Älkää kutsuko pienirintaisia tyttöjä naiseksi
Naisella on kunnolliset suuret rinnat. Vaikka olisi 50-vuotias ja a-kuppinen niin ei ole nainen.
Kommentit (16)
Man boobs miehet ovat siis oikeasti naisia :o
Minä kutsun omaa rakasta pienirintaista naistani ihan miksi haluan. Mitä ajattelit tehdä asialle?
No esim. kuvattomilla seuranhakusivustoilla on tullut niin monta pettymystä vastaan kun toinen esittelee itsensä "Olen 26-vuotias nainen. Minulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät..." jne. Sitten tapaamispaikalle tuleekin joku a-kuppinen ihminen.
Uusi työkaverini on viisikymppinen tyttö. Näinkö?
Minä en kutsu ketään naimatonta naiseksi. Tytöt ovat tyttöjä rintojen kokoon katsomatta niin kauan kun eivät ole antaneet kenenkään tunkeutua pyhimpäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on kunnolliset suuret rinnat. Vaikka olisi 50-vuotias ja a-kuppinen niin ei ole nainen.
Biologia on eri mieltä, ja siihenhän sulla ei ole lainkaan sanavaltaa.
Ahaa porvoolaisetki ovat jo hereillä.
Vierailija kirjoitti:
No esim. kuvattomilla seuranhakusivustoilla on tullut niin monta pettymystä vastaan kun toinen esittelee itsensä "Olen 26-vuotias nainen. Minulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät..." jne. Sitten tapaamispaikalle tuleekin joku a-kuppinen ihminen.
Ja nainen tulee kuvitellen tapaavansa treffeillä ihmisen, joka on hakemassa kokonaista ihmistä. Sitten siellä onkin joku vajaakasvuinen tissien perään kuolaava AP. Eipä ihme, että naiset valittavat kuinka treffeiltä on vaikea löytää fiksuja miehiä.
Onko siellä porvoossa yhtä sateista kuin täällä?
Pienitissiset ei ole naisia ja pienimunaiset ei ole miehiä. Näinhän se on joo.
Mielenkiintoista tässä on ainoastaan se, että mikä sinä olet? Et ainakaan normaali ihminen.