Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiinnostaa vain masturbointi, en sinänsä kaipaa seksiä. Onko muita?

Vierailija
18.06.2016 |

Saan seksuaalisen tyydytyksen masturboinnista, enkä sinänsä kaipaa miestä. Toki seksi miehen kanssa on mukavaa, mutta olen hyvin kriittinen minkälaisen miehen haluan fyysisesti lähelleni ja niitä miehiä on hyvin harvassa. Miehen kosketus ja penis eivät itsessään ole jotain niin hienoa, että olisin kovin helposti halukas saamaan niitä vain saamisen vuoksi. Minuun sopii hyvin lausahdus: ronkelit runkkaa, eikä tämä ole mielestäni mikään häpeä :) Tyylini ei kuitenkaan kannusta minua valitettavasti tutustumaan aktiivisesti miehiin, koska sitä ilmiselvintä eli fyysisyyttä en kaipaa. Välillä tämä huolettaa minua, koska haluaisin kuitenkin parisuhteen, mutta asiat eivät tunnu tällä tyylillä etenevän :/ Onko muita samanlaisia?

N28

Ps. olen välillä miettinyt masturbointilakkoa, mutta se olisi liian vaikeaa enkä pitäisi siitä, että olisin vain kullinkiilto silmissä miesjahdissa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

n26

Vierailija
2/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta kumpikaan. En ole kertaakaan elämässäni masturboinut enkä harrastanut seksiä.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun hyvinkin. En ole koskaan yhdynnästä saanut mitää irti, toki olen ollut vaan väärien miesten kanssa, mutta lopulta saan vaan masturboidessa tai miehen hieroessa sormillaan jotain irti. Suuseksikin joskus on todella upeaa, mutta silloin pitää olla todella horny että saa "viritetyttyä" itsensä siihen kunnolla.

Vierailija
4/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä,mutta haluan siihen tietynlaisen miehen ja suhteen. Tällä hetkellä itsestäni ei oikein ole tutustumaan ja panostamaan suhteeseen, joten olen yksin ja masturboin. Seksiä tekisi mieli, mutta luulen sen siintävän kaukana, kaukana tulevaisuudessa,huokaus.

Ajatuksen tasolla todella moni mies on itse asiassa niin kiinnostava, että hiukan kiihotuin heistä/kuvittelen jotain välillemme. Todellisuudessa harva näistäkään niin paljon kiinnostaa, että haluaisin oikeasti suudella ja kosketella. Ehkä se juttu on, että haluan luottamuksellisen ja aidon, vuorovaikutteisen suhteen. En sellaista,jossa epäilen toisen olevan muiden naisten kanssa tai muuten jotenkin epärehellinen kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän