Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tehnyt jotain peruuttamatonta iholleni :(

Vierailija
18.06.2016 |

Olen 21v ja ottanut monena vuotena paljon aurinkoa + käynyt satunnaisesti solariumissa. Sama tänä keväänä ja nyt rintakehäni näyttää hyvin kuivalta, uurteiselta ja ihan siis rusinalta. Hirveä fiilis ihoni puolesta, ei todellakaan ole terveellistä.

Onko tämä kovin vaarallista? Tästä lähin en ota niin älyttömästi aurinkoa ja jos haluan enemmän rusketusta niin käytän jotain hyvää itseruskettavaa.

Aurinko vain auttaa hyvin ihottumaani ja finneihini ja kesäisin ihoni on todella hyvässä kunnossa. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin iho vielä tuossa iässä on peruuttamattomasti pilalla. Ihosi voi olla vain kuiva, rasvaa ja nesteytä, niin kyllä tuo helpottaa. Kyllä auringossa voi oleilla ja senkin pitäisi riittää finnien parantamiseen, mutta auringossa ei kannata tieten tahtoen makoilla itseään kärventämässä. Oikeasti runsaan auringon  vaikutukset alkavat näkyä yleensä vasta aikaisintaan kolmenkympin tienoilla. 

Vierailija
2/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista ja peruuttamatonta. UV-säteet pilaavat ihon lopullisesti ja ihosyöpäriski kasvaa. Olen yli tuplasti ikäisesi ja ihoni on erittäin nuorennäköinen, sileä, vaalea ja rypytön. Uskoisin, että syy on siinä, etten ole koskaan paahtanut itseäni auringossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin iho vielä tuossa iässä on peruuttamattomasti pilalla. Ihosi voi olla vain kuiva, rasvaa ja nesteytä, niin kyllä tuo helpottaa. Kyllä auringossa voi oleilla ja senkin pitäisi riittää finnien parantamiseen, mutta auringossa ei kannata tieten tahtoen makoilla itseään kärventämässä. Oikeasti runsaan auringon  vaikutukset alkavat näkyä yleensä vasta aikaisintaan kolmenkympin tienoilla. 

Kyllä jokainen auringonottokerta vanhentaa ihoa ja aiheuttaa lopullisia vaurioita, jotka ehkä näkyvät selkeästi vasta vanhempana. Vauriot ovat kuitenkin jo olemassa.

Vierailija
4/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä! Otsassani näkyy selkeästi ryppyjä, sillä olen matkustellut paljon ja luonnollisesti myös ottanut aurinkoa. Enää en aio ottaa aurinkoa, mutta otsarypyt tuskin katoaa enää millään :(

Vierailija
5/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaarallista ja peruuttamatonta. UV-säteet pilaavat ihon lopullisesti ja ihosyöpäriski kasvaa. Olen yli tuplasti ikäisesi ja ihoni on erittäin nuorennäköinen, sileä, vaalea ja rypytön. Uskoisin, että syy on siinä, etten ole koskaan paahtanut itseäni auringossa.

No voi helvetin helvetti :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän