Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin lomalla elokuussa? Yksinäinen nainen, vähän alle 40

Vierailija
16.06.2016 |

Jotain "haastavaa" tekis mieli tehdä tyyliin autolla yksin jäämerelle ja takas. Olisko muita ehdotuksia? Mä luulen että toi mun idea on ajatuksena hyvä mutta käytännössä huono idea. En oo kauheen erähenkinen. Mikään massaturismiloma ei kiinnosta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähe mun kanssa pyöräilemään. Otetaan rinkat ja päätetään joku esim. 500km matka. Nukutaan teltassa tai halvassa motellissa tai heinäladossa.

En harrasta pyöräilyä, mutta jokunen vuosi sitten lähdettiin varhaisteinin kanssa täältä kotoa mummolaan n. 170km polkemaan ihan tavallisilla pyörillä. 

Näinpä onnistuttiin, vaikka kaikki epäili =)

Tekis mieli tehdä jotain samantapaista. Voittaa itsensä, pelkonsa ja kaikkien epäilykset..=) Nyt vaan ei ole kaveria mihinkään tuollaiseen vaikka kamala kytö olisikin.

Ja oishan se aika mahtava joskus kertoa kaikille, että lähettiin satunnaisen av-mamman kanssa pyöräilemään ja seikkailtiin vaikka sun missä =)

Ja mulla loma heinäkuu, elokuussa ei ole vapaana kuin viikonloput.

-N42

Ai hitto, toi olis aivan mahtavaa! Ja just mun tyylistä :D. Harmi kun meidän lomat on eri aikaan :D. Tosin en pysty fillaroimaan tommosia matkoja. 50 kilsaa vedin yks päivä eikä tehnyt mieli fillaroida kyllä sen jälkeen ihan hetkeen...

-ap

Vierailija
22/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä antibioottilomaa, eli paukuta loisiasi, kun on vapaata. ++ elinikään, miinusta siitä että et voi päättää milloin paukuttelu loppuu, jos loisia löytyy runsaasti. Se voi tietää ongelmia, jos on töitä tai muita velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähe mun kanssa pyöräilemään. Otetaan rinkat ja päätetään joku esim. 500km matka. Nukutaan teltassa tai halvassa motellissa tai heinäladossa.

En harrasta pyöräilyä, mutta jokunen vuosi sitten lähdettiin varhaisteinin kanssa täältä kotoa mummolaan n. 170km polkemaan ihan tavallisilla pyörillä. 

Näinpä onnistuttiin, vaikka kaikki epäili =)

Tekis mieli tehdä jotain samantapaista. Voittaa itsensä, pelkonsa ja kaikkien epäilykset..=) Nyt vaan ei ole kaveria mihinkään tuollaiseen vaikka kamala kytö olisikin.

Ja oishan se aika mahtava joskus kertoa kaikille, että lähettiin satunnaisen av-mamman kanssa pyöräilemään ja seikkailtiin vaikka sun missä =)

Ja mulla loma heinäkuu, elokuussa ei ole vapaana kuin viikonloput.

-N42

Tuo olis kyllä tosi hienoa kokea! Minä lähtisin, vaan kun taidan olla vähän liian nössö.

-ei ap

Vierailija
25/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Aventuran matkatarjonta ja lähde johonkin eksoottisen reissuun. Itse olin Tiibetissä ja Everestin perusleirissä.

Vierailija
26/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut apukuskiksi pohjoisen reissullesi.

Olen sinua kyllä aika paljon vanhempi (mies), joten tämä voi olla sinulle liian iso haaste.

Vierailija
27/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin kielikurssille ulkomaille.

Vierailija
28/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä ahvenanmaalle/saariston rengasreitti/yhteysaluksilla saaristoon