Vierailija

Naisella on kunnolliset suuret rinnat. Vaikka olisi 50-vuotias ja a-kuppinen niin ei ole nainen.

• ylös 3
  • alas 30

Kommentit (16)

Vierailija

Mielenkiintoista tässä on ainoastaan se, että mikä sinä olet? Et ainakaan normaali ihminen. 

• ylös 27
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä kutsun omaa rakasta pienirintaista naistani ihan miksi haluan. Mitä ajattelit tehdä asialle?

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

No esim. kuvattomilla seuranhakusivustoilla on tullut niin monta pettymystä vastaan kun toinen esittelee itsensä "Olen 26-vuotias nainen. Minulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät..." jne. Sitten tapaamispaikalle tuleekin joku a-kuppinen ihminen.

• ylös 1
  • alas 18
Vierailija

Minä en kutsu ketään naimatonta naiseksi. Tytöt ovat tyttöjä rintojen kokoon katsomatta niin kauan kun eivät ole antaneet kenenkään tunkeutua pyhimpäänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisella on kunnolliset suuret rinnat. Vaikka olisi 50-vuotias ja a-kuppinen niin ei ole nainen.

Biologia on eri mieltä, ja siihenhän sulla ei ole lainkaan sanavaltaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No esim. kuvattomilla seuranhakusivustoilla on tullut niin monta pettymystä vastaan kun toinen esittelee itsensä "Olen 26-vuotias nainen. Minulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät..." jne. Sitten tapaamispaikalle tuleekin joku a-kuppinen ihminen.

Ja nainen tulee kuvitellen tapaavansa treffeillä ihmisen, joka on hakemassa kokonaista ihmistä. Sitten siellä onkin joku vajaakasvuinen tissien perään kuolaava AP. Eipä ihme, että naiset valittavat kuinka treffeiltä on vaikea löytää fiksuja miehiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.