Miten saisin tyttäreni luopumaan ripsienpidennyksistä?
Niin WT. Mutta kun tytär käy töissä ja itse maksaa, niin vaikea estääkään. Apuja?
Kommentit (22)
Tämä ripsienpidennysmuoti näyttää jakavan mielipiteitä vähän samaan tapaan kuin tatuoinnit. Kyllähän se totta on, että väärin laitettuna pidennykset voivat vahingoittaa omia ripsiä ja aiheuttaa allergisia reaktioita. Liima on aiemmin ollut aktiivinen n. 48 h laiton jälkeen, joten altistuminen liimahöyryille (kyllä, niistä tosiaan erittyy höyryjä) on ollut melko pitkäaikaista. Nykyään on kuitenkin käytössä laitteita, jotka kuivattavat liiman heti laiton jälkeen. Näin ollen mm. allergiset reaktiot ovat ainakin oman kokemukseni perusteella vähentyneet radikaalisti. Itse asiassa nyt kun mietin, yksikään asiakkaani ei ole allergisoitunut liimalle enää sen jälkeen, kun aloin käyttämään pikakuivattajia. Pidennyksiä otetaan monenlaisia: Niin hillittyjä pidennyksiä kuin todella tuuheita ja näyttäviäkin. Itsellä ei tulisi mieleenkään kyseenalaistaa asiakkaitteni makua ja tyylitajua, kukin päättäköön itse omasta ulkonäöstään. Yksi tykkää luonnollisesta, toinen näyttävästä lookista. Jospa antaisimme kaikkien päättää asioista omasta puolestaan sen sijaan, että yrittäisimme murjoa juuri sen meidän makuun sopivan lookin kaikille muillekin. :)
T. Ripsiteknikko
Vai että ihan höyryä 😂