Mikä fetissi sinulla on?
Onko sinulla jokin fetissi? Ruksi alta. Katsotaan, miten pervoa porukkaa AV:lla pyörii. ;)
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
s&m, eritteet ja fistaus... <3
n22
Oletko väljä? vai pidätkö siitä kun käsi työnnetään pilluusi ja se sattuu?. Kuinka kovaa s&m:ää mihin haluat spermat ja jos niin virtsat. Ikäiseksi ajattelen miten nuori nainen voi pitää tuollaisista kiihottavista asioistaM50+.
Oikeestaan kaikki menee paitsi ulosteeseen ja sukulaisiin/alaikäisyyteen viittaavat jutut. Itse en myöskään halua olla alistettuna. Niin ja hetero olen, mutta eihän se joka saa... :)
Mahdollisimman pitkävartiset naisten kumi- ja nahkasaappaat, molemmat matalakorkoisina.
Peppufetissi, peppumiehet kutsuvat itsensä peppufetisisteiksi mutta mä RAKASTAN sen nuuhkimista, nuolemista, imemistä ja sitä että saan tukehtua pyllyvakoon nenälläni. Yleensä pidän siitä kun nainen istuu naamalleni ja antaa käsihoitoa samalla.
Oni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahka ja kumi rukkaset
Kerro toki millaiset, mahdollisestiko kuluneina ja likaisina vai puhtaina ja kiiltävinä?[/
Samanlaisesta nahasta valmistetut kuin naisten käsineet. Mutta topatut. Vinyyli tai kumiset talouskäsineet
Olen nainen. Parhaalla rakastajallani oli sekä jalka- että peppufetissi. Minulla on söpöt hyvinhoidetut jalat ja esim. telkkaria katsoessamme saatoin laittaa jalkani miehen syliin ja viattomasti pyytää jalkahierontaa. Oli niin kiihottavaa nähdä, kuinka toinen sai ihan järjettömiä kiksejä varpaiden tai pyllyn imeskelystä ja nuolemisesta.
Nykyinen mieheni tekee sitä myös joskus, muttei ollenkaan niin ihanan intensiivisesti kuin ex.
Anaalifetissi, unelmoin löytäväni naisen joka haluaa kyrpääni lähes pelkästään perseeseensä <3
Joku jo aikaisemminkin kirjoitti että ratsastussaappaat. Niin minullakin mutta niiden pitää olla nahkaiset, kuluneet kunnolla ja hoitamattomat. Eli mielestäni sellaiset jotka ovat jo hylkäämispisteessä.
Kunnollinen korkea cameltoe, muuta ei tarvita. Yleensä tällainen esiintyy naisilla, jolla on muutenkin päärynänmuotoinen pylly. Jos vielä on kalun mentävä n. 5cm rako jalkojen välissä, niin aivan vastustamaton katseen kohde, sekä edestä, että takaa. Tuollainen on omalla vaimollakin ja sai minut nuorena aivan sekaisin. Vielä nykyisinkin katse vaeltaa naisten vartaloilla tuota etsien. Tisseistä niin viis.
Tämä:
”Hah hah, erittäin hauskaa”, Draco sanoi pureutuen omaan keksiinsä. ”’Kriisi on vain toinen nimi mahdollisuudelle. Tartu hetkeen.’ No, kuulit, mitä keksi sanoi. Painutaan sänkyyn.”
Harry nauroi. ”Kello on puoli kahdeksan! Eikö ole vähän aikaista nukkumiselle?”
”Voi, Harryseni, sinä poloinen, armas idiootti. Milloin sinä oikein opit, että sänkyyn ja nukkumaan meneminen ovat kaksi aivan eri asiaa?” Draco kysyi. Draco ei jäänyt odottamaan vastausta, vaan raahasi vastustelemattoman Harryn makuuhuoneeseen osoittaakseen hänelle eron.
Miten voikaan nainen innostua näistä kahdesta ja saada heistä mielettömän ihanat kiksit?
N42
99 % vastaajista saisi ensin googlata termin fetissi. Vinkki: se EI tarkoita mistä tykkää tai haaveilee.
En tiedä onko varsinaisesti fetissi, mutta minusta on hirvittävän viehättävää jos paljon käsillään töitä tekevällä naisella on sievät ja hyvin hoidetut kädet.
Paikallisessa lidlissä tykkään aina mennä erään tietyn kassaneidin jonoon, sillä tiedän että hänellä on ihan mielettömän kauniit kädet ja joka päivä täydellisesti lakatut kynnet.
Niin. Fetissi ei ole lähellekään tuota. Olikos täällä kellään oikeasti jotain fetissiä?
Niinhän mä just kerroin, ne ridaussaappaat. En pysty kostumaan ilman niitä. Eikö se ole fetissi että on jopa sairaalloisen kiinnostunut, oli sitten kyse mistä tahansa asiasta, tai ei pysty saamaan esim orgasmia ilman tätä kiintymyksen kohdetta. Älä tuu mulle puhuun fetisseistä, jooko?
1. Tosilihavat tätimäiset naiset.
2. Punaiseksi lakatut varpaankynnet.
Tuuhea musta karvoitus kainaloissa, säärissä ja peräaukon ympärillä. Ja tietysti häpykarvoitus. Hyvä karvankasvu esim. bulgarialaisnaisilla.
Sukkanauhat ja saumasukat naisella.