Mikä fetissi sinulla on?
Onko sinulla jokin fetissi? Ruksi alta. Katsotaan, miten pervoa porukkaa AV:lla pyörii. ;)
Kommentit (103)
Oni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahka ja kumi rukkaset
Kerro toki millaiset, mahdollisestiko kuluneina ja likaisina vai puhtaina ja kiiltävinä?[/
Paksut nahkarukkaset , samanlaista nahkaa kun naisten sormikkaat, kumihanskat mahdollisimman pitkävartiset
Päivän hienneet hikiset jalat ja varpaitten nuoleminen sukkiksilla tai ilman ^_^
Kaikenlaiset kiiltävät satiinivaatteet naisen yllä.
Ei seksiä ollenkaan (aseksuaali)
En voi vastustaa itseni esittelyä. Kesällä viihdyn kotona alasti. Olen muodokas viiskymppinen ja nautin siitä, kun tiedät et vieraat miehet, ohikulkijat ja naapurit katselee.
Kauniskasvoiset todella lihavat naiset.
Normaalikokoisella ja treenatulla naisella yogapantsit tai pikkuhousut <3
Lisänä häpykumpu ja cameltoe, uuh!!
Kaikki nuo + vaipat + aikuisimetys
Muu, mikä? Maskotit :D siis ne sellaiset mitä on tyyliin jossain tapahtumissa jakamassa ilmapalloja lapsille. Oon outo :)
Gloryhole, kerran kokeiltu damissa!
Suomeen kans <3
Kaikki tiukat ja kiiltävät asut, vetoketjut jännissä paikoissa, kiinnijäämisen pelko, roolileikit ja alistaminen, kahleet/tapit, aisuri-teema ... muutamia mainitakseni.
Voisin vaihtaa koko roskan tarpeettomana vaikka kahvipakettiin. Pelkkä riesa.
M
Fetissistä niin tiedä mutta joku 18-25v xl kokoinen typy hieman isolla perällä ja hameessa. Miksei joku nätti meikki ni WOW
Tää biisi ja musavideo saa mut ihan veteläksi jaloista! en tiä kyl miks :-D kumma juttu..
Partafetissi! En vaan vois kuvitella olevani tissiposkisen, parrattoman miehen kanssa. Saan kiksejä siitä kun mies painaa karvaisen poskensa mun ihoa vasten, jotenkin vaan se yhdistelmä (karhea parta ja pehmeä iho) kiehtoo mua. Aika usein miehen vieressä maatessa mulle riittää pelkkä tää parta-ihokosketus enkä kaipaa välttämättä muuta toimintaa :D
Ratsastussaappaat, nahkaiset ja erittäin kuluneet.
Naisen perseen nuoleminen ja kielellä persereijän nussiminen. Ai jumankekka sitä makua ja hajua.
Jos naisen persereijässä voisi asua siellä minä haluaisin asua loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskausfetissi? Tarkoitatko raiskausfetissiä? Jos niin, niin exhibitionismia, jalkafetissiä ja eritteitä lukuunottamatta varmaankin kaikki noista.
n23
Joillain tosiaan on fetissinä raskausvatsat.
Täällä ainakinyksi jolla juuri tuo raskausfetissi
Kerro toki millaiset, mahdollisestiko kuluneina ja likaisina vai puhtaina ja kiiltävinä?