Mut torjuttiin eilen
Olen tuntenut kyseisen miehen monta vuotta yhteisten tuttujen kautta. Eilen menin hänen luokseen ja molemmille oli selvää, että seksin merkeissä nähtäisiin. Juteltiin, juotiin olutta, suudeltiin ja kiehnättiin, mutta seksiä ei ollutkaan. En kysynyt miksi, mutta miehen käyttäytymisen perusteella hän ei jostain syystä halunnutkaan mua. En tiedä mikä se syy voisi olla, ollaan suudeltu aiemminkin, joten mitään yllätyksiä sen suhteen ei ollut. Ajattelin, että ehkä mies oli väsynyt, mutta seksiä olisi aamulla. Jäin hänen luokseen nukkumaan, koska oli hyvin myöhä. Mies ei ottanut kainaloon tai mitenkään koskenut yön aikana. Aamulla juttelimme vähän ja lähdin kotiin aikaisin, emmekä edes halanneet. Mies antoi ymmärtää, että emme näkisi enää.
Nyt mietin vain, MITÄ IHMETTÄ tapahtui? Mitä niin luotaantyöntävää mussa saattoi yhtäkkiä olla, mitä mies ei ole aiemmin huomannut? En voi tietenkään kysyä asiaa, koska se olisi niin noloa, mutta mietin asiaa nyt koko ajan. Hän on ilmaissut useasti, että pitää mua hauskana ja kauniina. Suutelu oli kivaa molempien mielestä ja välillämme on vuosia ollut kemiaa. Mies ei tietääkseni ole ihastunut kehenkään toiseen, vaan hehkutti juuri eron jälkeistä vapauttaan. Hän ei myöskään ole homo, varmasti. Ja minä olen kyllä muille miehille kelvannut lähiaikoinakin, joten mitään inhottavaa mussa ei pitäisi olla.
Any ideas?
Kommentit (39)
Seksiä ei ollut. Voi vittu mikä ilmaisu. Vastaus kysymykseesi: Mies vain muutti mieltänsä, elä sen kanssa.
Pahanhajuinen valkovuoto? Itse olen joskus joutunut pakittamaan pukilta
Vierailija kirjoitti:
Pahanhajuinen valkovuoto? Itse olen joskus joutunut pakittamaan pukilta
Ei päästy sinne asti.
- Ap
Ehkä häntä (tai teitä molempia) vain jännitti liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei ollut. Voi vittu mikä ilmaisu. Vastaus kysymykseesi: Mies vain muutti mieltänsä, elä sen kanssa.
Niin, huomasin kyllä että muutti mieltään, mutta MIKSI? Joku syyhän siihen on oltava.
No veikkaan, että on saanut pimperoa niin paljon lähiaikoina ettei enää tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä häntä (tai teitä molempia) vain jännitti liikaa?
Mä sain ihan sen kuvan, että hän ei edes halunnut mua enää, koska yöllä ilmaisin kyllä haluni halailuun (menin lähelle ja koskin), mutta mies ei ottanut kainaloon. Että hänen kiinnostuksensa loppui kokonaan jostain syystä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, huomasin kyllä että muutti mieltään, mutta MIKSI? Joku syyhän siihen on oltava.
Ei vaan panettanut sillä hetkellä. Jos tuo on oikeasti jokin ongelma, niin elämäsi on liian helppoa.
Alle 10 cm jorma oli syy.
En halunnut näyttää tupakin kokoista peliäni.
Vierailija kirjoitti:
No veikkaan, että on saanut pimperoa niin paljon lähiaikoina ettei enää tehnyt mieli.
Sen kuvan sain kyllä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan panettanut sillä hetkellä. Jos tuo on oikeasti jokin ongelma, niin elämäsi on liian helppoa.
Niin no, mua itseäni panettaa aina, joten en tiedä miltä tollanen tuntuu. Ja joo, elämäni on helppoa.
- Ap
Pitääkö tätä asiaa pohtia monelta kantilta ja usean sivun edestä? "AV-mamma jäi ilman seksiä eilen - maailmankirjat sekaisin; onko mies mahdollisesti ohmo?"
Ehkä tuohon ei vain ole mitään elämää suurempaa syytä. Sen minkä olen miehistä oppinut, niin niitä ei kannata liikaa analysoida jos haluaa pysyä tervejärkisenä. Ymmärrän kuitenkin että tuollainen käytös ihmetyttää ja ehkä voisitkin kysyä suoraan mieheltä asiasta, mielestäni siinä ei ole mitään noloa ja saisit sitä kautta mielenrauhan.
Jos on vasta päätynyt takaisin sinkuksi, haluaa varmaan katsastaa tarjonnan, ennen kuin lyöttäytyy uuden naisen kanssa.
Ei ollut kiinnostunut sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kuvan sain kyllä.
- Ap
Laita tänne se kuva. Halutaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mua itseäni panettaa aina, joten en tiedä miltä tollanen tuntuu. Ja joo, elämäni on helppoa.
- Ap
Tää on se ongelma. Ei halunnut olla yksi sun kaadoista. Annat liikaa ja liian monelle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuohon ei vain ole mitään elämää suurempaa syytä. Sen minkä olen miehistä oppinut, niin niitä ei kannata liikaa analysoida jos haluaa pysyä tervejärkisenä. Ymmärrän kuitenkin että tuollainen käytös ihmetyttää ja ehkä voisitkin kysyä suoraan mieheltä asiasta, mielestäni siinä ei ole mitään noloa ja saisit sitä kautta mielenrauhan.
Vastaavassa tilanteessa miehet eivät jää märehtimään moista.
Eikun uutta matoa koukkuun vaan!
ehkä sinä olit ainut joka kuvitteli, että tapaaminen oli sekstailua varten. Ehkä mies pyysi sinut sinne ja oli tarkoitus kertoa että ei halua enään nähdä sinua ollenkaan. Ja ei kehdannut olla pussailematta, mutta seksiin veti rajan ja oli aamulla kylmä ja välinpitämätön.
Et antanut riittävän selkästi merkkiä siitä että haluat seksiä. Mies koki että et halua seksiä.
Niin siis mikä tuossa oli erikoista?