Juttelen miehille netissä mielestäni fiksusti ja asiallisesti, mutta ei miehet kiinnostu minusta, päinvastoin
Olen nätti naapurintyttö, en mielestäni tyhmimmästä päästä, en laita itsestäni hirveää määrää kuvia nettiin, en myöskään paljastele niissä. Otan ja julkaisen vain sellaisia kuvia jotka voisin näyttää myös työnantajalleni.
Olen kuullut miesten sanovan että naisessa täytyy olla persoonaa eivätkä pidä bimboista. Minulla on omalaatuinen persoona (onkohan sitten liian omalaatuinen) enkä ole bimbo. Silti ei miehet minusta kiinnostu ja jos jonkun saan kiinnostumaan, hän alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa jolloin minulla lopahtaa kiinnostus ja ottavat yhteyttä kun kiinnostukseni on jo kiven tasolla.
Miten ihmeessä minä löydän seuraa? En etsi isäehdokasta (en halua lapsia) enkä myöskään riivinrautasuhdetta jossa määräilisin mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Olen hyvin avarakatseinen ja minusta olisi ihan ok että mies olisi myös muiden kanssa jos niin haluaisi. Itse toivoisin miehestä aina silloin tällöin seuraa esim. leffaan, uimaan, syömään ja seksiin. En ainakaan näihin päiviin saakka ole pystynyt sitoutumaan yhteenkään miehistäni siten että asuisin heidän kanssaan. Haluan omaa rauhaa ja vapauden olla ja tehdä asiat omalla tavallani. En jaksaisi miestä jatkuvasti vierelläni. Eräskin tapaamistani miehistä ihmetteli, että halusin seksin jälkeen lähteä kotiin nukkumaan enkä jäädä miehen kainaloon aamuun asti.
Viimeisin suhteeni päättyi siksi että mies olisi halunnut enemmän hellyyttä ja läheisyyttä sekä asua kanssani. Minä en halunnut enkä tiedä tulenko koskaan sellaista haluaamaankaan. En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta.
Mistä minunlaiseni nainen voi löytää seuraa? Ja kiinnostaako miehiä tällaisen naisen seura? Mitä miehet YLEENSÄ toivovat naiselta?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sussa on vialla kun et voi rakastua ja olla oikeessa parisuhteessa.
Ja mikä tämän vian syynä voisi olla?
Ap
Turvaton ja kiintymätön suhde lapsena vanhempaan , esimerkiksi.
Tarjoat siis seksisuhdetta. Onhan noita sivustoja, etsi sieltä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko humanisti tai amispölö?
Mulla ei ole mitään koulutusta.
Ap
Ehkä se on tästä kiinni. Ei mua ainakaan kiinnosta tämmöset naiset :/
Miksei? Ap:n tekstissä on sellaista normifiksun pohdintaa, että yliopistoon olisi hyvät mahikset. Minulle ainakin merkkaa paljon enemmän pään sisäinen liike kuin paperit.
Olipa kauniisti sanottu mutta hädin tuskin pääsin peruskoulusta läpi.
Ap
Et vaan yrittänyt kunnolla. Työtunnit > lahjakkuus.
Ei kiinnostanut yrittää. En tuntenut olevani niin kuin muut. Halusin vaan että koko peruskoulu loppuu, ihan sama millä numeroilla kunhan saan olla vapaa eikä tarvitse nähdä niitä samoja ihmisiä enää koskaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain sussa on vialla kun et voi rakastua ja olla oikeessa parisuhteessa.
Ja mikä tämän vian syynä voisi olla?
Ap
Turvaton ja kiintymätön suhde lapsena vanhempaan , esimerkiksi.
En ole koskaan kokenut itseäni turvattomaksi kotona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuollainen suhde sopisi, mutta taidan olla liian vanha.
Huomasin tämän viestin vasta nyt. Mä kyllä pidän vanhemmista miehistä. 45-vuotias kävisi oikein hyvin. Kuinka vanha sitten olet?
Ap
Joku alapeukuttaa kaikki viestini. Kerro sinä joku, miksi teet niin?
Ap
"En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta."
Juu, no tuota me miehet aika usein halutaan suhteelta.
Miehet ei saa sulta mitään. Moni mieskin haluaa halia ja nukkua sylikkäin, rakastua, mennä naimisiin ja saada lapsia, perheen. Ei pelkkä naiminen ja leffassa käyminen riitä.
Vierailija kirjoitti:
"En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta."
Juu, no tuota me miehet aika usein halutaan suhteelta.
Selvä. Miksi? Mitä nuo antaa ihmiselle? Seksin ymmärrän sillä se tuntuu mahtavalta. Pussailu ja halailu on täysin turhaa jos ne eivät johda seksiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei saa sulta mitään. Moni mieskin haluaa halia ja nukkua sylikkäin, rakastua, mennä naimisiin ja saada lapsia, perheen. Ei pelkkä naiminen ja leffassa käyminen riitä.
Eli tässä on siis syy miksi olen yksinäinen ja tulen olemaan sitä jatkossakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tämän viestin vasta nyt. Mä kyllä pidän vanhemmista miehistä. 45-vuotias kävisi oikein hyvin. Kuinka vanha sitten olet?
Ap
Olen jo melkein 50, kuten sanoin liian vanha, tai riippuu siitä minkä ikäinen itse olet.
Ap on siis normaalia tyhmempi, kouluttamaton eikä ymmärrä, että ihminen kaipaa muutakin läheisyyttä kuin yhdynnän?
Kiitos että olette niin ystävällisiä ja kannustavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis normaalia tyhmempi, kouluttamaton eikä ymmärrä, että ihminen kaipaa muutakin läheisyyttä kuin yhdynnän?
Sanoisitko tämän saman minulle päin naamaa?
Ap
Ei tämä itkuvirtesi saa nyt oikein tulta alleen millään. Olet yhtä tylsä kuin tämä sinun aloitus, plääh.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä itkuvirtesi saa nyt oikein tulta alleen millään. Olet yhtä tylsä kuin tämä sinun aloitus, plääh.
Sinä sen sijaan vaikutat erittäin mielenkiintoiselta, etten sanoisi jopa hurmaavalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen jo melkein 50, kuten sanoin liian vanha, tai riippuu siitä minkä ikäinen itse olet.
Olen 29. Et sä mikään liian vanha ole.
Ap
Taas tätä kun naiset kiusaa joukolla helppoa kiusankohdetta.
Et vaan yrittänyt kunnolla. Työtunnit > lahjakkuus.