Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut kouvolatukkaisiin naisiin. Olen 28v heteronainen

Hämmentynyt
17.06.2016 |

Olen ihastunut kouvolatukkaisiin naisiin. Olen 28v heteronainen. Spinning-housut ja hihaton sali-t-paita heidänlaisillaan saa poskeni punoittamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se kouvolatukka on ??

Vierailija
2/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia nämä heterot jotka ihastuvat samaan sukupuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki tähän kouvolatukkamalliin. Alkoi kiinnostaa. Olen itse Kouvolasta alun perin kotoisin, ja minusta on tuntunut, etten pääse eroon "kouvoluudestani", vaikea selittää. En käytä spinning-housuja enkä salipaitoja kylläkään. Minäkin olen heteronainen.

Vierailija
4/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki tähän kouvolatukkamalliin. Alkoi kiinnostaa. Olen itse Kouvolasta alun perin kotoisin, ja minusta on tuntunut, etten pääse eroon "kouvoluudestani", vaikea selittää. En käytä spinning-housuja enkä salipaitoja kylläkään. Minäkin olen heteronainen.

https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AwrBTzlVDGRXHqAAR41X…--?p=kouvolatukka&fr=yfp-t&fr2=piv-web#id=0&iurl=http%3A%2F%2Fstatic.iltalehti.fi%2Fviihde%2Fkatarinasuurijuttu1602JID_vi.jpg&action=click

Vierailija
5/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin itse kouvolatukan. Kyseessä on siis usein monisävyinen räväkäksi leikattu malli, jossa sivujakauksella oleva etutukka on jätetty pitkäksi ja leikattu viistoon ja hiusten takaosa on joko kynitty tai jätetty pitkäksi siippanaksi puoleenselkään asti.

Minulla ei ole kouvolatukkaa eikä spinning-asua. En siis ole ap:n makua. Olen oudosti vähän pettynyt (??). (olen siis heteronainen, kuten ap)

3

Vierailija
6/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En tiedä, miksi, mutta rupesi nurattamaan. Ei pahalla. Kuulostaa jotenkin sympaattiselta. Voin kuvitella ap raukan hämmennyksen.

Pidän itsekin kouvolatukkaisista naisista. ;) Kuvailemasi kokonaisuus kuulostaa seksikkäältä.

Vierailija
7/7 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normaali sairaanhoitajien tukka = kouvolatukka? Okei???