Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen soitti poliisille: Miesystäväni lääppii vessassa 8.-luokkalaista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan tarkkoja ollaan niin pedofiili on kiinnostunut ihmisitä joilla ei ole puberteetti vielä alkanut, mut kyllä toikin joku fiili on

Vierailija
2/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen nähnyt tapauksen kun 14-15v gimma huutaa "mä annan kaikille", ja pari äijää käyttikin tarjouksen. Nyt mua tietysti syytellään Täydellisten Ihmisten taholta, kun en soittanut poliiseja. Tuomitsin 

toki mielessäni asian, mutta nainen/tyttö oli selvästi erittäin vapaaehtoinen. Jätin kommandojoukot tilaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen teki just niinkun pitääkin. Raamattu sanoo älä tee huorin. ja älä yhdy vaimosi tyttäreen sillä se on iljetys Herran silmissä.

lapsi on lapsi. piste. linnaan vaan äijien kuritettavaksi.

iljettävä mies. lapsen kopeloija. 

Vierailija
4/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen nähnyt tapauksen kun 14-15v gimma huutaa "mä annan kaikille", ja pari äijää käyttikin tarjouksen. Nyt mua tietysti syytellään Täydellisten Ihmisten taholta, kun en soittanut poliiseja. Tuomitsin 

toki mielessäni asian, mutta nainen/tyttö oli selvästi erittäin vapaaehtoinen. Jätin kommandojoukot tilaamatta.

Jep, olet sairas. Hyväksikäyttäjä itsekin.

Vierailija
5/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyväksikäyttäjät olisivat olleet tummaihoisia, olisitko soittanut?

Vierailija
6/6 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ep, olet sairas. Hyväksikäyttäjä itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi