Vegaanien paska
Mietin tässä, että kun vegaanien ravinto on hyvin kasvis, ja samalla kuitupitoista, niin minkälaista on vegaanisen ihmisen paska? Muuttuuko ulosteen koostumus paljonkin, kun ravinto sisältää pelkkiä kasviksia? Mietin että muuttuuko uloste esimerkiksi papanamaiseksi jyrsijöiden tapaan, kun suolen matamisliike kiihtyy kuitumäärän lisääntyessä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin muuttuu. Suolistosaisauden vuoksi oon aina välillä vegaanikuurilla kun paska tulee niin paljon helpommin. Eikä se haise niin pahalta eikä oo niin kiinteää kuin sekaruokavaliolla. Siskon kakka on jopa vihertävää kun on 40v ollut vegaani 😃 Semmosta mustaa kakkaa ei tullut ollenkaan
Tutkitko useinkin siskosi paskoja?
Öö no jos vetelen papuja, chilipitoista tavaraa, tofua, hernerouhepihvejä, eri kaaleja tai jotain huonosti sulavaa esim. pilkutonta banaania tai kypsentämätöntä kesäkurpitsaa niin ei peräosaston tuotoksetkaan mitään viattomia ole:D päinvastoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin muuttuu. Suolistosaisauden vuoksi oon aina välillä vegaanikuurilla kun paska tulee niin paljon helpommin. Eikä se haise niin pahalta eikä oo niin kiinteää kuin sekaruokavaliolla. Siskon kakka on jopa vihertävää kun on 40v ollut vegaani 😃 Semmosta mustaa kakkaa ei tullut ollenkaan
Tulimme samasta verisestä pillusta eli kyllä, pystymme puhumaan myös paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulimme samasta verisestä pillusta eli kyllä, pystymme puhumaan myös paskasta.
-Mun paska ei muuten haise eikä oo kiinteää.
-Jaa? Mun paska on neljässäkymmenessä vuodessa muuttunut vihreeksi ja ei ole mustaa.
Ei haise vegaanien kakka niin paljon kuin lihansyöjien.