Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta sukulaisesta?

Vierailija
01.07.2008 |

Hän on ollut meillä välillä apuna lastenhoidossa. Nyt kävi ilmi, että hän on tehnyt meillä muistiinpanoja synneistämme. Tyyliin, että lastenhuoneessa on ikkuna liian pitkään auki. Ei siis ole silloin sanonut mitään tai esimerkiksi sulkenut sitä ikkunaa. Tarkkaillut vain ja kartuttanut syntilistaa ja juorunnut sitten sukulaisille.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi enää mitään yhteyttä tuollaiseen sukulaiseen:(.

Vierailija
2/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on kirjannut jonnekin muistivihkoon "syntejänne"? Kuulostaa mielenterveysongelmalta.

Jos muuten vain on juorunnut havaintojaan niin sitten kuulostaa muuten vain ikävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen sukulainen ei enää hoitaisi lapsiamme.

Sen listan kyllä tahtoisin nähdä. Lukisin ja pitäisin hauskaa.

Vierailija
4/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta sivua. Milloin meillä on nukkumajärjestelyt väärät (hänestä lapsien pitäisi nukkua samassa huoneessa, ei erikseen), lapsilla ei saisi olla unileluja, koira ei saisi olla siellä tai täällä, lapsi ei olekaan syönyt jostain syystä hänen laittamaansa nakkisoppaa jne. jne. jne. Hänen mielestään me vanhemmat ollaan jotenkin estetty lapselta se syöminen jne.

Oikeasti - minä en tajua aikuista, joka esimerkiksi on lastenhuoneessa, jossa on ikkuna auki ja hänestä siellä tulee kylmä, niin hän vaan istuu, ei sulje sitä ikkunaa! On todennäköisesti siis oikeasti jäänyt vahingossa auki - kuka tahansa järki-ihminen kai sulkisi sen? Vai?

Vierailija
5/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetäisi kylmää ja olisin esim. vahtimassa lapsia.

Vierailija
6/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisen päässä liikkuu?

Vierailija
7/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lukee myös, että lapsilta vaaditaan lelujen takaisin laittoa leikkimisen jälkeen. Hänestä se(kin) on paha asia.

Ap

Vierailija
8/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain heittää siellä päässä, millaista käytös on muuten, siis kun ei ole lapsenvahtina? Onko muissa jutuissa jotain outoa?

Vierailija
9/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mittaillut eri huoneiden lämpötiloja. Meillä on alakerrassa varastohuone ja sekin on mitattu.

Vierailija
10/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittää vielä ne lapset parvekkeelta.

Vierailija
11/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on selvästi psyykkisesti sairas :(

Hän on mittaillut eri huoneiden lämpötiloja. Meillä on alakerrassa varastohuone ja sekin on mitattu.

Vierailija
12/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ennenkään ollut yksinään lasten kanssa, mutta tämä on mulle ihan uutta, tämä tutkimus- ja kirjauspuoli.

Ap

Vierailija
13/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Onko tämä nyt joku vitsi?

Vierailija
14/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen, kyllä.

Ap

Vierailija
15/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi lapsia hänen hoitoonsa, puheet jättäisin omaan arvoonsa.

Vierailija
16/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ja AINA naputtamassa kaikesta; jos juuri se ikkuna jää auki, siitä saadaan kuulla vasta kun tulemme takaisin ja ihmettelemme että miksi lapsi aivastelee ("kun te jätitte sen auki. minä kyllä ajattelin että.."). :( Viimeksi oli puhe että lähtee lapsen kanssa kauppaan, olikin vienyt mutaiseen puistoon rymyämään ja väänteli naamansa kun "jos teillä olisi ollut sellaiset likaa hylkivät housut lapselle, niin...". Oli niin hiton vaikeaa sanoa siitä puistoreissusta jo etukäteen, että olisin voinut kaapista ne housut antaa?

Luojan kiitos jää pian eläkkeelle ja saamme nuoremman tilalle!!

Vierailija
17/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istunut ja tarkkaillut ja kotona kirjannut ylös.

Vierailija
18/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en uskaltais lapsiani tuollaiselle....pelottava

Vierailija
19/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erään toisen sukulaisemme mielestä hän on ihan kunnossa ja minä olen väärässä.

Ap

Vierailija
20/22 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ja AINA naputtamassa kaikesta; jos juuri se ikkuna jää auki, siitä saadaan kuulla vasta kun tulemme takaisin ja ihmettelemme että miksi lapsi aivastelee ("kun te jätitte sen auki. minä kyllä ajattelin että.."). :( Viimeksi oli puhe että lähtee lapsen kanssa kauppaan, olikin vienyt mutaiseen puistoon rymyämään ja väänteli naamansa kun "jos teillä olisi ollut sellaiset likaa hylkivät housut lapselle, niin...". Oli niin hiton vaikeaa sanoa siitä puistoreissusta jo etukäteen, että olisin voinut kaapista ne housut antaa?

Luojan kiitos jää pian eläkkeelle ja saamme nuoremman tilalle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi