Orange is the new black, neljäs kausi
Katsoin yöllä loppuun ja voi että miten surullinen loppu olikaan.. Kausi oli minusta parempi kuin kolmoskausi joka keskittyi liika Piperin pahiksena oloon. Mutta loppuun todella surullinen tapahtuma ja sitten vielä vankilatapahtumat päättyvät kohtaukseen jolla voi olla surulliset seuraukset. Kiva odotella vuosi jatkoa.
Kommentit (44)
alexsandra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin katsomaan Wentworthia, kun joku suositteli sitä jos tykkää OITNB:sta. Onko kukaan teistä katsonut? En ole vielä kovin vakuuttunut. Itse asiassa mitään muuta samaa siinä ei ole OITNB:n kanssa, kuin että molemmat kertovat naisvankilasta, ja joo okei molemmat alkaa sillä kun tuollainen keskiluokkainen valkoinen nainen joutuu vankilaan. OITNB:n huumori ja lämpö puuttuu kokonaan kun on enemmän puhdasta draamaa kuin draama-komediaa. Aika paljon raadollisempaa ja rankempaa on kyllä meno siellä Wentoworthin vankilassa verrattuna Litchfieldiin, se täytyy sanoa. :D
Löytyykö Netflixistä?
Ei taida löytyä Suomen Netflixistä... Itse latasin ekan kauden. En oikein tiedä onko näytetty Suomen televisiossa missään vaiheessa? Kuitenkin jo neljäs kausi vissiin alkanut. Olen vähän pihalla noista kun tulee nykyään katsottua kaikki sarjat koneelta.
Ihan Suomen netflixistä mä olen kaikki 4kautta katsonut
Lue mitä lainaat. Ei kukaan sanonut ettei OITNB:ia löytyisi Suomen Netflixistä, vaan että tuota toista vankilasarjaa Wentworthia ei löydy.
Mitä sille Ruby Rosen esittämälle hahmolle (sorry, huono nimimuisti...) tapahtui? Senhän piti viime kauden lopussa päästä ulos, mutta sitten se pölli ne Piperin pikkkuhousubisneksen rahat ja Piper lavasti kaikkea kiellettyä kamaa sen punkkaan, käsitin että sen takia Ruby Rosen hahmon tuomio pitenisi... Pääsikö se sitten kuitenkin ulos siitä huolimatta kun ei tällä kaudella enää ole? Jos pääsi niin mikä pointti siinä Piperin lavastuksessa edes oli, siis juonen kannalta? Ihan sama sinänsä, en edes tykännyt koko hahmosta, kunhan ihmettelin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille Ruby Rosen esittämälle hahmolle (sorry, huono nimimuisti...) tapahtui? Senhän piti viime kauden lopussa päästä ulos, mutta sitten se pölli ne Piperin pikkkuhousubisneksen rahat ja Piper lavasti kaikkea kiellettyä kamaa sen punkkaan, käsitin että sen takia Ruby Rosen hahmon tuomio pitenisi... Pääsikö se sitten kuitenkin ulos siitä huolimatta kun ei tällä kaudella enää ole? Jos pääsi niin mikä pointti siinä Piperin lavastuksessa edes oli, siis juonen kannalta? Ihan sama sinänsä, en edes tykännyt koko hahmosta, kunhan ihmettelin.
Tä? Olihan se siellä suljetummassa talossa, missä Nickykin alkujaksot.
Ihan Suomen netflixistä mä olen kaikki 4kautta katsonut