Poikaystäväni ei tiedä haluaako jatkaa!!
Olen ollut poikaystäväni kanssa jo 2 vuotta. Meillä meni puolitoista vuotta todella hyvin. Poikaystäväni oli enemmänkin se henkilö joka puhui aina yhteisestä tulevaisuudesta ja tahtoi minun olla hänen elämänsä kumppani. Luulin aina, että jos eroamme niin eron tekee minä. Nyt kuitenki suhde alkoi hiipumaan koulu stressin ja uusien ihmisten takia. Poikaystäväni päätti sitte eräänä iltana kun aloimme puhumaan miten parentaisimme suhdetta kertomaan ettei tahdollaan enään jatkaa. Siitä ei tullut kuin itkua kummallakin osapuolella ja menimme kummatkin paniikkiin. Minä tahtoisin vielä yrittää varsinkin kun on loma ja voisimme olla rauhassa, mutta poikaystäväni vastaus kaikkeen on "en tiedä". Mitä minun pitäisi tehdä? Rakastan häntä ja haluisin kuolla mielummin kuin elää ilman häntä. Olimme kaksi vuotta todella tiiviisti yhdessä ja toisillamme ei ollut kovinkaan paljon muita ystäviä. Pitäisikö minun taistella vastaan? Mutta miten?
Kommentit (36)
Mitä paineta koulussa? Onko koulunkäynti vaikeaa vai asetatko itsellesi liian suuria paineita? Miten ajattelit muuttaa asioita stressin suhteen ?
Demi.fissä täysin sama aloitus, paitsi että siinä kerrotaan heti alkuun ikät. Ja sen keskustelun mukaan olette 17-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kuulemma hyvin vihainen ja stressaantunut. Minulla on myös ollut ongelmia agressiivisuudessa mutta poikaystäväni on sanonut että hän ymmärtää ne. Kuitenkin nyt hän ei kuulemma jaksa vaikka aina väittänyt että asiat on hyvin
Ap
Haluaisitko itse seurustella jonkun kanssa, joka marisee, tiuskii, kiukuttelee jatkuvasti? Vaikka se oma poikaystävä tuntuu luontevalta väylältä "purkaa" tunnemyrskyä, kannattaa muistaa, että hänkin on tunteva yksilö. Jos levität huonoa energiaa, ei kanssasi ole mukava olla.
t. se aiempi 5v suhteessa
Sen tahtoisin myös muuttaa mutta en saa siihen mahdollisuutta
Kun selitit noita syitä, uskon kyllä että miksi hän haluaa erota. Erotkaa, ja hoida itsesi ja muutoksesi yksinäsi ja opi elämään siten. Sitten elämä helpottaa.
Karua mutta totta. Aikanaan aikalailla samoista syistä minut on jätetty (juurikin parikymppisenä), musersihan se mutta sen jälkeen kasvoin. Muutuin ja kasvoin.
Hakkaatte toisianne? Ei kai sentään?
Kyllä poikaystäväsi tietää: hän ei halua jatkaa. Niinhän hän itse sinulle sanoi.
Tässä vaiheessa, kahden vuoden jälkeen, suhteet yleensä päättyvät jos ovat päättyäkseen. Teille kävi niin kuin useimmille käy.
Ensi alkuun sinusta tuntuu tosi pahalta. Käy läpi se pahan olon tunne ja kohta huomaat, että elämä alkaa uudestaan. Kymmenen vuoden kuluttua tuskin edes muistat tätä nuoruuden poikaystävääsi.
Mitä tarkoittaa: Kyse ei ole jatkuvasta hakkaamisesta?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa: Kyse ei ole jatkuvasta hakkaamisesta?!
Hän tarkoittaa varmaan sillä että agressiivisuudella on eroja ja heillä ei ole väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä poikaystäväsi tietää: hän ei halua jatkaa. Niinhän hän itse sinulle sanoi.
Tässä vaiheessa, kahden vuoden jälkeen, suhteet yleensä päättyvät jos ovat päättyäkseen. Teille kävi niin kuin useimmille käy.
Ensi alkuun sinusta tuntuu tosi pahalta. Käy läpi se pahan olon tunne ja kohta huomaat, että elämä alkaa uudestaan. Kymmenen vuoden kuluttua tuskin edes muistat tätä nuoruuden poikaystävääsi.
Hän sanoi aluksi ettei halua. Kuitenkin nyt parin päivän päästä hän sanoo että haluaa vielä miettiä ja ettei vielä tiedä mitä tahtoo
Tuossa tilanteessa kannattaisi levittää joka ilta kaksin käsin persereikää jos haluat miehen pitää
Olette molemmat aggressiivisia? Kuulostaa pahalta. Ehkä olisi parempi erota tai ainakin pitää taukoa. Itse en hyväksy väkivaltaa missään muodossa, enkä koskaan haluaisi tahallani satuttaa omaa rakastani - henkisesti tai fyysisesti. Anna hänen mennä, etsi itsesi, paranna tapasi ja opi kokemuksestasi - toimi sitten seuraavassa suhteessasi fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
Olette molemmat aggressiivisia? Kuulostaa pahalta. Ehkä olisi parempi erota tai ainakin pitää taukoa. Itse en hyväksy väkivaltaa missään muodossa, enkä koskaan haluaisi tahallani satuttaa omaa rakastani - henkisesti tai fyysisesti. Anna hänen mennä, etsi itsesi, paranna tapasi ja opi kokemuksestasi - toimi sitten seuraavassa suhteessasi fiksummin.
Tahdon muuttua tietenkin mutta tahdon että tämä mies on se kelle onnistumisensa näytän
Ap
2 vuotta on juurikin se aika minkä alkuhuuma kestää. Ihan yleistä erota sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon muuttua tietenkin mutta tahdon että tämä mies on se kelle onnistumisensa näytän
Ap
Mielestäni on ihan ymmärrettävää, ettei poikaystävä tuossa tilanteessa jaksaisi jäädä odottelemaan muutosta. Ota opiksesi siitä, motivoidu ja muuta käytöstäsi. Voit näyttää onnistumisesi hänelle vaikka ette seurustelisikaan.
Poikaystävälleni on samoja ongelmia agressiivisuuden kanssa. Kyse ei kuitenkaan ole jatkuvasta hakkaamisesta tai muutenkaan väkivallasta.. Ja apua on haettu