Itkettää kun kukaan ei lähde mun kanssa baariin :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.
Että oikeen lapsuuden kaverit :D kannattasko kehittää sosiaalisia taitoja ja hankkia uusia kavereita vaikka sieltä baarista? Ja jos oot vastenmielinen ettei kukaan halua olla sun kaveri niin tee sille asialle jotain. Toki yksinkin on varmasti hyvä olla mut korvaan kajahti tuo 'lapsuuden kaverit'
Pieni paikkakunta?
Miten kenelläkään on enää rahaa käydä baarissa? Eiks se oo lama nyt?
Baarit on ihan typeriä paikkoja mun mielestä. Mä katon mieluummin kotona futista ja juon olutta.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainaki kaikki lapsuuden kaverit hajaantuneet ympäri Suomen, joten pakko mennä baariin yksin jos siellä meinaa käydä.
Että oikeen lapsuuden kaverit :D kannattasko kehittää sosiaalisia taitoja ja hankkia uusia kavereita vaikka sieltä baarista? Ja jos oot vastenmielinen ettei kukaan halua olla sun kaveri niin tee sille asialle jotain. Toki yksinkin on varmasti hyvä olla mut korvaan kajahti tuo 'lapsuuden kaverit'
Päivän typerimmän kommentin palkinto menee sinulle. Onneksi olkoon. Toivottavasti kuolet aivohalvaukseen nukkuessasi.
Vierailija kirjoitti:
No mä en kyllä ole koskaan kavereita baarista saanut. Miesten kanssa mä vaan siellä juttelen, en naisten
N30
Ilmainen vinkki, myös vastakkaisen sukupuolen edustaja voi olla kaveri.
No mä en kyllä ole koskaan kavereita baarista saanut. Miesten kanssa mä vaan siellä juttelen, en naisten
N30