieli sitten ekstroverttia miestä ja harmittaa kun ekstrovertit naiset heidät nappaa. Jep jep.
Oon ite myös kaunis introvertti. Miehet lähestyy baarissa ihan liikaa. Ja yleensä ne miehet on sellasia sosiaalisia meneviä tapauksia. Useamman kanssa siis ei natsaa ollenkaan, kun ollaan niin erilaisia.
Nyt en oo vuosiin ollut sinkku. Mies on sopivasti sosiaalinen ja kotihiiri, niin sovitaan yhteen. Saan tilaa introvertteillä yksin kotona välillä.
Hmmh, minusta kiinnostuu hiljaiset ja vakavahkot miehet, kun saatan vaikuttaa ulospäin villiltä ja ulospäinsuuntautuneelta (kun esim. juhlin).
Kuulostat katkeralta, tylyltä ja itseriittoiselta ihmiseltä. Ei tuollaista kukaan halua lähestyä.
Minäkin olen introvertti, en liiemmälti pidä ihmisistä en edes yritä salata sitä.
En myöskään ole spontaani noin näyttävällä tavalla, olen ollut jotakuinkin viimeisenä jonossa, kun mielikuvitusta on jaettu, enkä voi sietää äänekkäitä tyhjänkoohottajia. En lähde baarista kenenkään matkaan enkä taatusti näpelöi hiuksiani ja kikattele hersyvästi. Playerit eivät kiinnostu.
Jostakin syystä miehet ovat silti aina pitäneet minusta seurustelumielessä, olen ollut viimeksi sinkku alle 20-vuotiaana. Näin kolmeseiskana olen ehtinyt kahden hyvän kanssa vihillekin. Eli niistä ei tosiaan tiedä.
Itsesäälissä kieriskely ei ihan pakosti miehiä miellytä.
Kyllähän minäkin sinusta tykkäisin, mutta ei sulle kelpaa.
On tutkimuksinkin todettu, että meitä viehättävät erityisesti rennonoloiset ja huumorintajuiset ystävät. Mutta ei tämä tarkoita aina sitä, että pitäisi aina olla se suulas liehuja. Kun opit olemaan tarkkailematta itseäsi, voi käyttää kapasiteettisi olemaan kiinnostunut toisesta. Heillä saattaa olla mielenkiintoisia asioita, keskity siihen, kerro omia kokemuksiasi myös, mutta positiiviseen sävyyn - aluksi.
Ihmisiä ihastuttavat ne ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita juuri hänestä. Muistan tapauksen, jossa eräs vaikuttaja-henkilö vuolaasti kiitteli erästä tapaamaansa henkilöä ja hänen kanssaan käytyä "loistavaa keskustelua". Hauskaa oli se, että toinen keskittyi vain kuuntelemiseen ja osoitti ensi sijassa vain elekielellä kiinnostuksensa. Mutta tunne, jonka hän sai aikaan kiittelijässään, oli se asian pointti.
9 viesti lähti liian aikaisin. Sanoisin, että tietynlaiset miehet siis kiinnostuu "villistä" naistyypistä. Itse en tykkää hiljaisesta, oikeasti olen nimittäin itse sellainen arkena... Luen ja puhun syvällisiä. Tarvitsen sellaisen, joka on sosiaalinen eikä takerru analysoimaan liikaa. Juhlaminäni on sitten asia erikseen.
Tähän mennessä vastauksissa on vahva katkeroituneen lassukan imelä lemu. Avaus oli ihan järkevä, mutta vastaukset ovat enimmäkseen vittuilua. Älä noteeraa niitä ap.
Ei miehet yleensä jaksa innostua "villeistä naisista". Kyllähän he pariutuvat nopeammin mutta ei ne suhteetkaan sitten oikein kestä. Itse suhtaudun niin että yksi hyvä, vakaa suhde on parempi kuin kymmenen holtitonta ja nopeasti päättyvää.