Olen taas ikävöinyt yhtä ihmistä koko viikonlopun.
Mitä tälle tunteelle voisi tehdä? En voi ottaa edes yhteyttä häneen kun olen naimisissa. Miten saisin tämän tunteen häviämään? Ja mulla vielä hyvä ja tyydyttävä avioliitto :-( Eli miksi sitten kaipaan toista?
Kommentit (16)
Ajan kanssa menee ohi. Oletko kaivannut tuota ihmistä pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Ajan kanssa menee ohi. Oletko kaivannut tuota ihmistä pitkään?
Muutaman kuukauden.
Näettekö usein? Tutustu ja ehkä huomaat, ettei teillä olisi mitään annettavaa toisillenne suhteessa. Sitten liittosi pelastuu ja näet kumppanisi entistä paremmassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö usein? Tutustu ja ehkä huomaat, ettei teillä olisi mitään annettavaa toisillenne suhteessa. Sitten liittosi pelastuu ja näet kumppanisi entistä paremmassa valossa.
Tiedän tämän jo nyt. Silti tunnen näin.
No mikä hänessä kiehtoo? Jos pidät hänestä ihmisenä niin mikset voisi jutella ja tutustua kunhan ei mene liian pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
No mikä hänessä kiehtoo? Jos pidät hänestä ihmisenä niin mikset voisi jutella ja tutustua kunhan ei mene liian pitkälle?
Tässä ei ole edes kyse mistään että haluaisin keskustella hänen kanssaan vaan ihan puhtaasta halusta.
Se tunne häviää kyllä. Älä ruoki sitä, nopeuttaa prosessia.
Yritä siirtää ne tunteet omaan mieheen. Lähes kaikki me ollaan oltu samantapaisessa tilanteessa. Useimmat menestyksekkäästi tapettu ne toiseen kohdistuvat fiilikset. Enkä ainakaan itse kadu etten toiminut halujen mukaan.
Onko sillä toisella sua kohtaan samat fiilikset? Käy kokeilemassa niin ehkä pääset yli.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä toisella sua kohtaan samat fiilikset? Käy kokeilemassa niin ehkä pääset yli.
Mistä tämän voisi tietää? Tiedän vain omat fiilikset.
No jos ei teillä ole ollut mitään eikä yhtään mitään viitteitä mistään niin ehkä sitä ei tosiaan sitten tiedä mitä hän ajattelee. Yritä sitten vain unohtaa. Pidä itsesi kiireisenä.
Et varmasti ole ainut. Täällä myös nainen, joka ikävöi erästä miestä jo ties kuinka monta vuotta. Yritän keksiä itselleni kaikenlaisia harrastuksia ja tekemistä. Näin ihastus ei ole ihan aina mielessä :(
Vierailija kirjoitti:
No jos ei teillä ole ollut mitään eikä yhtään mitään viitteitä mistään niin ehkä sitä ei tosiaan sitten tiedä mitä hän ajattelee. Yritä sitten vain unohtaa. Pidä itsesi kiireisenä.
No ei ole ollut muuta kuin katseita ja mun osalta sitä että jos mies on ollut samassa tilassa olen tuntenut että mun on mentävä ihan miehen lähelle, siis vetää puoleensa jollain tavalla.
Mulla vähän samaa vaivaa,tosin tuo nainen haluaa pelata jotain peliä,molemmat varattuja,mutta taaskin mietin millaista sen kanssa olisi viettää juhannusta?
puhelimessa on video missä se tanssii,pitäisi sekin poistaa