Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua alaikäiselle paiseen omistajalle

Vierailija
17.06.2016 |

Juu, kärsin varmaankin sinus pilonidaliksesta, mitä nyt itse olen saanut netistä selville.
Sitä esiintyy usein nuorilla miehillä (15-20v), mikä vähän huolestuttaa että olenko ainoa nainen ja vielä näin nuorikin.
Apua en ole uskaltanut hakea, mutta oire ilmeni ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten joulukuussa.
Pakaravälikössä jossain siis sellainen ilkeä patti, kipeä jos sitä koskee tai vaikka istuu väärin.
Se ei ole aina kipeä, kun se ilmeni ensimmäistä kertaa se oli, mutta sitten oireilun jälkeen meni usea kuukausi ennen kun se taas kipeytyi.
Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene lääkäriin? Mikä pelottaa?

Vierailija
2/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aiemmin paise nivusissa. Se oli todella iso ja se märki. Lopulta menin lääkärille, joka leikkasi sen pois. Sen jälkeen se uusiutui kerran, mutta onneksi sitä ei ole sen jälkeen näkynyt. Mars lääkärin pakeille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nolostuttaa tällänen vaiva, etenkin kun olen nainen ja alaikäinenkin vielä

Vierailija
4/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, rohkeasti vain lääkärille!

Vierailija
5/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ihmeessä lääkäriin, jos vaivaasi saisit apua !

Vierailija
6/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa naislääkärille aika. Älä turhaa kärsi, et ole ainoa jolla vastaavanlaisia paiseita.

Vierailija
7/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille, pitää varmaan tässä lähiaikoina lääkäriin siis mennä jos kipu jatkuu

Vierailija
8/8 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ujostella, lääkärit ovat nähneet ihan kaikki!