Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Itkettää, mieheni on valehdellut minulle
17.06.2016 |
Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?
Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.
Kommentit (62)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sinäkö sitten olet raadoksi laskemaasi maistanut? Mitä se sun napaas vaikuttaa, mitä minä tai kukaan muukaan syö? Minusta sun asenne jos mikä, on merkki mt-ongelmista. Ehkäpä jonkin sortin rajatilapersoonallisuus. Sellainen, joka ei osaa tehdä eroa itsensä ja toisten ihmisten välillä. Jotain sattuu inhottaan esm. sipuli, toista kala. Mua sattuu inhottaan liha. Ja sen säikeet. Vilkaisepa huvikses joskus tarkemmin sitä lihapaketin mötkyä, minkä mätät sieltä marketin kylmälaarista kärryysi. Kyllä siinä selvästi menee lihaksien säikeet. Se on siis ollut jonkun elävän olennon liikkuva lihas. Ja minua henkilökohtaisesti kyllä oksettaa ajatella, että täytyisi suuhunsa sellaista pistää. Mutta jokainen tavallaan. On jotenkin huvittavaa että vegaanius herättää joissakin niin kamalan tarpeen hyökätä vastaan. Mksihän näin?