Entinen kaveri varasti blogi-ideani
Olipa hauska huomata, että entinen ystävä jonka kanssa sukset meni ristiin loppusyksyllä ja jonka kanssa ei olla sen koommin oltu yhteydessä, on hyödyntänyt nyt käytäntöön hänelle kertomani blogikonseptin. Tosin hän toteuttaa sitä facebookin kautta. Toivottavasti varastettu idea tuo hänen elämäänsä juuri sitä mitä varas ansaitseekin. Vaikka ystävyys päättyi niin ikävissä merkeissä niin enpä olisi uskonut että tämä ihminen voi vajota noin alas.
Kommentit (6)
Elä kerro parhaita ideoitasi muille! Nopeat syövät, hitaat eivät.
Voi että, sulla oli YKSI idea ja kaverisi varasti senkin.
No keksi uusi idea ja toteuta se!
Tietysti olin hyväuskoinen kun kerroin hänelle alunperinkään, olisi pitänyt aiemmin kyetä näkemään tämän ihmisen perimmäinen luonne. Luotin häneen 100-prosenttisesti vuosikaudet, se ei ollut sen arvoista. Ei tämä ollut ainoa idea, todennäköisesti kuitenkin ainoa minkä hän kykenee toteuttamaan :D.
Tee parempi :) Ideat ei tästä maailmasta lopu.
Tiedän tunteen. Itse ehdotin yhdelle työkaverilleni yhteistyötä ja jaoin hienon ideani. Hän sanoi, että miettii asiaa. Pian sain kuulla, että hän oli aloittanut projektin ilman minua. Meitä ihmisiä on moneen junaan. En usko, että sen tyylinen ihminen voi koskaan olla onnellinen. Pysyn kaukana.
Varasti? Hahah :D