Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että kaksi työkaveriani pettävät yhdessä

Vierailija
16.06.2016 |

Onko teidän työpaikoilla joitain salasuhteessa eläviä, puolisoitaan pettäviä parivaljakoita, joista työkaverit tietää, mutta he itse eivät ehkä tajua, että muut tietää? Olen alkanut kiinnittämään huomiota työpaikallani (istun keskeisellä työpisteellä ja näen tahtomattanikin) kahteen työkaveriin, jotka tulevat monesti samaan aikaan töihin, poistuvat kesken työpäivän hetkeksi, käyvät yhdessä lounaalla yms. Molemmat varattuja. En tiedä voisivatko oikeasti pettää keskenään puolisoitaan, vaikea uskoa heistä.. Toisaalta taas homma haiskahtaa pahasti. Ovat toistensa seurassa kylmänviileitä, eivät puhu mitään niin kuin muut työkaverit jutustelevat. Ja joo, asia ei mulle kuulu ja ei, en aio siihen mitenkään sekaantua. Ärsyttää vaan kun haluaisin tietää oonko oikeassa vai kuvitellut kaiken :D Kokemuksia??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäsi on vain tylsä ja mielesi protestoi siitä tuolla tavalla.

Vierailija
2/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista. Villit nuoruusvuodet takana päin ja elämä tasaisen turvallista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nyt tuollaista peliä pitää. Voihan ne muuten vaan käydä yhdessä syömässä. Minäkin kävin joka päivä syömässä 2 miehen kanssa, kun ei siellä naisia ollut.

Vierailija
4/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas eläydyin ihan täysin apn kertomukseen ja oon sitä mieltä että on suhde tai ainakin pitävät "liikaa" toisistaan.

Käyvät yhdessä "lounastamassa" mutta muiden aikana eivät puhu keskenään. Musta toi on ihan selvä juttu 😑

Vierailija
5/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma ja seksiä saatava myös töissä, normi case.

Vierailija
6/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse petin työpaikalla niin sovimme olevamme töissä oikein erityisen viileitä toisiamme kohtaan. No kyllä jotkut kollegat olivat arvanneet meidän menot kun yhdessä kävimme juuri lounastamassa aika usein ja yhdessä jäimme ylitöihin. Aamulla jos tulimme töihin samasta osoitteesta niin teimme hämäykseksi niin et toinen lähto vähän eri aikaan.

No suhde kuivui kokoon onneksi ennen kuin meidän molempien puolisot osasivat mitään epäillä. Nykyään ollaan kummatkin eri työpaikoilla eikä pettäminen kiinnosta pätkän vertaa. Mutta en aio puolisolleni koskaan tätä kertoa ja turhaa hajoittaa perhettämme. Kadun itse kuitenkin jo niin paljon. Typerä hairahdus.

Vierailija
7/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee ihmisistä.

Vierailija
8/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä. Sama pari jo kaksi vuotta. On tosi rasittavaa meille muille kun on niin näkyvää. Heille on jotkut sanonut pari kertaa siitä että lopettakaa jo mutta suuttuvat että mitä heillä muka on. Molemmat tahoillaan naimisissa ja molemmilla lapsia.

Haittaa ihan töidenkin tekemistä.

Vierailija
9/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilläänköhän muakin pettämisestä näillä lähtötiedoilla? Tulemme työkaverini kanssa aina samalla kyydillä pitkän matkan vuoksi (minä nainen, hän mies) eli yhtä aikaa töihin vaikka kukaan ei ehkä nää että tulemme samalla autolla tai tiedä kuviostamme. Näin ollen myös lähdemme yhdessä ja jäämme mahdollisiin ylitöihin yhdessä. Lounaallekin lähdetään usein yhdessä, kun meillä on vain se yksi auto käytössä. Ja ainiin! Olemme varmaan ainot alle nelikymppiset tuolla työpaikalla. Tosin, olemme myös hyvin puheliaita toisiamme kohtaa, kun näemme töissä, istumme eri puolilla taloa.  

Tässähän täytyy alkaa kohta miettimään selitystä puolisolle, jos työpaikan juoruakat innostuvat! :D

Vierailija
10/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse petin työpaikalla niin sovimme olevamme töissä oikein erityisen viileitä toisiamme kohtaan. No kyllä jotkut kollegat olivat arvanneet meidän menot kun yhdessä kävimme juuri lounastamassa aika usein ja yhdessä jäimme ylitöihin. Aamulla jos tulimme töihin samasta osoitteesta niin teimme hämäykseksi niin et toinen lähto vähän eri aikaan.

No suhde kuivui kokoon onneksi ennen kuin meidän molempien puolisot osasivat mitään epäillä. Nykyään ollaan kummatkin eri työpaikoilla eikä pettäminen kiinnosta pätkän vertaa. Mutta en aio puolisolleni koskaan tätä kertoa ja turhaa hajoittaa perhettämme. Kadun itse kuitenkin jo niin paljon. Typerä hairahdus.

Ajatteletko yhä työkaveriasi kun harrastat seksiä puolisosi kanssa?

Vierailija
11/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku sanoi, niin alan olla sitä mieltä, että kyllä sen vaan näkee. Jotenkin näiden kahden olemus vaan kertoo kaiken. Eikä tosiaan kyse ole pelkistä kahdenkeskisistä lounaista, vaan epämääräisistä poistumisista kesken päivän. Toisen työnkuva kyllä selittää liikkumisen, toisen ei niinkään. Eivät kulje yhteiskyydillä töihin. Kerran lähtivät jopa samaan aikaan viikonlopun viettoon jo puolilta päivin, mitä harvoin kumpikaan tekee. Vaikea uskoa mitä omien silmien edessä tapahtuu, mutta en oikein keksi mitä muutakaan nuo kaksi puuhailisivat yhdessä, kun työn puolesta eivät hirveästi yhteistyötä tee. Ap

Vierailija
12/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin aikoinani tyttöystävääni työkaverini kanssa, mutta emme me tätä edes salailleet. Joskus joku kysyi asiasta, ja myönsimme sen suoraan. Mitä meidän asiast muille kuuluvat, ja työpaikalle oli ihana lähteä joka aamu kun rakastaja oli myös siellä. Ei paljoa tehnyt mieli jäädä turhille saikuille.

Vierailija
13/13 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja mun työkaverista luullaan että puuhailemme kaikenlaista yhdessä... Meillä on kemiaa jonka muutkin huomaavat, menemme usein kahville tai syömään, koskemme usein toisiamme käsiin tai selkään, meillä on sisäpiirivitsejä, hän on käynyt luonani kylässä...

Ikinä ei välillämme ole mitään romanttista ollut. Eikä tule olemaankaan. Meillä on hyvä ja lämmin ystävyys, juorukellot puhukoot mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi