Mua vituttaa ihmisten tyhmyys!!!
Niin paljon, etten voi juuri kenenkään kanssa enää olla tekemisissä. Ja jos ei suoraan vituta niin ainakaan ei kuitenkaan olla samoilla aallonpituuksilla. Mikä mussa on vikana?!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia ihmisistä on tyhmiä.
Ei riitä. Kyllä se lukema on jossain 95-99% tietämillä ainakin.
Älykkyyden mittari ÄÖ ,keskimäärä on 100 Sen alle ovat - tyhmempiä ja yli 100 ovat älykkäämpiä. Se ei tarkoita että ovat viisaita
Nyt olikin kyse osuudesta, eikä äo:sta. Kyllä se 100 taitaa aika tiukassa todella monella olla. Yhtäkään oikeasti viisasta en taida edes tuntea.
Niimmuaki. Jotkut pääliöt uskoo ihan oikeasti että esim. TV-ohjelma putouksen voittaja ratkaistaisiin yleisöäänestyksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä porukka otti myrkkypiikit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samaa ongelmaa aloittajan kanssa. Kun katsoo mitkä ovat mtv katsomon katsotuimmat ohjelmat, niin päätä alkaa pakottaa! On pillu-island, panosaari, manhattanin hirveimmät narsistit, tuhotaan maapallo matkustamalla turhaan ja nöyryytetään pieniä lapsia pippa penttalan kanssa.
Yritäpä radiota kuunnella. 6 sekuntia on maksimi ja saan tarpeekseni ohjelmien ja juontajien mölinästä ja typeryydestä. Jos ei muuta niin joku karvainen Köpi huutaa siellä suoraa huutoa kolme minuuttia kun ei sillä ole mitään järkevää sanottavaa. Tai vertaillaan klitoriksia ja kikatetaan.
Sitten vielä kauppaan katsomaan sitä käytävien tukkimista ja sukukokouksen pitämistä juuri suosituimman hyllyn edessä kärryt vastakkain.
Koko työpäivä menikin toisten tulipaloja sammuttaessa ja perehdyttäen viidettä vuotta samaa työntekijää, älä kirjoita sun avaimenperiin näitä meidän kiinteistöjen osoitteitaKotimatkalla joku roikku
Ai saakeli, että nauroin tälle. Kiitos! Ihanaa, että on muitakin vittuuntuneita ihmisiä, jotka kokevat elämää samalla tavalla kuin itse. Yritä kestää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että sellaiset 80-90 prosenttia tuosta porukasta on luokattoman tyhmiä. Loput hyväuskoisia tai liian kiireisiä miettimään asioita. Mutta valitettavasti myös piikittömistä iso osa on ihan yhtä tyhmiä. Voi olla jopa puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on mielestäsi otettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähdetä tuohon mutta minunkin mielestä ne ihmiset jotka olivat jo sairastaneet koronan eivätkä ottaneet sen jälkeen koronarokotusta olivat fiksuja.
Minä myös!!
Voin sanoa että tein päätöksen harkiten. En ole pahimmanlaatuinen salaliittotieteilijä vaan ihan omista itsekkäistä tarpeistani mietin ettei rokotuksia kannata ottaa sairastettuaan koronan suht vaikeilla oireilla. Rokote ei paranna long covidia, sellainen on sula järjettömyys ja mainosmiesten kikka.
Vierailija kirjoitti:
Niimmuaki. Jotkut pääliöt uskoo ihan oikeasti että esim. TV-ohjelma putouksen voittaja ratkaistaisiin yleisöäänestyksen perusteella.
Jep. Nää ovat näitä.
Minua oikeasti huolestuttaa suomalaisten äkillinen tyhmentyminen, moni on jo jenkkitasolla jolle vielä pari vuosikymmentä sitten naureskeltiin. Suomalaiset eivät ole olleet mitään vähäjärkisiä töhöttäjiä, tällä kansalla oli maalaisjärki aika tiukassa ja vuosikymmeniä tuli erittäin koulutettuja ja älykkäitä nuoria ulos kouluista joten..mikä helkkari teki tästä pienestä ennen fiksusta ei-öyhöttävästä kansasta tällaisen?? En usko että kyseessä ovat mitkään piikit tai somekaan. Mielenkiintoista on se että ennen niin järkevätkin henkilöt voivat olla nykyään yksinkertaisia höhöttäjiä.
Vähän sama kokemus täällä. Tosin 3.lk. Vanhemmat eivät tosiaan osaa auttaa enää läksyissä. Uskomatonta.