Vierailija

Olen nyt vuoden lähettänyt ylläpidolle kysymyksiä, miksi eivät hyväksy minua sinne. Lähetin siis jo aikoja sitten pyynnön liittyä. Viestir on luettu mutta eivät vastaa. Ihme syrjintää?

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

No ei kaadu mutta mitä ihmeen pelleilyä tuollainen on, että vaan jotkut saavat liittyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen myös odottanut hyväksyntää ryhmään jo yli vuoden ja säännöllisesti myös uusinut pyyntöni. En tiedä millä perustein sinne sitten ihmisiä hyväksytään.. taitaa vaan olla laiska yp ja liian iso ryhmä.

Vierailija

Joku voisi perustaa äitylit vol 2, mihin pääsisi sitten ne loput jotka ei alkuperäiseen mahdu. Vois tulla jopa parempi ryhmä...

Vierailija

Mullakin meni pari kk:tta. Seurasin touhua toiset pari ja erosin. Tuun av:lle, jos tartten vastaavaa sekoilua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siellä on kauhee jono.

No tuskin kun kokoajan sinne hyväksytään ihmisiä. Mun pyyntö on roikkunut vajaa vuoden. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin meni pari kk:tta. Seurasin touhua toiset pari ja erosin. Tuun av:lle, jos tartten vastaavaa sekoilua.

Täällä on samaa porukkaa loistamassa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kauhee jono.

No tuskin kun kokoajan sinne hyväksytään ihmisiä. Mun pyyntö on roikkunut vajaa vuoden. AP

Usko tai älä. Yp purkaa jonoa kun tahtoo ja päästää ketä tahtoo, ei tuo muiden hyväksyminen kerro et onko jonoa vai ei.

Vierailija

Eikös ne jo vuos sitten sanoneet että eivät ota enää uusia? Mutta vinkkinä niille jotka ovat pitkään odottaneet: poistakaa pyyntö ja laittakaa uudestaan, niin se oma pyyntö tulee uusimpana ja siis näkyy ensimmäisenä. Toimi ainakin minulla pari vuotta sitten. 😉

Vierailija

Kuuluin siihen muutama vuosi sitten ja erosin kun en jaksanut sitä vääntöä ja aina oli seinä täynnä ventovieraiden tappeluja 😨
Samat tyypit väänsi. Joku doris jonka "sukunimi" vaihtui varmaan viikottain, sit tää tositv julkkis eteläniemi, joku tea tmv oli aina pätemässä ja piilovittuili muille, sini joku....
Et menetä mitään vaikket ryhmään kuulu 😂

Vierailija

Joku siellä on kehitellyt tyylin, jota muut matkivat. Jokaiseen aloitukseen täytyy ujuttaa kirosana. Täytyy esittää niin kauheasti.

Vierailija

Sinne on joku 10 000 ihmisen jono. Sisään ei pääse feikkiprofiililla, jos on alaikäinen tai jos on liittynyt vuoden 2011 jälkeen facebookiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.