Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkettää, mieheni on valehdellut minulle

Vierailija
17.06.2016 |

Tulin juuri mökillemme, jossa mies on ollut koko viikon lomallaan rakentamassa puuvarastoa. Olemme vannoutuneita vegaaneja, tai niin ainakin luulin. Siivosin autoani ja vein roskat autosta grillipaikallemme , jossa poltamme pahvi ja paperiroskat. Grillipaikalta löysin McDonaldsin paperipussin jossa oli sisällä Mc-feast hampurilaisen kääre, ja lisäksi grillipaikalla oli Campin-makkarapakkauksen kääre. Olen syvästi loukkaantunut, järkyttynyt ja ihmeissäni. Mitä ihmettä voin tehdä, olemme olleet vegaaneja jo vuosia. Missä muissa asioissa mies on minulle valehdellut?

Itkettää, ja loman alku ja elämäni on palasina.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipihvit ne on parasta vegaaniruokaa, suosittelen!

Vierailija
22/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesta pahasta vähemmän paha. lihatuotteiten syönti on aika pieni ongelma siihen verrattuna, jos miehesi salaa peuhaisi toisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes ajatella suutelevani miestäni, hänen suussaan on ollut murhattua lihaa. -ap

Vierailija
24/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä mökillä yksin siis?

Onhan tuo nyt ihan helvetin iso valhe, ottamatta kantaa siihen, saako joku syödä lihaa vai ei. 

Vierailija
25/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun suussas nyt sitten ollut murhaajan lihaa ja siementä? Oletko siis rikoskumppani?

Vierailija
26/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään voi suudella koska kaikkien suussa on lihaa!!1

M

Vierailija
27/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä mökillä yksin siis?

Onhan tuo nyt ihan helvetin iso valhe, ottamatta kantaa siihen, saako joku syödä lihaa vai ei. 

Yksin on ollut, alkuviikosta sillä oli tosin omalta työpaikaltaan nuori salskea poika apunaan, mutta kun se mäkkärin kuitti oli eiliseltä.

Vierailija
28/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahdesta pahasta vähemmän paha. lihatuotteiten syönti on aika pieni ongelma siihen verrattuna, jos miehesi salaa peuhaisi toisen naisen kanssa.

Ei välttämättä.Ap nyt on niin selvä trolli,ettei häntä voi mitenkään ottaa vakavasti,mutta jos jollakin olisi oikeasti tilanne,että vegaanipariskunnasta toinen "pettää" lihan kanssa,ehkä se tuntuisi pahemmalta kuin syrjähyppy.

Itse seurustelen entisen huumeiden käyttäjän kanssa ja olen joskus miettinyt,että antaisin helpommin anteeksi toisen naisen kuin huumeisiin retkahtamisen.

Pettäminen tarkoittaa luottamuksen pettämistä,sen voi tehdä muutenkin kuin kuksimalla vierasta.

Vierailija
29/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rakastajatar ei ole vegaani - valitettavasti!

Vierailija
30/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahahahahaa

Vierailija
31/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin juuri netistä tietoja siitä kuinka paljon avoliitossa voi saada elatusapua erotessa, kellään kokemuksia?

-ap

Vierailija
32/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itkeä saa, Marguerite, sehän on neurootikkojen hommaa!

Vierailija
33/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta nauran täällä ääneen, oikeesti!!!! Meinaat siis jättää sun miehen siks että se söi lihaa?!?!? Ehkä miehen kannalta parempikin näin, en ymmärrä miksi parisuhteessa yritetään väkisin muuttaa toista. Moni parisuhde olisi paljon parempi jos molemmat puoliskot vain antaisivat toistensa olla omia itsejään. Ja mitäs se sulle kuuluu mitä mies syö? Itse en ainakaan kyttää puolisoni syömisiä, alkoholinkäyttöä tai tupakkatuotteiden käyttöä, kunhan pysyy määrällisesti kohtuuden rajoissa. Puolisosi on aikuinen ihminen ja hänellä on oikeus syödä lihaa jos haluaa ilman että kukaan, edes oma puoliso, skitsoo asiasta.

Vierailija
34/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, provosi on niin hyvä ja uskottavasti kirjoitettu että ainakin minä uskon sen olevan totta!

Vierailija
35/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies ilmoitti lähtevänsä ostamaan kulmarautoja rautakaupasta, jonka vieressä on taas kerran mäkkäri.

Lähdenkö mukaan vai mitä teen? Laitoin juuri tofut marinoitumaan ja seesamileipä kohoamassa.

Vierailija
36/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin 1/5

Vierailija
37/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nauran täällä ääneen, oikeesti!!!! Meinaat siis jättää sun miehen siks että se söi lihaa?!?!? Ehkä miehen kannalta parempikin näin, en ymmärrä miksi parisuhteessa yritetään väkisin muuttaa toista. Moni parisuhde olisi paljon parempi jos molemmat puoliskot vain antaisivat toistensa olla omia itsejään. Ja mitäs se sulle kuuluu mitä mies syö? Itse en ainakaan kyttää puolisoni syömisiä, alkoholinkäyttöä tai tupakkatuotteiden käyttöä, kunhan pysyy määrällisesti kohtuuden rajoissa. Puolisosi on aikuinen ihminen ja hänellä on oikeus syödä lihaa jos haluaa ilman että kukaan, edes oma puoliso, skitsoo asiasta.

Koko suhteemme on perustunut valheelle!

Vierailija
38/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh? miksi on noin suuri suru sulle se asia? eihän se uskoton oo ollut...

Vierailija
39/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva roskista ja laita faceen. Tutki miehesi hammaslanka ennen kuin suutelet. Älä anna periksi, teillä on kuitenkin yhteistä vegaanihistoriaa! Kaikki hyvä ei voi kaatua murhalihaan joka saattaa olla rakastajattaren temppuja.

Vierailija
40/62 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies ilmoitti lähtevänsä ostamaan kulmarautoja rautakaupasta, jonka vieressä on taas kerran mäkkäri.

Lähdenkö mukaan vai mitä teen? Laitoin juuri tofut marinoitumaan ja seesamileipä kohoamassa.

Mies on siis siellä mökillä eikä yhtään ihmettele miks itket hysteerisenä?