Miten saisin tyttäreni luopumaan ripsienpidennyksistä?
Niin WT. Mutta kun tytär käy töissä ja itse maksaa, niin vaikea estääkään. Apuja?
Kommentit (22)
Niin kauan kun asuu kotona niin totellaan vanhempia.
Minusta nuo ripsien pidennykset näyttää luonnottomilta. Ihan siis miehen näkökulmasta.
Ripsien pituus on kääntäen verrannollinen ÄO:hon.
Siis odotanko että muoti muuttuu ja toivon että tyttäreni tajuaa elää ajassa eikä jämähdä 2010-luvulle loppuiäkseen?
Taitaa olla myöhäistä puuttua enää tässä vaiheessa, vahinko on jo tapahtunut. Itse olet tyttäresi tekoripsibimboksi kasvattanut.
Ripsienpidennykset on kyllä todentotta wt juttu nykyään. Monet ulkomaalaiset kaverini nauravat suominaisten pissis-tyylille.
Aikansa kun niitä pidennyksiä laittaa niin omat ripset katkeavat kokonaan. Itselle kävi näin ja sama juttu ihan jokaiselle tutulle joka on pitänyt pidennyksiä 1-2 vuotta. Ripsienlaittaja sanoi että muka kenellekään muulle ei ole kiskaan käynyt näin - mutta kukapa sitä omaa bisnestään moittisi.
Kesti yli puoli vuotta kasvattaa omat ripset takaisin. Ikinä en laita enää mitään lisäkkeitä naamaani enkä muuallekaan. Nyt kun katson valokuvia niin näytin naurettavalta. Kerro vaikka tämä tarina tyttärellesi.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla myöhäistä puuttua enää tässä vaiheessa, vahinko on jo tapahtunut. Itse olet tyttäresi tekoripsibimboksi kasvattanut.
Fiksuksi ja itsenäiseksi kasvatin, mutta jotain meni pieleen. En muistanut ehkä saarnata ulkonäöstä tai sitten se on tämä wt-kaupunki, jossa elämme.
Googlaappa ripsenpidennykset ja terveyshaitat. Voin sanoa, että yksikään lääkäri ei suosittele laittamaan liimaa silmään. :(
Olisko esim mitään jättihyvää ripsaria, jolla saisi toisen luopumaan irtsareista?
Miksi hänen niistä täytyisi luopua?!
Joo, kasvatus mennyt pieleen jo :D wteeksi olet kasvattanut.
Saa taas oma äiti olla ylpee kun musta on tullu kelpokansalainen.
Jos menee sössimään ripsialuetta, aiheuttaa ripsipunkkien määrään valtaisan lisäyksen. Puhtaanapito nimittäin vaikeutuu. Eiköhän se ällötä tarpeeksi?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Karvatuppipunkit
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00691
Vierailija kirjoitti:
Se liima on vaarallista silmälle
Ei sitä silmään laitetakaan.
Etsi kuvia netistä pieleen menneistä pidennyksistä, huonoon kuntoon menneistä omista ripsistä tuon jälkeen.
Mutta toisaalta, miksei kokeilla? Ei tuo niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se liima on vaarallista silmälle
Ei sitä silmään laitetakaan.
No ihanko totta? Siitä liimasta lähtee kuitenkin höyryä joka voi ärsyttää silmää, plus ennen kuivumista valua itse silmään sitä liimaa jos on paska laittaja tai silmä ei ole tarpeeksi kiinni. Vuosien saatossa sille herkistyy monet.
Isäs oli wt, kun sua teki.