Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua vituttaa ihmisten tyhmyys!!!

Vierailija
17.06.2016 |

Niin paljon, etten voi juuri kenenkään kanssa enää olla tekemisissä. Ja jos ei suoraan vituta niin ainakaan ei kuitenkaan olla samoilla aallonpituuksilla. Mikä mussa on vikana?!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa ei oo muuta vikaa ku että oot saatanan tyhmä.

Sittenhän teitä on 2.

Vierailija
22/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. On hetket ja "hetket". Joskus on hyvä pitää välimatkaa ihmisiin. Totaalieristäytyminen on eri asia ja sitä kannattaa varoa.

Koen itse hetkittäin ihan samaa, dorkat vituttaa ihan vietävästi! Kuten ohjelmat töllössä, sellaiset ku huutokauppa idiootti, mistä helvetin apinoiden planeetalta noi dorkat on karannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 prosenttia ihmisistä on tyhmiä. 

NIIN ON, hitto mitä apinoita!

Vierailija
24/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys on todellinen ongelma. Ylpeä katsoo muita alaspäin. 

Vierailija
25/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vikaa ei ole. Ihmiset ovat tyhmiä. Ja ovat vain tyhmistyneet lisää vuoden 2016 jälkeen.

Miksi juuri tuolloin 2016? Mitä silloin tapahtui maailmassa?

Vierailija
26/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. En meinaa jaksaa puolia sukulaisista, muutamia työkavereita, etenkään potilaita ja somea. Onneksi kollegat ovat suurimmaksi osaksi ihan järjellistä seuraa. Mutta kyllä tämä kansan rehellinen tyhmyys ja yksinkertaisuus on ollut hämmentävää, sitten masentavaa ja nykyään olen jo kyynistynyt.  Niin uskomattoman typerää ja hidasta sakkia ettei uskoisi ellei omin silmin näkisi. Ja ainainen valitus miten kaikki on muiden syytä. Ei, ei ole. Kyllä se syy löytyy ihan omasta kapasiteetistasi ja tarkemmin sen puutteesta, typeristä valinnoista kerta toisensa perään, laiskuudesta, opitusta avuttomuudesta, siitä ettet vain tajua mitään jne.

En edes odota ihmisiltä enää mitään ja yllätyn iloisesti jos kohtaan hyvillä sosiaalisilla taidoilla varustetun henkilön, joka on fiksu ja älykäs, jonka kanssa voi keskustella monipuolisista aiheista jne. Tuntuu, että aika harvassa ovat.

Vierailija
27/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kuin mennä vartiksi Prismaan niin näkee miten tollon näköistä porukkaa vaeltaa tarjousmakkaran perässä. 

Vierailija
28/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa ongelmaa aloittajan kanssa. Kun katsoo mitkä ovat mtv katsomon katsotuimmat ohjelmat, niin päätä alkaa pakottaa!  On pillu-island, panosaari, manhattanin hirveimmät narsistit, tuhotaan maapallo matkustamalla turhaan ja nöyryytetään pieniä lapsia pippa penttalan kanssa.

Yritäpä radiota kuunnella. 6 sekuntia on maksimi ja saan tarpeekseni ohjelmien ja juontajien mölinästä ja typeryydestä. Jos ei muuta niin joku karvainen Köpi huutaa siellä suoraa huutoa kolme minuuttia kun ei sillä ole mitään järkevää sanottavaa. Tai vertaillaan klitoriksia ja kikatetaan. 

Sitten vielä kauppaan katsomaan sitä käytävien tukkimista ja sukukokouksen pitämistä juuri suosituimman hyllyn edessä kärryt vastakkain.

Koko työpäivä menikin toisten tulipaloja sammuttaessa ja perehdyttäen viidettä vuotta samaa työntekijää, älä kirjoita sun avaimenperiin näitä meidän kiinteistöjen osoitteita

Kotimatkalla joku roikkuu puskurissa kiinni, sulkuviivalla tulee kolme autoa vastaan ja kirkon kohdalla palaa ojassa kaahareiden bemari.  Kotipihaan päästyä naapurin pinseri huutaa puoli tuntia putkeen elämänsä loppumista kun tiellä meni etana. Ihmiset on ihan käsittämättömän tyhmiä, itsekeskeisiä ja tietämättömiä!

Onneksi omat perheenjäsenet ovat fiksuja ja perillä maailman menosta.  

Vierailija
29/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viihdyt tällä palstalla sitten, ap? Täällä aloituksista puolet on ihan sontaa. 

Vierailija
30/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vikaa ei ole. Ihmiset ovat tyhmiä. Ja ovat vain tyhmistyneet lisää vuoden 2016 jälkeen.

Miksi juuri tuolloin 2016? Mitä silloin tapahtui maailmassa?

Etkö tiedä. Ne Rokotteet. Kemikaalivanat. NWO. Haarp....Oletko tyhmä.

Vierailija
31/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viihdyt tällä palstalla sitten, ap? Täällä aloituksista puolet on ihan sontaa. Aloituksista 90% on sontaa. 

Vierailija
32/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinua mahtaakaan vituttaa se, että aina on ihmisiä, jotka ovat älykkäämpiä kuin sinä? Olet siis heihin verrattuna tyhmä.

Minua ei vituta. Olen itse top 2%:ssa älykkyyden osalta ja olen onnekseni työyhteisössä, jossa minulla on mahdollisuus olla tekemisissä itseäni älykkäämpien kanssa. Nautin todella paljon kun saan vähän ponnistella, enkä aina ole joukon fiksuin. Tosin en sanoisi olevani heihin verrattuna tyhmä. En ole kehenkään verrattuna tyhmä. Älyllisesti tyhmien tai "tavisten" seurassa oloni on aina vähän epämukava, koska ajattelumme ja kapasiteettimme jäsentää todellisuutta liikkuu niin eri tasoilla. Näin se vaan on.

-eri

Vierailija
33/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viihdyt tällä palstalla sitten, ap? Täällä aloituksista puolet on ihan sontaa. 

Ja 90% ihmisistä normaalia tyhmempiä. Ei ihme, ettei kukaan halua palkata.

Vierailija
34/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, tuo top 2% älykkyyden osalta kuuluva. Viihdyn (siis "viihdyn") tällä palstalla sen vuoksi, että tämä on minun ikkunani rahvaan mielenmaisemaan ja puheenaiheisiin. Oma sosiaalinen ympäristöni ja maailmani on täysin erilainen. Nämä kaksi maailmaa eivät voisi olla kauempana toisistaan.

Vierailija
35/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri tuolloin 2016? Mitä silloin tapahtui maailmassssa

Tämä juttu on aloitettu 2016. Eivätkä ihmiset ole sen jälkeen tulleet muuta kuin entistä tyhmemmiksi. Älykkäämmiksi eivät ainakaan ole tulleet.

Ei tässä sen kummemmasta kyse ole. Tyhmistymisen vauhti on huima. On Trumppia, Putinia ja muitakin apinoita.

Vierailija
36/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 prosenttia ihmisistä on tyhmiä. 

Ei riitä. Kyllä se lukema on jossain 95-99% tietämillä ainakin.

Älykkyyden mittari ÄÖ ,keskimäärä on  100  Sen alle ovat - tyhmempiä ja  yli 100  ovat älykkäämpiä. Se ei tarkoita että  ovat viisaita

Vierailija
37/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolunnut kaikki lävitse enkä myöskään ole löytänyt yhtään ainoaa elävää olentoa, ihmistä siis, jonka kanssa olisi järkevää toimia, suunnitella, projektoida tai elää, oikeastaan kaikki on persereikiä tavalla tai toisella. Jotkut ihmiset eivät edes pidä järkevyydestä vaan kaiken pitää olla paskaläjänä siellä sun täällä ja se ei jumalauta sovi minulle. Minulle asioiden kuuluu sujua ja kaikissa kuuluu olla ongelmanratkaisukeskeisyyttä tai mun pinna palaa välittömästi. Suurin osa porukasta on ihan Pelle-kerhon porukkaa joille järkevyys ja suunnitelmallisuus on lähinnä vitsi.

Vierailija
38/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama fiilis. Isolla osalla ihmisistä ei ole mitään maalaisjärkeä ja tilanne pahenee pahenemistaan. En enää edes kaipaa ihmisten seuraa, kun suurin osa kanssakäymisestä ei anna mitään, vaan on hyvin kuluttavaa.

Vierailija
39/51 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä ikinä eläissäni tavannut yhtään ihmistä joka olisi ollut fiksu ja sanoisi noin. Kaikilta voi oppia jotakin, jopa kehitysvammaiselta. Jos kätket sen mahdollisuuden ylpeyden taakse, et voi olla kovin viisas. Katse siis peliin ja ymmärrä se, että moni pitää sinua tyhmänä tämän aloituksen vuoksi. Samoin monia vastaajia. 

Vierailija
40/51 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettajana sitä saa aika kattavan läpileikkauksen aina kulloisestakin ikäluokasta. Ja voi hyvä luoja sitä tasoa. Kaiken lisäksi joka vuosi tulee entistä avuttomampi, keskittymiskyvyttömämpi ja yksinkertsisempi ikäluokka kouluun. Ei osata, jakseta, viitsitä ja ymmärretä enää yhtään mitään. Huomaa, että on zombina tollotettu ruutua ja eletty curling-symbioosissa, kirjoja tuskin kotona koskaan edes avattu. Epäusko iskee kun yksinkertaisimpiakaan asioita ei tajuta, sanavarasto on onneton ja mikään ei mene perille. Vanhemmat kun sitten tulevat keskustelemaan koululle tuentarpeesta niin ei voi kuin todeta, ettei olekaan ihme että muksu on aivan tonttu. Vanhemmat ovat aivan samanlaisia.

Tänäkin vuonna 21 oppilaan ekaluokasta 4(!!!) äitiä on ollut yhteydessä ettei osattu tehdä matikan läksyä kun ei yhdessäkään pohtien sitä ymmärretty. Siis ekaluokan sanallisia tehtäviä tai pulmatehtävää. Ei siinä kohtaa voi varmaan enää olettaa lapsen mitään tajuavankaan kun on tuollaisista palikoista koottu.