Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Itse en ole idiootti

Mikä siinä on että kun lounasruokalassa viedään tarjotinta pois ja pakit on tyhjiä niin jengi alkaa täyttää niitä pakkeja edestä, eikä takaa?
Sitten siinä on ensimmäisenä likaisten lautasten rivi ja perässätulijoiden pitää kurottaa omat lautasensa niiden yli sinne takariviin ja siinä likaantuu kädet ja hihat.
Oikeasti jengi - pikkujuttuja mut käyttäkää nyt aivojanne. o.O

• ylös 15
  • alas 1

Kommentit (15)

Vierailija

Ei tätä voi tajuta, kun ne edestätäyttäjät kuitenkin väistämättä joskus joutuvat tilanteeseen jossa pakissa odottaa likaisten lautasten muuri, ja viimeistään siinä vaiheessa yksinkertaisemmankin ihmisen pitäisi tajuta että ahaaaaa, tässähän muuten näemme toimintatavan joka ei ole järkevä.

Vierailija

Voitko linkittää kuvan mistä on kyse?

Eikö olisi kätebämpää kerätä lautaset pöydistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään! Siinähän joutuisi tekemään töitä! Nyt ne työt näppärästi teetetään ihmisillä. Ei tartte koskea likaisiin lautasiin, ei muuta kuin nostaa korin tiskikoneeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään! Siinähän joutuisi tekemään töitä! Nyt ne työt näppärästi teetetään ihmisillä. Ei tartte koskea likaisiin lautasiin, ei muuta kuin nostaa korin tiskikoneeseen.

Jos haluat pöytiitarjoilua, lounastat sellaista tarjoavassa ravintolassa. Ja maksat saamastasi palvelusta.

Vierailija

Mä en kanssa ymmärtänyt. Tulee mieleen joku makkipakki systeemi :) tarkoitatko astioiden palautuskärryjä vai mitä ihmettä täytetään?

Vierailija

En minäkään nyt kyllä ymmärtänyt. Meillä päin ei vissiin käytetä sellaisia pakkeja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lounasravintolalla ap taitaa tarkoittaa koulun ruokalaa.

Tai työmaaruokalaa.

Vierailija

En mäkään ensin tienny, mitä ne pakit on, mutta luettuani ap:n aloituksen ymmärsin kyllä. Mikä ihme siinä on, ettei viitsitä yhtään käyttää omaa älliä, vaan luetaan aloituksesta korkeintaan eka lause ja heti ruvetaan nillittämään ja urputtamaan. Vielä puuttuu provonhuutelija/provonpisteyttäjä tästä ketjusta.

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounasravintolalla ap taitaa tarkoittaa koulun ruokalaa.

Tai työmaaruokalaa.

Tai mitä tahansa ruokalatyyppistä lounasravintolaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tatkoittanee näitä astiakoreja, joihin likaiset astiat palautetaan ruokaloissa

Aloituksessa puhuttiin lounasRAVINTOLOISTA, enkä minä ole koskaan missään ravintolassa törmännyt sellaiseen systeemiin, että asiakkaat itse täyttävät tiskikoneen koreja. Ja kun puhutaan vielä "pakeista", niin miten kummassa sen voisi arvata ilman selitystä?

Vierailija

No enpä tiedä. Olen kyllä itse laittanut lautasen taakse, jos teline on tyhjä. Mutta en ala kurkottelemaan taakse, jos etualalle on jo laitettu lautasia, sillä olen aika lyhyt ja hihani sottaantuvat siinä. Eiköhän se lounasravintolan tiskari voi sitten kääntää sen pakin toisin päin, kun etuosa tulee täyteen. Sellaista toimintaa olen joiltakin hoksaavilta tiskareilta nähnyt.