Juttelen miehille netissä mielestäni fiksusti ja asiallisesti, mutta ei miehet kiinnostu minusta, päinvastoin
Olen nätti naapurintyttö, en mielestäni tyhmimmästä päästä, en laita itsestäni hirveää määrää kuvia nettiin, en myöskään paljastele niissä. Otan ja julkaisen vain sellaisia kuvia jotka voisin näyttää myös työnantajalleni.
Olen kuullut miesten sanovan että naisessa täytyy olla persoonaa eivätkä pidä bimboista. Minulla on omalaatuinen persoona (onkohan sitten liian omalaatuinen) enkä ole bimbo. Silti ei miehet minusta kiinnostu ja jos jonkun saan kiinnostumaan, hän alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa jolloin minulla lopahtaa kiinnostus ja ottavat yhteyttä kun kiinnostukseni on jo kiven tasolla.
Miten ihmeessä minä löydän seuraa? En etsi isäehdokasta (en halua lapsia) enkä myöskään riivinrautasuhdetta jossa määräilisin mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Olen hyvin avarakatseinen ja minusta olisi ihan ok että mies olisi myös muiden kanssa jos niin haluaisi. Itse toivoisin miehestä aina silloin tällöin seuraa esim. leffaan, uimaan, syömään ja seksiin. En ainakaan näihin päiviin saakka ole pystynyt sitoutumaan yhteenkään miehistäni siten että asuisin heidän kanssaan. Haluan omaa rauhaa ja vapauden olla ja tehdä asiat omalla tavallani. En jaksaisi miestä jatkuvasti vierelläni. Eräskin tapaamistani miehistä ihmetteli, että halusin seksin jälkeen lähteä kotiin nukkumaan enkä jäädä miehen kainaloon aamuun asti.
Viimeisin suhteeni päättyi siksi että mies olisi halunnut enemmän hellyyttä ja läheisyyttä sekä asua kanssani. Minä en halunnut enkä tiedä tulenko koskaan sellaista haluaamaankaan. En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta.
Mistä minunlaiseni nainen voi löytää seuraa? Ja kiinnostaako miehiä tällaisen naisen seura? Mitä miehet YLEENSÄ toivovat naiselta?
Kommentit (75)
Hirveän moni AP:n vaatimuksista alkaa "en" "en halua..." hellyyttä, vieressänukkumista, lapsia...ehkä ei oikeastaan sitten sitä parisuhdettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ehkä hiukka sosiopaatin vikaa. Sinuna rehellisesti ilmaisisin sen, mitä haluat, eli seksiseuraa ja välillä seuraa leffaan tms. Ahdistaako sua sellainen "turha" läheisyys, halailu ja pussailu, vai miten sen koet? Moni mies haluaa myös läheisyyttä ja tulevaisuutta naiselta, joten sun asenne voi olla vähän turnoff. Mutta varmasti kanssasi samanlaisia miehiä on olemassa, varmasti nappaa vielä, ellet ihan petolinnun peräpeililtä näytä.
Mielenkiintoista, eräs tapailemani hyvin älykäs mies sanoi minua sosiopaatiksi.
Ap
asperger sinä taidat olla, etkä mikään sosiopaatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ehkä hiukka sosiopaatin vikaa. Sinuna rehellisesti ilmaisisin sen, mitä haluat, eli seksiseuraa ja välillä seuraa leffaan tms. Ahdistaako sua sellainen "turha" läheisyys, halailu ja pussailu, vai miten sen koet? Moni mies haluaa myös läheisyyttä ja tulevaisuutta naiselta, joten sun asenne voi olla vähän turnoff. Mutta varmasti kanssasi samanlaisia miehiä on olemassa, varmasti nappaa vielä, ellet ihan petolinnun peräpeililtä näytä.
Mielenkiintoista, eräs tapailemani hyvin älykäs mies sanoi minua sosiopaatiksi.
Ap
Jos hän ei ollut psykiatri, niin silloin hän oli vain pahantahtoinen kuten myös tuo henkilö, jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
asperger sinä taidat olla, etkä mikään sosiopaatti!
Ei ole tutkittu. Nettitestin olen tehnyt ja sain 140 pistettä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuollainen suhde sopisi, mutta taidan olla liian vanha.
Huomasin tämän viestin vasta nyt. Mä kyllä pidän vanhemmista miehistä. 45-vuotias kävisi oikein hyvin. Kuinka vanha sitten olet?
Ap
Olen jo melkein 50, kuten sanoin liian vanha, tai riippuu siitä minkä ikäinen itse olet.
Olen 29. Et sä mikään liian vanha ole.
Ap
kiitos, ja et sinä mikään tyhmä ole, on vain erilaisia ihmisiä ja toisen joka ymmärtää löytäminen voi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa sulta mitään. Moni mieskin haluaa halia ja nukkua sylikkäin, rakastua, mennä naimisiin ja saada lapsia, perheen. Ei pelkkä naiminen ja leffassa käyminen riitä.
Kyllä se monelle riittää, ainakin jonkin aikaa. Jotkut hakevat nimenomaan tälläistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä itkuvirtesi saa nyt oikein tulta alleen millään. Olet yhtä tylsä kuin tämä sinun aloitus, plääh.
Sinä sen sijaan vaikutat erittäin mielenkiintoiselta, etten sanoisi jopa hurmaavalta.
Ap
Sinä et! Tähänkin pitää vinkua ja porata vastaan. Tyypillinen tyhjänruikuttaja ämmä, ei ihme ettei miehet kiinnostu, koska ensimmäisenä haet riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa sulta mitään. Moni mieskin haluaa halia ja nukkua sylikkäin, rakastua, mennä naimisiin ja saada lapsia, perheen. Ei pelkkä naiminen ja leffassa käyminen riitä.
Kyllä se monelle riittää, ainakin jonkin aikaa. Jotkut hakevat nimenomaan tälläistä.
Minulle sopisi oikein hyvin, jos naista ei haittaa että etsin samalla toista siihen perinteiseen suhteeseen, jossa on myös haleja ja pusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä itkuvirtesi saa nyt oikein tulta alleen millään. Olet yhtä tylsä kuin tämä sinun aloitus, plääh.
Sinä sen sijaan vaikutat erittäin mielenkiintoiselta, etten sanoisi jopa hurmaavalta.
Ap
Sinä et! Tähänkin pitää vinkua ja porata vastaan. Tyypillinen tyhjänruikuttaja ämmä, ei ihme ettei miehet kiinnostu, koska ensimmäisenä haet riitaa.
Jaa. Ei minua haittaa etten ole sinun mielestäsi mielenkiintoinen tai hurmaava. Mä en halua riidellä kenenkään kanssa.
Lähden nyt Prismaan ostamaan 3 kaverin lakujäätelöä. Olen tainnut jäädä koukkuun siihen.
Ap
Anteeksi ap, mutta mielestäni vaikutat vain tosi kylmältä, kyyniseltä ja ilmeisesti sosiaaliset taitosi eivät ole sieltä parhaimmasta päästä. Ehkä voit yrittää korjata puolia näitä itsessäsi?
Miksi täällä haukutaan aloittajaa niin paljon?
Ajatellaanko että ketju on vain provo? Niin kai se on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutitte? Ja miksi ette kommentoi mitään, jotka alapeukutitte?
Ap
Alapeukut tulevat siitä, että olet erilainen kuin muut. Sitä ei sallita missään eikä kenellekään. " Panokaveri" on niin vakiintunut käsite ja tv:stä tuttu, että sen käyttö hyväksyttäisiin. Mutta kun et suostu lätkäisemään elämäntyyliisi nimilappua, sinut tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa. Ei minua haittaa etten ole sinun mielestäsi mielenkiintoinen tai hurmaava. Mä en halua riidellä kenenkään kanssa.
Lähden nyt Prismaan ostamaan 3 kaverin lakujäätelöä. Olen tainnut jäädä koukkuun siihen.Ap
Ei se viesti minulta ollut. Kunhan paljastit luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ap, mutta mielestäni vaikutat vain tosi kylmältä, kyyniseltä ja ilmeisesti sosiaaliset taitosi eivät ole sieltä parhaimmasta päästä. Ehkä voit yrittää korjata puolia näitä itsessäsi?
En koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, jotka pyytävät anteeksi ennen kuin solvaavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä haukutaan aloittajaa niin paljon?
Ajatellaanko että ketju on vain provo? Niin kai se on.
Ketju on 7 vuotta vanha, lisäksi ap peeloilee itse. Mieti sitten siitä, onko provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, jotka pyytävät anteeksi ennen kuin solvaavat.
Anteeksi jos et ymmärrä, niin sitä kutsutaan sarkasmiksi.
Hei Ap,
Ihan uskomattoman idiootti vastauksia olet saanut! Mutta se taitaakin johtua siitä, että osalle ja ilmeisen suurelle osalle AV-naisista ainut oikea tapa olla suhteessa on olla rakastunut ja sitten ruikuttaa sen miehen perään, kun se ei halunnutkaan kuin sitä seksiä... Voi nyyh! Niitä ketjujahan täällä on pilvin pimein.
Mun mielestä toi on ihan terve ja jopa _toivottava_ asenne! Muut naiset saisivat ottaa oppia! Eikä olla niitä häntäheikkien kusetettavia.
Uskon, että voit löytää etsimäsi. FwB-suhde ainakin on tuota mainitsemaasi lähellä, eli ystävyyttä, hauskanpitoa ja hyvää seksiä. Ja siitä itsellänikin on kokemusta. Eli kerrot miehelle suoraan, mitä haluat ja millainen olet. Eli seksiä ilman turhia hempeilyjä, mutta myös ystävyyttä ja yhteistä tekemistä, silloin kun molemmille sopii. Minusta hyvinkin toimiva järjestely.
Suurin osa näistä täällä AV:llä pyörivistä naisista ja osin miehistäkin, ovat jämähtäneet siihen "yhteen ainoaan oikeaan tapaan" nähdä parisuhde ja muutkin suhteet, eli mahdollisimman mustavalkoisesti. "Heti jos petetään, heitän ukon ulos tai en ikinä enää toivu" yksi ja ainoa, rakkaus sitä ja tätä... lässytilää, huh huh! No sainpahan kerrankin tuulettaa!!!
Mutta siis Iskuri olisi ihan hyvä vaihtoehto etsiä seuraa, niinkuin tuolla joku taisi jo kommentoidakin.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä kun naiset kiusaa joukolla helppoa kiusankohdetta.
Kun taas miehet käyvät aina itseään vahvemman kimppuun koska tykkäävät saada turpaan - eikö niin?