Apua alaikäiselle paiseen omistajalle
Juu, kärsin varmaankin sinus pilonidaliksesta, mitä nyt itse olen saanut netistä selville.
Sitä esiintyy usein nuorilla miehillä (15-20v), mikä vähän huolestuttaa että olenko ainoa nainen ja vielä näin nuorikin.
Apua en ole uskaltanut hakea, mutta oire ilmeni ensimmäisen kerran kaksi vuotta sitten joulukuussa.
Pakaravälikössä jossain siis sellainen ilkeä patti, kipeä jos sitä koskee tai vaikka istuu väärin.
Se ei ole aina kipeä, kun se ilmeni ensimmäistä kertaa se oli, mutta sitten oireilun jälkeen meni usea kuukausi ennen kun se taas kipeytyi.
Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Kommentit (8)
Minulla oli aiemmin paise nivusissa. Se oli todella iso ja se märki. Lopulta menin lääkärille, joka leikkasi sen pois. Sen jälkeen se uusiutui kerran, mutta onneksi sitä ei ole sen jälkeen näkynyt. Mars lääkärin pakeille!
Vähän nolostuttaa tällänen vaiva, etenkin kun olen nainen ja alaikäinenkin vielä
Varaa naislääkärille aika. Älä turhaa kärsi, et ole ainoa jolla vastaavanlaisia paiseita.
Kiitos vastanneille, pitää varmaan tässä lähiaikoina lääkäriin siis mennä jos kipu jatkuu
Mikset mene lääkäriin? Mikä pelottaa?