Miksi ihmeessä Ssss riehuu tällä palstalla?
Kommentit (22)
Itse ehdin just kirjoittaa poistettuun ketjuun, että hänen läheisenään olisin kovin huolestunut hänen henkisestä tilastaan. Kymmeniä aloituksia päivästä toiseen samasta asiasta, eikö sillä raukalla ole mitään muuta elämässään. Reppana taitaa olla hyvin yksinäinen.
Ei taida olla. Surettaa enemmän kuin ärsyttää. Luin vuosia sitten erään anorektikon blogia (hän on onneksi parantunut), ja muistan, miten siitä tuli läpi myös samankaltainen vihaisuus ja yksinäisyys.
Saa hän Täällä käydä juttelemassa niinkuin Me muutkin
Hyvä että riehuu. Paksomammojen itkua on kiva seurata.
Ei ja se luulee että tissittömät luurangot olisi jotenkin kivaa katsottavaa.
Eikö sössöllä ole muuta tekemistä ku pakottaa Helunaa ja itseään täällä. Susta pitäis oikeasti ilmoittaa jollekin psykiatrille
Sss on palstalainen. Voitais hyväksyä se ja tukea parantumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tukea parantumisessa, jos toisessa ei ole omasta mielestään mitään vikaa?
Ssss on naispuolinen versio tästä
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sössöllä ole muuta tekemistä ku pakottaa Helunaa ja itseään täällä. Susta pitäis oikeasti ilmoittaa jollekin psykiatrille
Tiedätkö, harhaisuutenne käy jo viihteestä. Toivoisin tosin,että vaihtaisitte levyä ja keksisitte uusia spekulaatioita wanhojen tilalle.
Jankutijankutijankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tukea parantumisessa, jos toisessa ei ole omasta mielestään mitään vikaa?
Ihan hyvin voi.
Mitä ketjuja ssss on taas aloittanut? Olen missannut ne. Yöllä hän ainakin jaksoi paasata.
Juuri pari päivää sitten luin lihavasta miehestä, joka kettuili ja trollasi netissä, koska purki sillä omaa pahaa oloaan. Sama SS.llä, purkaa omaa pahaa oloaan, on nimittäin teksti muuttunut maanisemmaksi ja pakkomielteisemmäksi, kuin mitä alussa oli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ketjuja ssss on taas aloittanut? Olen missannut ne. Yöllä hän ainakin jaksoi paasata.
Ainakin hän tänttäröi "ketä täälä puollustaa lihavia" -ketjussa.
Ssss on ilkeä ja pahansuopa ihminen. Siksi hän melskaa täällä.
Oletteko huomanneet että maailmassa tapahtuu muutakin??
Seuratkaa vaikka uutisia ja menkää lenkille. Mä lahden NYT. Heips!
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, harhaisuutenne käy jo viihteestä. Toivoisin tosin,että vaihtaisitte levyä ja keksisitte uusia spekulaatioita wanhojen tilalle.
Jankutijankutijankuti
Tuo oli uutta, keep it up!
Turpa kiinni jankuttaja
Vakava mielenterveysongelma. Pakkohoitoon ja äkkiä. Säälittävä tapaus.
SSSS on vaan tyhmä. Ei tarvitsisi kuin muokata nimimerkki muotoon $$$$ ja johan olisi kaikki palstan naiset vuorollaan tyrkyrttämässä persettä.
Mitenhän hänet saatais järkiinsä ja hakemaan apua anoreksiaansa.