Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia alle 1-vuotiaan jättämisestä kuntosalin lapsiparkkiin?

Vierailija
17.06.2016 |

Olitteko ensin yhdessä tutustumassa parkkiin vai jäikö ns. kylmiltään? Alkoiko itkemään lähtiessäsi? Rauhoittuiko kuitenkin?

Mitä lapset parkissa tekevät, noin pienet siis lähinnä? Riittääkö niille syliaikaa? Annetaanko siellä eväitä tai vaihdetaanko vaippaa? Saako sinne viedä sairaita lapsia?

Oletko yleensäottaen ollut tyytyväinen vai tyytymätön lapsiparkkiin? Mikä on harmittanut tai ollut erityisen mukavaa? Nämä tietysti riippuu varmasti kuntosalista, mutta jos viitsisitte omista kokemuksistanne kertoa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Elixiassa 3 kk on ikäraja, ja kyllä siellä aika pieniä vaaveja näyttää olevan. Max hoitoaika on 1,5 tuntia. Olen nähnyt pariskunnan yhdessä rahtaavan kolme rattaissa olevaa lasta parkkiin joka lauantai-aamu, haluavat varmaan hetken hengähtää ja käydä rauhassa suihkussa :) Itse olen jättänyt 5-6 vuotiaan pari kertaa parkkiin, viihtyy isommalla salilla, missä pääsee itsekin pomppimaan ja juoksentelemaan, pienemmällä salilla lapseni ei viihdy, sillä pieni leikkitila on sisustettu alle 3-vuotiaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän