Itkettää, mieheni on valehdellut minulle
Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?
Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
siis täh? miksi on noin suuri suru sulle se asia? eihän se uskoton oo ollut...
Porvoossa lihansyönti vegaanisuhteessa on pahempi rikos kuin uskottomuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta nauran täällä ääneen, oikeesti!!!! Meinaat siis jättää sun miehen siks että se söi lihaa?!?!? Ehkä miehen kannalta parempikin näin, en ymmärrä miksi parisuhteessa yritetään väkisin muuttaa toista. Moni parisuhde olisi paljon parempi jos molemmat puoliskot vain antaisivat toistensa olla omia itsejään. Ja mitäs se sulle kuuluu mitä mies syö? Itse en ainakaan kyttää puolisoni syömisiä, alkoholinkäyttöä tai tupakkatuotteiden käyttöä, kunhan pysyy määrällisesti kohtuuden rajoissa. Puolisosi on aikuinen ihminen ja hänellä on oikeus syödä lihaa jos haluaa ilman että kukaan, edes oma puoliso, skitsoo asiasta.
Koko suhteemme on perustunut valheelle!
Koko veganismi perustuu valheelle. Maailma ei tunne ainuttakaan 100% vegaanista yhdyskuntaa, koska se nyt ei vaan aatteena toimi.
Mitä se sanoi kun kysyit asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies ilmoitti lähtevänsä ostamaan kulmarautoja rautakaupasta, jonka vieressä on taas kerran mäkkäri.
Lähdenkö mukaan vai mitä teen? Laitoin juuri tofut marinoitumaan ja seesamileipä kohoamassa.
Mies on siis siellä mökillä eikä yhtään ihmettele miks itket hysteerisenä?
Rakensi koko päivän sitä puuvajaa. Olen vieläkin rikki ja silmäni ovat itkusta turvoksissa. Mies ei tiedä mitään löydöistäni. Quorn-pihveistä tekemäni "liha"aatikko kuitenkin taas maistui miehelle. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Jos tuo on ongelma, niin mitenkähän selviät, kun elämä oikeasti heittää esteitä eteen. Huoh
Yritä ees, keksit varmasti parempaa kuin hysteerinen vegaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies ilmoitti lähtevänsä ostamaan kulmarautoja rautakaupasta, jonka vieressä on taas kerran mäkkäri.
Lähdenkö mukaan vai mitä teen? Laitoin juuri tofut marinoitumaan ja seesamileipä kohoamassa.
Mies on siis siellä mökillä eikä yhtään ihmettele miks itket hysteerisenä?
Rakensi koko päivän sitä puuvajaa. Olen vieläkin rikki ja silmäni ovat itkusta turvoksissa. Mies ei tiedä mitään löydöistäni. Quorn-pihveistä tekemäni "liha"aatikko kuitenkin taas maistui miehelle. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Hypätä järveen. Mikään muu ei enää auta. Jos miehesi pelastaa sinut hukkumiskuolemalta, rakastaa hän sinua. Mutta jos avaa kabanossipaketin, niin jätä se sika. Tai tofu. Ihan miten vaan.
SIIS USKOTTEKO TE OIKEASTI TÄTÄ PASKAA :D
Oletko edes viitsinyt kysyä mieheltäsi? Jos sillä oli käynyt pari kaveria kylässä?
Itsekin olen vegaani, mutta tämä on niin selvästi keksitty tarina kuin voi vain olla. Todennäköisesti ap on itse raavas lihansyöjä, joka haluaa (jälleen kerran) aloituksellaan tehdä vegaanit naurettaviksi. Koeta nyt päästä vegaani-inhostasi ap, mitä se sinua nappaa että jotkut haluaa syödä kasvisruokaa?
TROLLOLOLLOOO kirjoitti:
SIIS USKOTTEKO TE OIKEASTI TÄTÄ PASKAA :D
JOO VITTU USKOTAAN KOSKA EI KIRJOITA ISOILLA!!!1!!1
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vegaani, mutta tämä on niin selvästi keksitty tarina kuin voi vain olla. Todennäköisesti ap on itse raavas lihansyöjä, joka haluaa (jälleen kerran) aloituksellaan tehdä vegaanit naurettaviksi. Koeta nyt päästä vegaani-inhostasi ap, mitä se sinua nappaa että jotkut haluaa syödä kasvisruokaa?
Onko sinulla MT-ongelmaa vai miksi ituhippeys?
Jos on pitkään luullut kumppanin olleen vegaani ja jää eläimen ruumiin syömisestä kiinni niin kyllä muakin oksettais. Toivottavasti mies tulee järkiinsä eikä jatka tuollaista :( tsemppiä ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi myös äänestää salaa persuja, ei ole feministi, eikä pidä islamia rauhan uskontona.
:D
Miten vegaanilla voi olla kesämökki ja auto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö ituja. Lihaa en syö koska lihan säikeet oksettaa, samoin se raadon haju. Mutta ei sen kummempia mt-ongelmia. :DD Kuis itellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö ituja. Lihaa en syö koska lihan säikeet oksettaa, samoin se raadon haju. Mutta ei sen kummempia mt-ongelmia. :DD Kuis itellä?
Lihan säikeet? Raadon haju?
Et ole selvästikään mitään raadoksi laskettavaa koskaan maistanut etkä haistanut.
Uliuli.