Itkettää kun kukaan ei lähde mun kanssa baariin :(
Kommentit (26)
Aika usein siellä on ollut jo muita ihmisiä, kun olen lauantaina baariin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein siellä on ollut jo muita ihmisiä, kun olen lauantaina baariin mennyt.
On joo, mutta musta ei ole vaan lähtemään yksin :(
Oletko nätti ja kiva nainen? Mä voin lähteä sun kanssa. Vedetään kännit ja pussaillaan.
M33
Vierailija kirjoitti:
Oletko nätti ja kiva nainen? Mä voin lähteä sun kanssa. Vedetään kännit ja pussaillaan.
M33
Hitsi. Mäkin voin lähteä. Vedetään kännit ja pussaillaan.
N40
Voit valita...istu kotona ja itke tai lähde baariin ja vietä kiva ilta.
En ole koskaan ymmärtänyt yksin baariin lähtijöitä. Koko aktiviteetin ideahan on viettää aikaa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt yksin baariin lähtijöitä. Koko aktiviteetin ideahan on viettää aikaa kavereiden kanssa.
Mä en taas ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää lähteä baariin viettämään aikaa pelkkien kavereiden kanssa, kun sitä voi tehdä kotonakin. Baarissa voi tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voit valita...istu kotona ja itke tai lähde baariin ja vietä kiva ilta.
Istun kotona ja itken :(
Mä olen niiiiin onnellinen, kun ei tarvitse lähteä mihinkään.
Vaihtoehdot:
1. nyyhki siellä kotonasi ja sääli itseäsi. Herää huomenna silmät punaisina ja turvonneina eikä elämäsi ole muuttunut yhtään. Sama itsesääli-itku on luvassa seuraavan kerran kun kukaan ei lähde kanssasi ulos.
2. kokeile positiivisen kautta, laita pirtsakka viesti jollekin joka voisi muuttaa mielensä pienellä kannustuksella. Ala valmistautua iltaa varten. Sait seuraa tai et, lähde ulos. Anna illan viedä mukanaan, ole iloinen ja avoin oma itsesi. Aamulla kun heräät, voit olla vähän väsynyt jos meni myöhään, voit olla tutustunut uusiin ihmisiin joiden kanssa voit vaikka jatkossa tavata illanvieton merkeissä.
Valinta on sun.
Suosittelen lähtemään vaikka yksin, itsenäisyys on tarpeen elämässä. Toisissa ei voi aina roikkua, on luotettava itseensä. Baarikeikka yksin on helppoa harjoittelua niitä oikeita haasteita varten.
Vierailija kirjoitti:
Joskus noinkin ja joskus voi mennä ihan etsimään uusia kavereita tai vaihtoehtoisesti ihan vaan panoseuraa.
Mies täällä, otetaan kaljaa ja pussaillaan!
mies43
Jos olet 300 kilometrin säteellä Helsingistä, niin hyppään autoon ja lähden ajamaan sinne niin mennään baariin.
mies
Siis olen joskus ollut baarissa yksin pari tuntia kun odotin kaveria, ja se oli kiusallisin kokemus ikinä. Ehkä jollekkin sosiaaliselle ja helposti ihmisiin tutustuvalle se sopii, mutta mulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen joskus ollut baarissa yksin pari tuntia kun odotin kaveria, ja se oli kiusallisin kokemus ikinä. Ehkä jollekkin sosiaaliselle ja helposti ihmisiin tutustuvalle se sopii, mutta mulle ei.
Miten on niin kiusallista juoda viinaa?
Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.
Mä kävin nuorena pelkästään yksin baarissa. Mulla ei ollut samanhenkisiä kavereita, joten yksin oli ainoa vaihtoehto. 18-vuotiaana aloitin, ja joka viikonloppu menin sitkeästi, kunnes tutustuin kyseisen baarin muihin asiakkaisiin ja meistä muodostui tavallaan sellainen kantisjengi. Yllättävän moni niistä ihmisistä on edelleen mun kavereita. Käydään festareilla porukalla ja muistellaan hurjaa nuoruutta :)
Suosittelen! Rohkea rokan syö.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.
Että oikeen lapsuuden kaverit :D kannattasko kehittää sosiaalisia taitoja ja hankkia uusia kavereita vaikka sieltä baarista? Ja jos oot vastenmielinen ettei kukaan halua olla sun kaveri niin tee sille asialle jotain. Toki yksinkin on varmasti hyvä olla mut korvaan kajahti tuo 'lapsuuden kaverit'
Siellä sataa vettä. Siellä baarissa. Sisällä.