Mitä tekisin lomalla elokuussa? Yksinäinen nainen, vähän alle 40
Jotain "haastavaa" tekis mieli tehdä tyyliin autolla yksin jäämerelle ja takas. Olisko muita ehdotuksia? Mä luulen että toi mun idea on ajatuksena hyvä mutta käytännössä huono idea. En oo kauheen erähenkinen. Mikään massaturismiloma ei kiinnosta.
Kommentit (29)
Pidä antibioottilomaa, eli paukuta loisiasi, kun on vapaata. ++ elinikään, miinusta siitä että et voi päättää milloin paukuttelu loppuu, jos loisia löytyy runsaasti. Se voi tietää ongelmia, jos on töitä tai muita velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lähe mun kanssa pyöräilemään. Otetaan rinkat ja päätetään joku esim. 500km matka. Nukutaan teltassa tai halvassa motellissa tai heinäladossa.
En harrasta pyöräilyä, mutta jokunen vuosi sitten lähdettiin varhaisteinin kanssa täältä kotoa mummolaan n. 170km polkemaan ihan tavallisilla pyörillä.
Näinpä onnistuttiin, vaikka kaikki epäili =)
Tekis mieli tehdä jotain samantapaista. Voittaa itsensä, pelkonsa ja kaikkien epäilykset..=) Nyt vaan ei ole kaveria mihinkään tuollaiseen vaikka kamala kytö olisikin.
Ja oishan se aika mahtava joskus kertoa kaikille, että lähettiin satunnaisen av-mamman kanssa pyöräilemään ja seikkailtiin vaikka sun missä =)
Ja mulla loma heinäkuu, elokuussa ei ole vapaana kuin viikonloput.
-N42
Tuo olis kyllä tosi hienoa kokea! Minä lähtisin, vaan kun taidan olla vähän liian nössö.
-ei ap
Tsekkaa Aventuran matkatarjonta ja lähde johonkin eksoottisen reissuun. Itse olin Tiibetissä ja Everestin perusleirissä.
Ota minut apukuskiksi pohjoisen reissullesi.
Olen sinua kyllä aika paljon vanhempi (mies), joten tämä voi olla sinulle liian iso haaste.
Mä lähtisin kielikurssille ulkomaille.
Pyörällä ahvenanmaalle/saariston rengasreitti/yhteysaluksilla saaristoon
Ai hitto, toi olis aivan mahtavaa! Ja just mun tyylistä :D. Harmi kun meidän lomat on eri aikaan :D. Tosin en pysty fillaroimaan tommosia matkoja. 50 kilsaa vedin yks päivä eikä tehnyt mieli fillaroida kyllä sen jälkeen ihan hetkeen...
-ap