Miksi miesvihaajanaiset eivät käy armeijaa?
Vihaavat miehiä, mutta miesten tarjoama suojelus kyllä kelpaa. Huvittavaa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelus, keneltä? Toisilta miehiltä. Tapelkoot miehet keskenään kun kerran haluavat.
Ei kukaan halua, siksi meillä on lakiin kirjattu, että sinuakin on miesten puolustettava, kun ei sinusta ole itseäsi ja kotimaatasi puolustamaan. Hyödytön olet.
Miehet voivat lopettaa sotimisen vaikka heti tänä päivänä jos vain haluavat. Ette halua. Jos minä olen hyödytön, te olette tuhoisia.
Koitas elää yksikin päivä "naisten maailmassa". Kaikki mitä ympärilläsi näet on miesten rakentamaa ja suunnittelemaa. Siksi tuo sukupuoleen vetoaminen vain pahassa on huono argumentti, koska KAIKEN on tehnyt mies, niin hyvässä kuin pahassa. Mies on aikaansaava, tuhoisa ja vaikka mitä, mutta nainen ei ole mitään muuta kuin miehen aikaansaannoksista elävä loinen. Siksi ei tule koskaan olemaan mitään matriarkaattista yhteiskuntaa, ellemme me halua palata kivikaudelle luolan seiniin kakkapökäleillä piirtelemään. Koirakin on ollut ihmiskunnan kehityksen kannalta hyödyllisempi kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuntenut viidenkymmenen vuoden aikana vain yhden naisen, jonka voin sanoa vihanneen miehiä. Hän kyllä vihasi muutamia naisiakin ja meni lopulta aika sekaisin päästään. Missähän tuollaisia naisia on niin suuria määriä, että pystyy yleistämään? Ja miten se suojeluksen kelpaaminen ilmenee?
Esimerkiksi miesten vähättely ja halveksunta on miesvihaa, ja tämäkin palsta on sitä täynnä. Ja miesten tarjoama turva kelpaa niin, että vain muutama sata naista käy vuosittain armeijan vs parikymmentä tuhatta miestä.
Mitä turvaa minä saan siitä, että keskenkasvuiset pojat leikkivät pyssyillä muutaman kuukauden ja paistavat makkaraa metsässä? Hyvin sinullekin kelpaa lääkärien ja sairaanhoitajien ja poliisien tarjoama turva ja suojelu, vaikka vihaat naisia.
Typerä vertaus, sillä nuo henkilöt tekevät työtään omasta tahdosta ja palkkaa vastaan (jota minäkin veroillani maksan), kun taas varusmiehet puolustavat naisia(kin) palkatta ja heillä on siihen jopa lakiin kirjattu velvollisuus. Naisen logiikka näytti taas mahtinsa.
Sodassa puolustetaan isänmaata, eli meillä sitä maa-aluetta, jota Suomeksi kutsutaan. Eikä ketään ihmisiä. Kylläpä miehen tyhmyys näytti taas mahtinsa.
Pulustusvoimien tehtävä on puolustaa maata ja yhteisöä (=suomalaisia). Miksi edes vastasin naiselle aiheesta, jonka tiedän ylittävän hänen ymmärryskykynsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelus, keneltä? Toisilta miehiltä. Tapelkoot miehet keskenään kun kerran haluavat.
Ei kukaan halua, siksi meillä on lakiin kirjattu, että sinuakin on miesten puolustettava, kun ei sinusta ole itseäsi ja kotimaatasi puolustamaan. Hyödytön olet.
Miehet voivat lopettaa sotimisen vaikka heti tänä päivänä jos vain haluavat. Ette halua. Jos minä olen hyödytön, te olette tuhoisia.
Koitas elää yksikin päivä "naisten maailmassa". Kaikki mitä ympärilläsi näet on miesten rakentamaa ja suunnittelemaa. Siksi tuo sukupuoleen vetoaminen vain pahassa on huono argumentti, koska KAIKEN on tehnyt mies, niin hyvässä kuin pahassa. Mies on aikaansaava, tuhoisa ja vaikka mitä, mutta nainen ei ole mitään muuta kuin miehen aikaansaannoksista elävä loinen. Siksi ei tule koskaan olemaan mitään matriarkaattista yhteiskuntaa, ellemme me halua palata kivikaudelle luolan seiniin kakkapökäleillä piirtelemään. Koirakin on ollut ihmiskunnan kehityksen kannalta hyödyllisempi kuin nainen.
Siis kyse olikin naisvihaajamiehen aloituksesta...
Mutta tuskin voit luvata, että lähimmän parinkymmenen vuoden aikana olisi miesvihaajalle sopiva täysin miehetön laitos?