Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profiloikaa tämä henkilö tai kertokaa samankaltaisesta henkilöstä.

Vierailija
18.06.2016 |

-Haluaa osoittaa epätoivoisesti kymmeniä kertoja, kuinka hänellä menee jossain elämän osa-alueella hyvin, mikä minun elämästäni "puuttuu" esim. poikaystävät, iso kaveriporukka, mahdollisuus aina ryypätä
-Ottaa yhteyttä vain silloin, kun hänellä on jotain hyvää kerrottavaa. Esim. yksi keskustelu alkoi ja oli sisällöltään vain siinä missä kertoo kuinka joku random ihminen on ruvennut iskemään häntä.
-Tuntuu, että haluaa aiheuttaa kommenteillaan pahaa ja stressiä.Minä: "Toivottavasti pääsen tonne opiskelee" Hän: "mä luulen kyl et pääset tonne toiseen paikkaan opiskelee, mitä jos pääsetki sinne, mites suu pannaan siinä vaiheessa" "Mitä jos sun lapses onki toisen miehen (raskausaikana ja sen jälkeen)" tota toisti kymmeniä kertoja vaikka jokasella kerralla vakuutin, että ei ole muuta vaihtoehtoa kun tämä yksi(!).
-Ei ole onnellinen minun onnistumisista, eikä myöskään esitä mitään empatiaa jos minulla menee huonosti.
-Pelkään että hän saa jotain kiksejä siitä että joku asia on epäonnistunut elämässäni.

Mulla alkaa menee yöunet tän ihmisen takii, kun en ymmärrä alkuunkaan tämmöstä ihmistyyppiä. Ja ei, en pidä häneen oma-aloitteisesti yhteyttä jostain kumman syystä. Tuntuu, että hän käyttää mielettömän määrän energiaa vakuuttamalla minulle kiertoteitä kuinka hänen elämänsä on parempaa, kun minun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä. Paljon.

Vierailija
2/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun kaverilta ja sen exkaverilta. Annan sulle saman neuvon. Älä enää puhu itsestäs mitään negatiivisia asioita vaan teet samaa hälle. Eli pistät vaan kaikessa paremmaks. Ja jos se esim. Tuulettaa sillä että pääsee ryyppään niin sä voit sanoo että sua ei tippaakaan tee mieli päästä ryyppään. Ja oikeestaan toi sun tuttus on ihan skitso jos väitti sun tietämykses yli, kuka on sun lapsen isä oikeasti. Hyvä vaan ettet pidä yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele se niin, että hän selkeästi kadehtii sua. Ei sitä omaa paremmuutta tarvitsisi yrittää kokoajan sanoittaa, jos sitä olisi oikeasti.

Itse ottaisin sellaisen "niin niin"-asenteen, eli en sanoisi outoihin juttuihin juuta enkä jaata. Joku tollanen lapsen isä-tyylinen kommentti menee parhaiten ohi, kun naurahtaa vaan välinpitämättömästi ja jatkaa muilla jutuilla. Äläkä ota itseesi, kyllä sä itsekin tiedät että noi on vaan puhetta, eikä muuta sun elämää huonommaksi/paremmaksi. Älä provosoidu!

Vierailija
4/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mun kaverilta ja sen exkaverilta. Annan sulle saman neuvon. Älä enää puhu itsestäs mitään negatiivisia asioita vaan teet samaa hälle. Eli pistät vaan kaikessa paremmaks. Ja jos se esim. Tuulettaa sillä että pääsee ryyppään niin sä voit sanoo että sua ei tippaakaan tee mieli päästä ryyppään. Ja oikeestaan toi sun tuttus on ihan skitso jos väitti sun tietämykses yli, kuka on sun lapsen isä oikeasti. Hyvä vaan ettet pidä yhteyttä.

Hyviä vastauksia, näitä olenkin päässyt jo vähän alottelemaan. Vielä kerran kun hän lesoo jollain selvästi niin alan ihan teennäisen ylikorostuneesti hypettämään omaa elämää. Hän tietää että olen vaatimaton, enkä kersku hyvillä asioilla, joten luulis että hän hiffaa nopeasti kuinka läpinäkyvää hänen käyttäytymisensä on.

-Ap