Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taas ikävöinyt yhtä ihmistä koko viikonlopun.

Vierailija
19.06.2016 |

Mitä tälle tunteelle voisi tehdä? En voi ottaa edes yhteyttä häneen kun olen naimisissa. Miten saisin tämän tunteen häviämään? Ja mulla vielä hyvä ja tyydyttävä avioliitto :-( Eli miksi sitten kaipaan toista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi. Oletko kaivannut tuota ihmistä pitkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika

Vierailija
4/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa menee ohi. Oletko kaivannut tuota ihmistä pitkään?

Muutaman kuukauden.

Vierailija
5/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö usein? Tutustu ja ehkä huomaat, ettei teillä olisi mitään annettavaa toisillenne suhteessa. Sitten liittosi pelastuu ja näet kumppanisi entistä paremmassa valossa.

Vierailija
6/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö usein? Tutustu ja ehkä huomaat, ettei teillä olisi mitään annettavaa toisillenne suhteessa. Sitten liittosi pelastuu ja näet kumppanisi entistä paremmassa valossa.

Tiedän tämän jo nyt. Silti tunnen näin.

Vierailija
7/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hänessä kiehtoo? Jos pidät hänestä ihmisenä niin mikset voisi jutella ja tutustua kunhan ei mene liian pitkälle?

Vierailija
8/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä hänessä kiehtoo? Jos pidät hänestä ihmisenä niin mikset voisi jutella ja tutustua kunhan ei mene liian pitkälle?

Tässä ei ole edes kyse mistään että haluaisin keskustella hänen kanssaan vaan ihan puhtaasta halusta.

Vierailija
9/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne häviää kyllä. Älä ruoki sitä, nopeuttaa prosessia.

Vierailija
10/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siirtää ne tunteet omaan mieheen. Lähes kaikki me ollaan oltu samantapaisessa tilanteessa. Useimmat menestyksekkäästi tapettu ne toiseen kohdistuvat fiilikset. Enkä ainakaan itse kadu etten toiminut halujen mukaan.

Vierailija
11/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä toisella sua kohtaan samat fiilikset? Käy kokeilemassa niin ehkä pääset yli.

Vierailija
12/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä toisella sua kohtaan samat fiilikset? Käy kokeilemassa niin ehkä pääset yli.

Mistä tämän voisi tietää? Tiedän vain omat fiilikset.

Vierailija
13/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei teillä ole ollut mitään eikä yhtään mitään viitteitä mistään niin ehkä sitä ei tosiaan sitten tiedä mitä hän ajattelee. Yritä sitten vain unohtaa. Pidä itsesi kiireisenä.

Vierailija
14/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ainut. Täällä myös nainen, joka ikävöi erästä miestä jo ties kuinka monta vuotta. Yritän keksiä itselleni kaikenlaisia harrastuksia ja tekemistä. Näin ihastus ei ole ihan aina mielessä :(

Vierailija
15/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei teillä ole ollut mitään eikä yhtään mitään viitteitä mistään niin ehkä sitä ei tosiaan sitten tiedä mitä hän ajattelee. Yritä sitten vain unohtaa. Pidä itsesi kiireisenä.

No ei ole ollut muuta kuin katseita ja mun osalta sitä että jos mies on ollut samassa tilassa olen tuntenut että mun on mentävä ihan miehen lähelle, siis vetää puoleensa jollain tavalla. 

Vierailija
16/16 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa vaivaa,tosin tuo nainen haluaa pelata jotain peliä,molemmat varattuja,mutta taaskin mietin millaista sen kanssa olisi viettää juhannusta?

puhelimessa on video missä se tanssii,pitäisi sekin poistaa