Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää, mieheni on valehdellut minulle

Vierailija
17.06.2016 |

Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?

Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen vegaani, mutta tämä on niin selvästi keksitty tarina kuin voi vain olla. Todennäköisesti ap on itse raavas lihansyöjä, joka haluaa (jälleen kerran) aloituksellaan tehdä vegaanit naurettaviksi. Koeta nyt päästä vegaani-inhostasi ap, mitä se sinua nappaa että jotkut haluaa syödä kasvisruokaa?

Onko sinulla MT-ongelmaa vai miksi ituhippeys?

En syö ituja. Lihaa en syö koska lihan säikeet oksettaa, samoin se raadon haju. Mutta ei sen kummempia mt-ongelmia. :DD Kuis itellä?

Lihan säikeet? Raadon haju?

Et ole selvästikään mitään raadoksi laskettavaa koskaan maistanut etkä haistanut.

Sinäkö sitten olet raadoksi laskemaasi maistanut? Mitä se sun napaas vaikuttaa, mitä minä tai kukaan muukaan syö? Minusta sun asenne jos mikä, on merkki mt-ongelmista. Ehkäpä jonkin sortin rajatilapersoonallisuus. Sellainen, joka ei osaa tehdä eroa itsensä ja toisten ihmisten välillä. Jotain sattuu inhottaan esm. sipuli, toista kala. Mua sattuu inhottaan liha. Ja sen säikeet. Vilkaisepa huvikses joskus tarkemmin sitä lihapaketin mötkyä, minkä mätät sieltä marketin kylmälaarista kärryysi. Kyllä siinä selvästi menee lihaksien säikeet. Se on siis ollut jonkun elävän olennon liikkuva lihas. Ja minua henkilökohtaisesti kyllä oksettaa ajatella, että täytyisi suuhunsa sellaista pistää. Mutta jokainen tavallaan. On jotenkin huvittavaa että vegaanius herättää joissakin niin kamalan tarpeen hyökätä vastaan. Mksihän näin?

Vierailija
62/62 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla