Olen ihastunut kouvolatukkaisiin naisiin. Olen 28v heteronainen
Olen ihastunut kouvolatukkaisiin naisiin. Olen 28v heteronainen. Spinning-housut ja hihaton sali-t-paita heidänlaisillaan saa poskeni punoittamaan.
Kommentit (7)
Mielenkiintoisia nämä heterot jotka ihastuvat samaan sukupuoleen.
Laita linkki tähän kouvolatukkamalliin. Alkoi kiinnostaa. Olen itse Kouvolasta alun perin kotoisin, ja minusta on tuntunut, etten pääse eroon "kouvoluudestani", vaikea selittää. En käytä spinning-housuja enkä salipaitoja kylläkään. Minäkin olen heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki tähän kouvolatukkamalliin. Alkoi kiinnostaa. Olen itse Kouvolasta alun perin kotoisin, ja minusta on tuntunut, etten pääse eroon "kouvoluudestani", vaikea selittää. En käytä spinning-housuja enkä salipaitoja kylläkään. Minäkin olen heteronainen.
https://images.search.yahoo.com/search/images;_ylt=AwrBTzlVDGRXHqAAR41X…--?p=kouvolatukka&fr=yfp-t&fr2=piv-web#id=0&iurl=http%3A%2F%2Fstatic.iltalehti.fi%2Fviihde%2Fkatarinasuurijuttu1602JID_vi.jpg&action=click
Vierailija kirjoitti:
Googlasin itse kouvolatukan. Kyseessä on siis usein monisävyinen räväkäksi leikattu malli, jossa sivujakauksella oleva etutukka on jätetty pitkäksi ja leikattu viistoon ja hiusten takaosa on joko kynitty tai jätetty pitkäksi siippanaksi puoleenselkään asti.
Minulla ei ole kouvolatukkaa eikä spinning-asua. En siis ole ap:n makua. Olen oudosti vähän pettynyt (??). (olen siis heteronainen, kuten ap)
3
:D En tiedä, miksi, mutta rupesi nurattamaan. Ei pahalla. Kuulostaa jotenkin sympaattiselta. Voin kuvitella ap raukan hämmennyksen.
Pidän itsekin kouvolatukkaisista naisista. ;) Kuvailemasi kokonaisuus kuulostaa seksikkäältä.
Siis normaali sairaanhoitajien tukka = kouvolatukka? Okei???
Mikä se kouvolatukka on ??