Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee paha mieli tuosta Anna Abreun haukkumisesta

Vierailija
16.06.2016 |

Kääpiö sitä, kääpiö tätä. En taida uskaltaa mennä kohta ulos ollenkaan, kun noin vihamielisesti suhtaudutaan lyhyisiin naisiin.

T: 153cm nainen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreuhan on itse tehnyt numeron lyhyydestään (Idols-aikojen "taskuraketti") sekä nyt viime vuosina erityisesti treenaamisestaan ja urheilustaan. Ja iltapäivälehdet tekevät naurettavia otsikoita Annan kropasta ja sen upeudesta ja seksikkyydestä. Ei se siihen nähden ole minusta haukkumista todeta, että Anna on kropaltaan varsin tavanomainen ja tasapaksu pötikkä.

Vierailija
22/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon170cm ja vaihtasin heti jos saisin olla 150cm ja siro pieni taskuvenus niin kuin Anna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, Annan ulkonäöstä ja persoonasta voi olla montaa mieltä mutta aika naurettavaa ja epätoivoista haukkua normaalipituista naista kääpiöksi.

Vierailija
24/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. En ikinä haluaisi olla yli 155 cm. Pitkät naiset on romuluisia ja amatsoneja. Mielummin pieni ja siro. Mua ei haittaa yhtään kääpiökommentit. Nuorempana harmitti kovasti mutta nyt aikuisena se on parasta mussa.

Vierailija
25/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Annan haukkuminen naistyypillistä, vai osallistuvatko miehetkin siihen?

Epäilen, etteivät...

Vierailija
26/26 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Abreu olisi kaiken arvostelun ulkopuolella? Vain siksikö että mammat fanittavat häntä fanaattisesti? Täällä on mm.Jenni Vartiaista haukuttu "tissittömäksi laudaksi", "transvestiitiksi", "rumaksi idiootiksi ämmäksi", "frigidiksi lortoksi", "vaateripustimeksi" ja pahimpia en tähän edes viitsi laittaa. Tuon kaiken te mammat sallitte koska vihaatte Jenniä, mutta heti jos joku kritisoi teidän Jumalatartanne Abreuta, vedätte herneet nokkaan. Abreun olen tavannut pari kertaa ja voin sanoa, etten ole koskaan tavannut ilkeämpää, vmäisempää, diivailevampaa, ylimielisempää ja yksinkertaisempaa hössönsössö-pissistä.

Tässä Jennin ja Annan solvaamisessa on selkeä ero. Abreu on itse kertonut lukevansa jatkuvasti mitä hänestä netissä kirjoitellaan, googlaamalla itseään päivittäin. Heti kun hän huomaa negatiivisen kommentin, hän saa "itkupotkuraivarit" (Annan oma ilmaus) läheisilleen. Sen sijaan Jenniä ei todellakaan vähempää voisi kiinnostaa nettikirjoittelut eikä hän näitä lue (sorry mammat, menee hukkaan hyvät haukut). Joten kannattaa jättää Annan arvostelu: muuten hänen läheisensä saavat siitä kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi