mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä: muksu on alkanut tehdä tarpeitaan pitkin pihoja!!
kokemusta on neljästä lapsesta, enkä ole kyllä moiseen ennen törmännyt :O
kyseessä siis nuorin, 5 v tyttö joka on nyt alkanut kakkia ja pissailla pitkin pihoja! olen kieltänyt, selittänyt että kotiin tullaan vessaan jne. turhaan. muut lapset joko nauravat tai pitävät ällöttävänä. nöyryyttävää, kun joutuu talouspaperin kanssa hakemaan lapsen tuotoksia pois..
asumme siis rivarissa, jonka päädyssä umpikujaan päättyvä leikkipaikka ja tänä kesänä tyttö on saanut aloittaa itsekseen ulkoilut niin, että käyn välissä kurkkimassa mitä puuhaa
ja kyseessä ihan tavislapsi, ei ole mitään kehityspoikkeamia tms ! vanhemmat lapset ovat 11v, 9v ja 6v , esikoisella oli tuhrimista ummetuksen takia ja keskimmäinen yökastelee mutta tähän asti kukaan ei ole jättänyt kakkaläjiä pitkin pihoja..
Kommentit (18)
Mun sisko veteli pissat ja kakat housussa liukumäkeäkin pokkana alas, kun ei malttanut tulla käymään kotona vessassa. Ihan fiksu siitä kasvoi, on nyt 27-vuotias työssäkäyvä alansa ammattilainen ja fiksu kun mikä. Me äidin kanssa hävettiin ja kauhisteltiin. Jotkut on niin hälläväliä huithapeleita pienenä. Nautinnot voittaa paskanhajun housuissa. Ai kamala. Mutta en osaa auttaa. Sisko oppi ajan kanssa. Kasvoi ulos kakkahousuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko veteli pissat ja kakat housussa liukumäkeäkin pokkana alas, kun ei malttanut tulla käymään kotona vessassa. Ihan fiksu siitä kasvoi, on nyt 27-vuotias työssäkäyvä alansa ammattilainen ja fiksu kun mikä. Me äidin kanssa hävettiin ja kauhisteltiin. Jotkut on niin hälläväliä huithapeleita pienenä. Nautinnot voittaa paskanhajun housuissa. Ai kamala. Mutta en osaa auttaa. Sisko oppi ajan kanssa. Kasvoi ulos kakkahousuistaan.
lapsi malttaa tulla vessaan, mutta ei tee sinne mitään vaan sanoo ettei kakattanutkaan tms. ja 30 min myöhemmin joku soittaa ovikelloa, että Anni kakkasi pihalle, taas.. ja tosiaan ihan riisuu housut, ei siis kaki housuunsa !
alku,p
olen miettinyt, onko tämä nyt samaa uhmaamista kuin se, että kaivaa jatkuvasti nenää ja oikein virnistelee päälle kun kieltää..
alku,p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsi malttaa tulla vessaan, mutta ei tee sinne mitään vaan sanoo ettei kakattanutkaan tms. ja 30 min myöhemmin joku soittaa ovikelloa, että Anni kakkasi pihalle, taas.. ja tosiaan ihan riisuu housut, ei siis kaki housuunsa !
alku,p
Ymmärsin kyllä. Tämä nyt vaan oli lähinnäolevin kokemus omasta elämästäni.
Ehkä pöntöllä kakkaaminen sattuu, kun asento ei ole sama, kun kyykyssä? Ehkä ei olekaan kakkahätä, kun kysyt, mutta 30min päästä tuleekin, eikä malta tulla kotiin vessaan. Kivempi kuitenkin, ettei kakkaa housuunsa kuten siskoni, eikö? olet varmasti itsekin miettinyt näitä vaihtoehtoja? Me ei tunneta sun lasta ja on vaikea kertoa mitä päässään liikkuu. Sinä olet parempi siihen hommaan. Mitä lapsi sanoo, kun kysyt asiasta?
No selvästikkään se ei ole valmis ulkoilemaan yksin.
Tein ite pienenä vähä samaa enkä edes tiedä miksi. Kyllä se ohi meni :'D Se on lapsuutta, lapset on estottomia. Eskari-ikään mennessä tuo kyllä loppuu ;)
oma poika teki samaa, paskoi pihalle ja jopa pyörävarastoon ! nyt jo aikuinen mies ja ihan fiksu, penskat vaan saa ihme päähänpistoja :D
Kakan panttaaminen on oire. Äitisuhde on ongelmallinen. Tämä on ihan klassinen. Googlaa
Mun kokemuksen mukaan lapset jotka teki mun lapsuudessa noin,oli vähän muutenkin outoja ja vajakkeja..kyllähän lapset juu outoja on ja saavat päähänsä kaikenlaista, mut kyllä mä haluaisin tietää syyn tollaseen.
Vitun oksettavaa ja epähygienistä.
Vierailija kirjoitti:
Tein ite pienenä vähä samaa enkä edes tiedä miksi. Kyllä se ohi meni :'D Se on lapsuutta, lapset on estottomia. Eskari-ikään mennessä tuo kyllä loppuu ;)
Tietysti asuimme maalla mutta...
Kuulostaa siltä ettei kaikki ole ihan kunnossa kun noin vanha yökastelee ja toinen paskoo pihalle. Kysy lapsilta onko joku tehnyt heille jotain pahaa ja kieltänyt kertomasta yms. Siskon tyttö alkoi oireilla vessassa käynnin kanssa kun joutui vierailemaan narsisti isänsä luona.
Vaipat takaisin. Ja selitä nyt lapsellesi että mitä tuollainen käytös hänestä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä asiantuntija! 💩
Siellä on ongelmia lapsi-vanhempi suhteessa, olisiko heitteillejättöä, lasua voi hakea itsekin.
Vierailija kirjoitti:
oma poika teki samaa, paskoi pihalle ja jopa pyörävarastoon ! nyt jo aikuinen mies ja ihan fiksu, penskat vaan saa ihme päähänpistoja :D
Hmmm...tästähän saisi hyvän uuden ohjelmaformaatin maikkarille. Paskovat perheet.
Yksinkertaista. Hän ei ulkoile yksin niin kauan kun tekee tuota.