Itkettää, mieheni on valehdellut minulle
Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?
Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.
Kommentit (62)
Ehkä miehesi yritti mieliksesi alkaa vegaaniksi mutta huomasi ettei siitä tule mitään koska on aina nälkä. Hänkin on vaan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Vittu te ootte paskoja luovassa kirjoittamisessa.
En kaipaa provohuuteluita, elämäni kääntyi katolleen.
Onko tuo nyt ihan oikeasti iso asia? Kun olin lukenut juttusi puoliväliin, luulin, että löysit toisen naisen kirjoittamia rakkauskirjeitä.
Eräs tuttavani lopettli vuosikymmenten elävän ravinnon syönnin, kun erosi vaimostaan. Nyt maistuu vaikka siankylki. Sellaista se joskus on.
Se on pannut mcfeastia suuhun koko teidän suhteenne ajan. Nyt vain jäi kiinni! Hajoa siihen!!!
Miehesi myös äänestää salaa persuja, ei ole feministi, eikä pidä islamia rauhan uskontona.
Tähän te vastaatte, mutta minun märinäni ei kelvannut? Kirjoitin vissiin liian aidosta asiasta, olisi pitänyt heittää pari provonsiementä, että tarttuisitte ihan oikeaan ongelmaan.
Sainpa itse purettua omaa oloani, olisi ollut kiva saada tukea myös anonyymeiltä. Tai edes paskaa niskaan.
Jatkakaa te näiden provojen hyysäämistä, mä menen jatkamaan elämääni.
Miten otan asian esille? Olen vielä opiskelija ja olemme avoliitossa, ja kaikki omaisuus on miehen. Jättäminenkään ei ole järkevä vaihtoehto taloustilanteestani johtuen.
Mökillämme oli kyllä kaikkea kuivatavaraa ja pakasteita. Lisäksi miehen oli käynyt eilen pyynnöstäni ostamassa tuoreita kasviksia lisää lähikaupasta. Mitään syytä en keksi miksi mies olisi alkanut yhtäkkiä lihansyöjäksi kuin koko suhteemme valheellisuus.
Eikö kukaan osaa sanoa mitään, vain provonhuutelijoita? Olen palasina
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan osaa sanoa mitään, vain provonhuutelijoita? Olen palasina
Mielestäni viesti numero kolme oli ihan kunnon vastaus, mutta jos ei kelpaa niin ei sitte.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt ihan oikeasti iso asia? Kun olin lukenut juttusi puoliväliin, luulin, että löysit toisen naisen kirjoittamia rakkauskirjeitä.
Ja mä odotin hykerrellen, kuinka notskipaikalta löytyisi useita käytettyjä kortsuja. Meni päivä pilalle! :(
Anna miehesi syödä lihaa, jos se haluaa. Jos et kestä sitä, niin paree pistää peli poikki.
(Kaikkea sitä jotkut meistä miehistä tekeekin, kun pitää saada pildeä ja päästä parisuhteeseen).
Mieheni väitti eilen syöneensä tofupihvejä, vaikka mäkkärin kuitti oli eiliseltä. Itken hysteerisesti.
on pettänyt sinua jonkin lihansyöjän kanssa :) On siis vielä vegaani.älä murehdi
Provosi on niin läpinäkyvä että sitä voisi käyttää ikkunana.
Oletko kysynyt mieheltä suoraan, mistä on kyse?
0/5. Vittu te ootte paskoja luovassa kirjoittamisessa.