Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää kun kukaan ei lähde mun kanssa baariin :(

Vierailija
18.06.2016 |

Nyyh, tahdon ulos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä ole koskaan kavereita baarista saanut. Miesten kanssa mä vaan siellä juttelen, en naisten

N30

Vierailija
22/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.

Että oikeen lapsuuden kaverit :D kannattasko kehittää sosiaalisia taitoja ja hankkia uusia kavereita vaikka sieltä baarista? Ja jos oot vastenmielinen ettei kukaan halua olla sun kaveri niin tee sille asialle jotain. Toki yksinkin on varmasti hyvä olla mut korvaan kajahti tuo 'lapsuuden kaverit'

Pieni paikkakunta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kenelläkään on enää rahaa käydä baarissa? Eiks se oo lama nyt?

Vierailija
24/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on ihan typeriä paikkoja mun mielestä. Mä katon mieluummin kotona futista ja juon olutta.

N32

Vierailija
25/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.

Että oikeen lapsuuden kaverit :D kannattasko kehittää sosiaalisia taitoja ja hankkia uusia kavereita vaikka sieltä baarista? Ja jos oot vastenmielinen ettei kukaan halua olla sun kaveri niin tee sille asialle jotain. Toki yksinkin on varmasti hyvä olla mut korvaan kajahti tuo 'lapsuuden kaverit'

Päivän typerimmän kommentin palkinto menee sinulle. Onneksi olkoon. Toivottavasti kuolet aivohalvaukseen nukkuessasi.

Vierailija
26/26 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä ole koskaan kavereita baarista saanut. Miesten kanssa mä vaan siellä juttelen, en naisten

N30

Ilmainen vinkki, myös vastakkaisen sukupuolen edustaja voi olla kaveri.