Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää, mieheni on valehdellut minulle

Vierailija
17.06.2016 |

Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?

Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Vittu te ootte paskoja luovassa kirjoittamisessa.

Vierailija
2/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi yritti mieliksesi alkaa vegaaniksi mutta huomasi ettei siitä tule mitään koska on aina nälkä. Hänkin on vaan ihminen.

Vierailija
4/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Vittu te ootte paskoja luovassa kirjoittamisessa.

En kaipaa provohuuteluita, elämäni kääntyi katolleen.

Vierailija
5/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt ihan oikeasti iso asia? Kun olin lukenut juttusi puoliväliin, luulin, että löysit toisen naisen kirjoittamia rakkauskirjeitä.

Vierailija
6/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani lopettli vuosikymmenten elävän ravinnon syönnin, kun erosi vaimostaan. Nyt maistuu vaikka siankylki. Sellaista se joskus on.

Vierailija
7/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pannut mcfeastia suuhun koko teidän suhteenne ajan. Nyt vain jäi kiinni! Hajoa siihen!!!

Vierailija
8/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi myös äänestää salaa persuja, ei ole feministi, eikä pidä islamia rauhan uskontona.

Vierailija
9/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän te vastaatte, mutta minun märinäni ei kelvannut? Kirjoitin vissiin liian aidosta asiasta, olisi pitänyt heittää pari provonsiementä, että tarttuisitte ihan oikeaan ongelmaan.

Sainpa itse purettua omaa oloani, olisi ollut kiva saada tukea myös anonyymeiltä. Tai edes paskaa niskaan.

Jatkakaa te näiden provojen hyysäämistä, mä menen jatkamaan elämääni.

Vierailija
10/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otan asian esille? Olen vielä opiskelija ja olemme avoliitossa, ja kaikki omaisuus on miehen. Jättäminenkään ei ole järkevä vaihtoehto taloustilanteestani johtuen.

Vierailija
11/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillämme oli kyllä kaikkea kuivatavaraa ja pakasteita. Lisäksi miehen oli käynyt eilen pyynnöstäni ostamassa tuoreita kasviksia lisää lähikaupasta. Mitään syytä en keksi miksi mies olisi alkanut yhtäkkiä lihansyöjäksi kuin koko suhteemme valheellisuus.

Vierailija
12/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään, vain provonhuutelijoita? Olen palasina

Vierailija
13/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan osaa sanoa mitään, vain provonhuutelijoita? Olen palasina

Mielestäni viesti numero kolme oli ihan kunnon vastaus, mutta jos ei kelpaa niin ei sitte.

Vierailija
14/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt ihan oikeasti iso asia? Kun olin lukenut juttusi puoliväliin, luulin, että löysit toisen naisen kirjoittamia rakkauskirjeitä.

Ja mä odotin hykerrellen, kuinka notskipaikalta löytyisi useita käytettyjä kortsuja. Meni päivä pilalle! :(

Vierailija
16/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi syödä lihaa, jos se haluaa. Jos et kestä sitä, niin paree pistää peli poikki.

(Kaikkea sitä jotkut meistä miehistä tekeekin, kun pitää saada pildeä ja päästä parisuhteeseen).

Vierailija
17/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni väitti eilen syöneensä tofupihvejä, vaikka mäkkärin kuitti oli eiliseltä. Itken hysteerisesti.

Vierailija
18/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pettänyt sinua jonkin lihansyöjän kanssa :)  On siis vielä vegaani.älä murehdi

Vierailija
19/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosi on niin läpinäkyvä että sitä voisi käyttää ikkunana.

Vierailija
20/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheltä suoraan, mistä on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi